“Məktəb psixoloqlarının peşəkar imkanları artırılmalıdır” EKSPERTDƏN ÇAĞIRIŞ
Gununsesi saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Məktəb psixoloqları uşaqların inkişafı və sosial-emosional rifahı üçün mühüm rol oynayır.
Bəzi ekspertlərin fikrincə, onların peşəkar imkanları və motivasiyası hələ də kifayət qədər dəstəklənmir və nəticədə kifayət qədər uşaqlarla məşğul ola bilmirlər ki, bu da təbii olaraq narahatlıq doğuran məsələlərdən biridir.
Bu baxımdan, aidiyyəti qurumlar bu sahədə hansı addımları ata bilər?
Mövzu ilə bağlı Gununsesi.info-ya danışan Regional Sosial Təşəbbüslərə Dəstək İctimai Birliyinin sədri, ekspert Emil Maqalovun fikrincə məktəblərdə bu sahədə ciddi problemlər mövcuddur:
“Məktəblərdə bu məsələyə cavabdeh şəxslər əsasən təlim-tərbiyə üzrə direktor müavinləri və məktəb psixoloqlarıdır. Mən dəfələrlə televiziyalarda çıxış edərək məktəb psixoloqlarının vəziyyətinin çox çətin olduğunu vurğulamışam. Təəssüf ki, məktəb psixoloqları peşəkar psixoloq kimi qəbul edilmir.
Onlara bəzi təlimlər keçərkən mənə bildirirdilər ki, əmək haqqımız stimul yaratmır və bu sahədə kifayət qədər məlumata malik deyilik. Əgər məlumatlı olsaydılar, 1 saatlıq xidmət üçün 50 manat qazanc əldə edərək klinikalarda da işləyə bilərdilər”.
Ekspert vurğulayıb ki, o, dəfələrlə bu barədə aidiyyəti qurumlara müraciət edib:
“Mən dəfələrlə aidiyyəti qurumlardan xahiş etmişəm ki, məktəb psixoloqlarının vəziyyətinə diqqət yetirsinlər, onlara stimul təmin edilsin və uşaqlarla işləyə bilmək üçün müvafiq təlimlər keçirilsin.
Əsasən də bu məsələlərdə təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavinləri məsuliyyət daşıyır.
Son bir neçə ildə mən onlarla birgə iş aparmışam və qeyd etmək istəyirəm ki, məktəb psixoloqlarının çoxunun narkotik və uşaqlarla işləmək bacarıqları kifayət qədər yüksək deyil.
Mən bir daha xahiş edirəm ki, bu məsələlərə diqqət yetirilsin və sistem təkmilləşdirilsin”.
Şəbnəm Rəhimova


