® Mənalı fasilə: “Nestlé”dən yeni “KitKat” yaxınlarınıza və planetə qayğı ilə
Icma.az bildirir, Azertag saytına əsaslanaraq.
“Nestlé” yeni “KitKat” formatını təqdim edib – şokolad plitkası, hansı ki təkcə unikal dad və vizual təəssüratları təqdim etmir, həmçinin ekoloji təmizlik və məsuliyyətli istehsal istiqamətində mühüm addıma çevrilir. Artıq Azərbaycanda mövcud olan yeni məhsul istehlakçıların ətraf mühitə minimal təsir göstərən və etik standartlara riayət edərək istehsal olunan mallara artan marağı nəzərə alınaraq yaradılıb.
Şirkətin qlobal sabit inkişaf məqsədlərinə və inqrediyentlərin tam izlənilməsi istəyinə uyğun olaraq, yeni “KitKat” formatı istehsal etmək üçün xüsusi proqramda iştirak edən fermerlərdən alınan kakao istifadə edilir. Bu proqram fermerlər üçün gəlir fərqini aradan qaldırmağa, uşaq əməyinin risklərini azaltmağa və həm ev təsərrüfatlarında, həm də kənd təsərrüfatı təcrübələrində müsbət dəyişiklikləri stimullaşdırmağa yönəlib. “KIT İnstitutu” tərəfindən 2024-cü ildə təqdim edilən ilk nəticələr 18 ay ərzində fermer ailələrinin gəlirlərində 38 faiz artım göstərdi.
Yeni şokolad forması indi yalnız fərdi qəlyanaltılar üçün deyil, həm də rahat anlar üçün uyğundur, nə vaxt ki, yaxınlarınızla dadlı bir şey paylaşmaq istəyirsiniz. “KitKat” şokoladın yeni formatı brendin fərqləndirici xüsusiyyətinə çevrilmiş xırtıldayan vaflini saxlayır və kremli içliklər və vizual cəlbedici “mərmər” şokolad naxışı ilə tamamlanır. Plitkalar üç yeni ləzzətdə təqdim olunub: ikiqat şokolad, meşə fındığı və duzlu karamel.
İçliklərin və plitkaların dizaynın işlənib hazırlanması şirkətin şokolad sahəsində ekspertizası cəmləşdiyi Yorkda (Böyük Britaniya) “Nestlé” tədqiqat mərkəzində həyata keçirilib. Yeni məhsul artıq avropalı istehlakçıların ürəyini fəth edib və indi Azərbaycan bazarına daxil olur.
Təqdimat məşhur brendin 90 illik yubileyinə həsr olunub. İlk dəfə 1935-ci ildə Yorkda “Rowntree's Chocolate Crisp” kimi təqdim edilən məhsul artıq bir neçə ildən sonra “KitKat” adını aldı. O vaxtdan bəri brend bütün dünyada tanınmağa başlayıb və “Have a Break”, “Have a KitKat” şüarı isə fasilənin və özünə qarşı qayğının vacibliyinin simvoluna çevrildi.
“KIT Institute” (Koninklijk Instituut voor de Tropen) - Amsterdamda qlobal icmaların davamlı inkişafı, dəstəklənməsi və inkişafı ilə məşğul olan elmi-tədqiqat institutudur.

