Kenitra Marrakeş xətti ölkəni Afrikada nəqliyyat habına çevirəcək
525.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Mərakeş Kralı VI Məhəmməd Rabat-Aqdal stansiyasında Kenitra-Marrakeş Yüksəksürətli Dəmir Yolu (LGV) xəttinin tikintisinə rəsmi olaraq start verib. Bu, 430 kilometrlik dəmir yolu, təxminən 53 milyard dirhəm (təxminən 5.5 milyard ABŞ dolları) dəyərində olub, ölkənin nəqliyyat infrastrukturunu dəyişdirməyi hədəfləyir.
525.az xəbər verir ki, layihə, ümumi dəyəri 96 milyard dirhəm olan daha geniş infrastruktur modernləşdirmə proqramının tərkib hissəsidir və bu sahəyə böyük sərmayə yatıran Azərbaycan kimi ölkələr üçün də nümunə təşkil edir, xüsusilə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi çərçivəsində.
Kenitra-Marrakeş LGV xətti Rabat, Kasablanka və Mərakeş kimi əsas şəhərləri birləşdirəcək. Marşrut Rabat və Kasablanka hava limanlarında, həmçinin Benslimane-də inşa ediləcək yeni stadionda dayanacaqlarla tamamlanacaq. Yeni dəmir yolu marşrutu səyahət müddətini əhəmiyyətli dərəcədə azaldacaq: Tanjer–Rabat 1 saata, Tanjer–Kasablanka 1 saat 40 dəqiqəyə, Tanjer–Mərakeş isə 2 saat 40 dəqiqəyə qədər qısalacaq ki, bu da mövcud marşrutlarla müqayisədə 2 saatdan çox vaxta qənaət deməkdir. Fəs–Mərakeş marşrutu isə yüksəksürətli və adi xəttlərin birləşməsi ilə 3 saat 40 dəqiqə çəkəcək.
Bu təkmilləşdirmələr, Azərbaycanın Xəzər dənizi ətrafı ticarət yollarında dəmir yolu və logistika effektivliyini artırmaq cəhdlərinə bənzəyir.
Layihə Mərakeşin davamlı şəhər mobilliyi hədəflərinə dəstək verir. LGV mövcud dəmir yolu xətlərini boşaldaraq, Rabat, Kasablanka və Marrakeşdə şəhərdaxili qatar xidmətlərinə imkan yaradacaq və bu da şəhər tıxaclarının azaldılmasına töhfə verəcək. Mərakeşin dövlət dəmir yolu agentliyi ONCF, həmçinin 29 milyard dirhəmlik 168 yeni qatarın alınmasını və 14 milyard dirhəmlik texniki qulluq planını elan edib. Bu sərmayələr, Azərbaycanın dəmir yolu donanmasını yeniləmək və Avrasiya nəqliyyat mərkəzi kimi mövqeyini gücləndirmək məqsədilə atdığı addımlarla üst-üstə düşür.
Mərakeşin ilk yüksək sürətli dəmir yolu xətti olan Tanjer–Kasablanka LGV xətti 2018-ci ildə istifadəyə verilmiş və ölkəni həm Afrikada, həm də ərəb dünyasında bu sistemə sahib ilk dövlətə çevirmişdi. Yeni Kenitra–Marrakeş xətti turizm, ticarət və iqtisadi inkişafı stimullaşdıracağı gözlənilir və Mərakeşi Afrika qitəsində nəqliyyat baxımından əsas oyunçulardan birinə çevirəcək. Qlobal ticarət dəhlizlərində rolunu artıran Azərbaycan üçün isə bu layihə infrastrukturun iqtisadi rəqabət qabiliyyətini artırmaq potensialını göstərir.
Mərakeş mediası layihənin təqdimat mərasimini geniş şəkildə işıqlandırıb. Sosial şəbəkələrdə istifadəçilər layihənin şəhərləri birləşdirmək və inkişafı sürətləndirmək potensialını yüksək qiymətləndiriblər. Mərakeş bu iddialı təşəbbüslə irəlilədikcə, Azərbaycan kimi ölkələr üçün də strateji infrastruktur sərmayələrinin regional və qlobal əlaqələrin gələcəyini necə formalaşdıra biləcəyinə dair bir model ortaya qoyur.
Pərvanə Sultanova


