“Konstitusiya və Suverenlik İli” çərçivəsində esse müsabiqəsinə yekun vurulub
Azertag saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bakı, 27 may, AZƏRTAC
“Konstitusiya və Suverenlik İli” çərçivəsində 5 nömrəli Uşaq-Gənclər İnkişaf Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə Nəsimi, Nərimanov və Suraxanı rayonlarının məktəbliləri arasında “Azərbaycan Respublikasının ərazisi vahiddir, toxunulmazdır və bölünməzdir” mövzusunda esse müsabiqəsi keçirilib.
Mərkəzdən AZƏRTAC-a bildirilib ki, müsabiqənin əsas məqsədi uşaq və gənclərin Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası haqqında biliklərini artırmaq, vətəndaşlıq məsuliyyəti və vətənpərvərlik hisslərini gücləndirmək olub. Müsabiqə Nəsimi, Nərimanov, Suraxanı Rayon İcra hakimiyyətləri və Suraxanı rayon Heydər Əliyev Mərkəzinin dəstəyi ilə təşkil olunub.
VII və VIII, həmçinin IX və X sinif şagirdləri olmaqla iki yaş kateqoriyası üzrə keçirilən esse müsabiqəsinə 200-ə yaxın məktəbli qatılıb.
Müsabiqənin Nəsimi rayonu üzrə yekun tədbirində 42, 247, 35, 46, 14 və 164 nömrəli məktəblərin şagirdləri sertifikatla təltif olunublar. 240, 19, 16 və 111 nömrəli məktəblərin şagirdləri isə I, II və III yerləri qazanıblar.
Tədbir çərçivəsində Mərkəzin “Təsviri sənət və dizayn”, “Dekorativ tətbiqi sənət” və “Modelyer-rəssam” dərnəklərinin üzvlərinin əl işlərindən ibarət sərgi nümayiş olunub. “Zirvə” yaradıcılıq kollektivinin vokal və rəqs qrupları tədbirin bədii hissəsində çıxış ediblər.
Suraxanı rayonunun Hövsan qəsəbəsi məktəbliləri arasında keçirilmiş müsabiqədə 172, 270, 76, 196, 281, 280 və 118 nömrəli məktəblərin şagirdlərinin esseləri seçilərək diplom və sertifikatlarla mükafatlandırılıb. Tədbirin bədii hissəsində “Zirvə” yaradıcılıq kollektivinin vokal və rəqs qrupları çıxış edib.
Nərimanov rayon məktəbliləri arasında keçirilmiş müsabiqədə 37, 202, 34, 45, 47 və 178 nömrəli məktəblərin şagirdləri sertifikata, 37, 57 və 178 nömrəli məktəblərin şagirdləri isə I, II və III dərəcəli mükafatlara layiq görülüblər. Tədbirin aparıcılığını Mərkəzin “Teatr sənəti” dərnəyinin üzvləri edib, qalib şagirdlər esselərini təqdim ediblər.


