Ekspert: İntervalın azaldılması böyük bir hadisədir, amma cüzi bir addımdır
Icma.az xəbər verir, Sherg.az saytına əsaslanaraq.
“Bakı Metropoliteni” QSC cari ilin may ayında fəaliyyətində mühüm yenilik edərək son 16 ildə ilk dəfə intervalın azaldılmasına nail olunub.
“Bakı Metropoliteni” QSC -dən Teleqraf-a verilən məlumata görə qatar cütlərinin sayı 30-dan 32-yə yüksəldilərək, yeni, daha sıx hərəkət cədvəli tətbiq edilib. Bu dəyişiklik nəticəsində pik saatlarda qatarlararası interval 1 dəqiqə 52 saniyəyə qədər azaldılıb.
Qeyd edək ki, metropoliten xətlərində qatar sayında sonuncu artım 2009-cu ildə olub və o vaxtdan sistem maksimal 30 cüt qatar/saat prinsipi ilə fəaliyyət göstərib. 2025-ci ildə atılan bu addım strateji əhəmiyyət daşıyan irəliləyiş hesab olunur.
Hazırda Bakı metropoliteni iş günlərində orta hesabla 740 minə yaxın sərnişinə xidmət göstərir. Qatarlar gün ərzində artan tendensiya ilə xəttə çıxarılaraq pik saatlarda 30 cütə çatdırılırdı. Artıq bu rəqəm 32-yə çatdırılıb. “Cüt qatar” anlayışı – bir saat ərzində müəyyən bir stansiyadan keçən qatar sayını bildirir və bu, infrastrukturun, xüsusən qatarların hərəkət təhlükəsizliyi sisteminin texniki imkanları ilə müəyyən olunur.
Yeni hərəkət qrafikinin hazırlanması çərçivəsində bir sıra mühüm yeniliklər həyata keçirilib. Köhnə, kağız əsaslı qrafikdən imtina edilib və onun yerinə rəqəmsal proqram təminatı istifadəyə verilib. Bu, qatarların hərəkətinin daha səmərəli təşkil olunmasına və əməliyyatların optimallaşdırılmasına imkan yaradıb.
İşarəvermə və idarəetmə sistemləri təkmilləşdirilib, stansiyalardakı giriş-çıxış və dayanma rejimləri optimallaşdırılıb. Bundan əlavə, maşinist heyətinə təlimlər keçirilib və stansiyalarda əlavə nəzarət tədbirləri görülüb.
Gündəlik səhər və axşam pik saatlarında (cəmi 3 saat ərzində) stansiyalardan əlavə 4 qatarın keçməsi sayəsində, 19 min əlavə sərnişin daşınması imkanı yaranıb. Bu, illik hesabla təxminən 5 milyon sərnişin artımına gətirib çıxara bilər.
Son 1 ay ərzində müvafiq normativ və təhlükəsizlik standartlarına riayət olunaraq keçirilən sınaqlar uğurla başa çatıb. Hazırda sərnişin sayında hələ ki, artım müşahidə olunmasa da, pik saatlarda platformalarda sıxlıq nisbətən azalıb.
Avtosfer.az saytının baş redaktoru, nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı "Sherg.az”a bildirib ki, intervalın azaldılması sərnişin dövriyyəsini artırır və metroda sərnişin sıxlığını azaldır:

“İndiyə qədər əsas problemlərdən biridə interval idi ki, qatarların gec gəlməsi sərnişin sıxlığına səbəb olurdu. O baxımdan da düşünürəm ki, interval məsələsində qənaət müsbət bir nəticədir. Biz yaxınlarda metropolitenin rəisi Vüsal Aslanovla da görüşəndə intervala qənaət etmək, intervalı azaltmaq məsələsini də müzakirə etmişdik. Sadəcə hələ ki, daxili imkanlar hesabına müəyyən texniki dəyişikliklər edilməklə addımlar atılıb. Yeni vaqonlar alındıqdan, metrostansiyaların sayını artırdıqdan və yaşıl, qırmızı xətlərin ayrılmasından sonra intervalın daha da azalması müşahidə ediləcək. Bu, sərnişin sıxlığının qarşısını ala bilər. Bugünkü intervalın azaldılması böyük bir hadisədir, amma cüzi bir addımdır. Əsas olan odur ki, bu cüzi addımla böyük sərnişin axınını tənzimləmək olur. Yəni illik hesablama gedəndə milyonlarla sərnişinin daha tez mənzil başına çatmasından danışa bilərik. Yəni bu öz-özlüyündə çox müsbət bir haldır. Aylıq 10 minlər, 100 minlərdən söhbət gedir. sərnişin dövriyyəsinə təsir göstərir. Metropolitenin hazırkı yanaşması strateji, konkret hədəflərə yönəlmiş yanaşmadır. Ümid edirik ki, bu hədəflərə də vaxtında və dəqiq formada çatılacaq ki, metro ictimai nəqliyyatın ən gözəl növlərindən biri kimi sərnişinlərin diqqətini daim cəlb edə bilsin”.

