“Elektron kitablar və təkərli çantalar uşaqların fiziki yükünü azalda bilər” Rizvan Fikrətoğlu
Icma.az, Gununsesi portalına istinadən məlumat yayır.
“Təkərli çantalar, yəni trolliklərdən istifadə edilə bilər. Məktəblərdə dərs cədvəli elə tərtib olunmalıdır ki, bir gündə çox sayda ağır fənlər tədris edilməsin.
Məktəb çantalarının çəkisinin azaldılması yalnız valideyn və uşağın deyil, həm də təhsil sistemi səviyyəsində həll oluna biləcək məsələdir. Bunun üçün dərs cədvəli optimallaşdırılmalıdır”.
Bu fikirləri Gununsesi.info-ya açıqlamasında təhsil eksperti Rizvan Fikrətoğlu deyib:
“Eyni gündə ağır fənlərin, məsələn riyaziyyat, fizika və tarix kimi fənlərin bir arada tədrisi məhdudlaşdırılmalı, fiziki tərbiyə və texnologiya kimi daha yüngül fənlərlə balanslaşdırılmalıdır.
Dərs cədvəli elə planlaşdırılmalıdır ki, kitab və dəftərlərin sayı günlər üzrə balanslı olsun. Eyni fənlərin ardıcıl dərsləri birləşdirilərək həftə ərzində kitab daşınma sıxlığı azaldıla bilər. Elektron dəstək və rəqəmsal siniflərin tətbiqi də mümkündür.
Elektron kitabların istifadəsi ilə uşaqların fiziki kitab daşımalarına artıq ehtiyac qalmaya bilər. Bu, dünya təcrübəsində geniş tətbiq olunur. Tablet və planşet vasitəsilə dərs materiallarına çıxış təmin edilə bilər.
Xüsusilə yuxarı siniflər üçün bu daha uyğundur, aşağı siniflərdə isə bəlkə bir qədər çətin ola bilər. Bundan əlavə, hər şagird üçün məktəbdə kitab rəfi və ya dolab təmin edilə bilər ki, gündəlik istifadə olunmayan kitab və vəsaitlər məktəbdə saxlanılsın.
Bu, xüsusilə ibtidai və orta siniflərdə çantanın çəkisini ciddi şəkildə azalda bilər.
Elm və Təhsil Nazirliyi dərslikləri iki hissəyə bölünmüş formatda hazırlaya bilər — birinci yarımil üçün bir hissə, ikinci yarımil üçün digər hissə”.
O, qeyd edib ki, kitabların kağız keyfiyyəti və formatı optimallaşdırılaraq daha yüngül versiyalar hazırlanmalıdır:
“Həmçinin bir neçə fənn üçün birləşdirilmiş tematik kitablar da tətbiq oluna bilər. Dərs materialları məktəbdə saxlanıla bilər, müəllimlər dərs zamanı lazım olan kitabların sinifdə qalmasına şərait yarada bilərlər. Məsələn, sinifdə bir nüsxə kitab dəsti saxlanılaraq uşaqlar evə yalnız tapşırıq dəftərlərini apara bilərlər.
Bundan əlavə, müəllimlər və valideynlər uşaqların çantasının çəkisinə daimi nəzarət etməlidirlər. Lazımsız materialların daşınmamasına diqqət yetirilməlidir. Məktəblərdə bu mövzuda mütəmadi monitorinqlər və yoxlamalar aparılmalı, məsələyə ciddi yanaşılmalıdır”.
Gülxanım


