“Həmin şadlıq saraylarına toy sifarişi verməyin!” XƏBƏRDARLIQ
Icma.az, Tribuna portalına istinadən məlumat yayır.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, ötən həftə “Venesiya” şadlıq sarayında kütləvi zəhərlənmənin qeydə alınması qida təhlükəsizliyi məsələsini aktuallaşdırıb.
O da məlumdur ki, bu, ilk hal deyil. İstər Bakıda, istər bölgələrdə toylarda zəhərlənmə faktlarına rast gəlinib. Əsasən salatdan zəhərlənmə qeydə alınır. Bu isə məhsulların keyfiyyətsizliyini yenidən gündəmə gətirir.
Əslində sahibkar da, qidanı şadlıq saraylarına verənlər də cinayət məsuliyyəti daşıyır. Çünki insan zəhərlənmədən həyatını itirə də bilər.
Halbuki toy sahibi xərc çəkir, şadlıq evinə böyük məbləğdə vəsait ödəyir, həyatında bir dəfə bu şad günü yaşayır, 200-300 qonaq çağırır, nəticədə kütləvi zəhərlənmə qeydə alınır. Ona görə də iş adamlarının fəaliyyəti, şadlıq saraylarının xidmətinə nəzarət gücləndirilməlidir.
Belə halların qarşısını necə almaq olar?
Azad İstehlakçılar İctimai Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov mövzu ilə bağlı Musavat.com-a açıqlamasında deyib:
“Əhali bilməlidir ki, şadlıq saraylarında tələbat təklifi üstələyir. Bu zaman isə mütləq şəkildə keyfiyyətsiz xidmət meydana çıxır. Sürətlə artan sifarişləri qarşılamaq üçün bir çox obyektlər ya keyfiyyətə nəzarəti zəiflədir, ya da gigiyena və təhlükəsizlik qaydalarını pozurlar. Ona görə də şadlıq saraylarında toy sifariş edən şəxs birinci növbədə həmin obyektin mətbəxini görməlidir. Əgər mətbəxində görsə ki, soyuducuların içində və yaxud başqa yerdə yemək saxlanılır, hazırlanan ərzaqlar açıq şəkildə, lazımi şərait olmadan qorunur, demək ki, orada toy sifarişi vermək qətiyyən məqbul deyil.
Üstəlik, hazırda əksər hallarda şadlıq sarayları ilə müştərilər arasında rəsmi müqavilə bağlanılmır. Nəticədə sifarişin şərtləri, öhdəliklər və məsuliyyət bölgüsü yalnız şifahi şəkildə razılaşdırılır. Sonda verilən pulun da qəbzi təqdim olunmur, bu isə hüquqi mübahisə zamanı vətəndaşın öz hüquqlarını müdafiə etməsini mümkünsüz edir.
Ona görə də Nazirlər Kabineti müəyyən bir müqavilə forması təsdiq etməlidir. Bu müqavilədə həm şadlıq sarayının sahibi və idarəedicisinin, həm də sifariş verənin hüquq və vəzifələri, məsuliyyəti aydın şəkildə göstərilməlidir.
Belə olmadığı halda gigiyenik pozuntuların və qida zəhərlənmələrinin qarşısını almaq mümkün olmayacaq, vətəndaşların sağlamlığı ciddi risk altında qalacaq. Bu məsələ təkcə fərdi keyfiyyətsiz xidmət problemi deyil, həm də ictimai sağlamlıq və istehlakçı hüquqları kontekstində geniş müzakirə olunmalıdır”.


