Məhərrəm ayı ilə bağlı VACİB MƏQAMLAR: Əslində İmam Hüseynin şəhadəti...
Icma.az, Turkstan.az portalına istinadən məlumat verir.
“Məhərrəm ayında təşkil olunan matəm məclisləri, yürüş və mərsiyyə mərasimləri dinə deyil, tarixi-fəlsəfi və siyasi məqsədlərə xidmət edir”.
Bu fikirləri ilahiyyatçı Tural İrfan KONKRET.az-a verdiyi açıqlamada səsləndirib.

“Bu ayda keçirilən tədbirlər İslam dininin prinsiplərinə ziddir və daha çox qədim fars ənənələrinə dayanır”
İlahiyyatçı xatırladıb ki, Məhərrəm ayı hicri-qəməri təqviminin ilk ayı, Zilhiccədən sonra gələn və İslam ilinin başlanğıcı olan aydır. Bu ayın 10-da, Aşura günü, İmam Hüseynin (ə) şəhid olduğu tarixdir. Lakin İslamda uzunmüddətli matəm anlayışı yoxdur:
“Dinimizdə matəm günü, matəm ayı yoxdur. Üç gündən artıq yas saxlamaq olmaz. Peyğəmbərin özü vəfat edəndə belə uzunmüddətli yas tutulmayıb. Şəhidlik İslamda ən uca zirvədir. İmam Hüseyn (ə) də şəhid olub və biz onun ideyalarını yaşatmağı seçməliyik.”
İlahiyyatçı iddia edir ki, sonradan bəzi etnik və məzhəb yönümlü təsirlər nəticəsində bu ayla bağlı dini mərasimlər siyasi və ideoloji məna daşımağa başlayıb. O, bildirib ki, farslar İmam Hüseynin həyat yoldaşının Sasani şahı Yezdəgerdin qızı olması səbəbilə ona və nəslinə “ilahi sifətlər” verib, bu ailəni müqəddəsləşdiriblər:
“Məhərrəm ayı və Aşura ilə bağlı keçirilən tədbirlərin bir çoxu, zəncir vurmaq, mərsiyyə deyib ağlamaq, daşa şirni yapışdırmaq, qara bağlamaq, nəzir paylamaq kimi əməllər əslində İslama deyil, xurafat və bidətlərə əsaslanır.”
Onun sözlərinə görə, İmam Hüseynin şəhid olması tarixi və ideoloji baxımdan təhrif olunur, onun əsl məqsədi, əxlaqı və mənəvi irsi təbliğ olunmur:
“Əslində bu tədbirlərdə Quran oxunmur, dua edilmir, əksinə lənətlər və mərsiyyələr səsləndirilir. İmam Hüseyn sanki məğlub, aciz, bacarıqsız biri kimi təqdim olunur. Halbuki, şəhadət bir müsəlman üçün qələbədir”.
İlahiyyatçı bu məclislərin bir çoxunun ruhanilər tərəfindən “nəzir mövsümünə” çevrildiyini, Səfər ayı da daxil olmaqla iki ay boyunca davam etdiyini vurğulayıb. Bildirib ki, bu proseslər tarixdə Büveyhilər, Fatimilər və Səfəvilər dövründə digər məzhəbdən olanlara qarşı siyasi və məzhəbi təbliğat vasitəsi kimi istifadə olunub.
Sonda Tural İrfan qeyd edib ki, İmam Hüseynin missiyası, fədakarlığı, şəhadəti İslamda uca məqamdadır və onu yalnız yasla deyil, mənəvi mirasını yaşatmaqla anmaq lazımdır.


