Məsuliyyətsiz və təcrübəsiz sürücülər... Ölümcül qəzalar niyə baş verir?
Icma.az xəbər verir, Demokrat.az saytına əsaslanaraq.
Media Təhlil Mərkəzinin (MTM) Dövlət Statistika Komitəsinin açıqladığı rəsmi rəqəmlər əsasında apardığı təhlilə görə, Cənubi Qafqaz ölkələri arasında son 4 il ərzində ən az yol-nəqliyyat hadisəsi Azərbaycanda qeydə alınıb.
Azərbaycanda 6 min 380, Ermənistanda 17 min 839, Gürcüstanda isə 17 min 198 yol-nəqliyyat hadisəsi baş verib. Buna baxmayaraq, yol-nəqliyyat hadisələrində həlak olanların sayı da ən çox bizim ölkədədir. Belə ki, müvafiq olaraq, Azərbaycanda 3 min 166, Ermənistanda 1400, Gürcüstanda isə 1765 nəfər yol-nəqliyyat hadisəsi zamanı həlak olub.
Mövzu ilə bağlı nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov Demokrat.az-a açıqlama verib.
O deyib ki, yol qəzalarının qarşısının alınması ilə bağlı Prezident tərəfindən yeni dövlət proqramında xüsusi müddəa nəzərdə tutulub və həmin sənəd artıq imzalanıb:
“Bu proqram 2025–2030-cu illəri əhatə edir və Bakı şəhəri ilə ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi məqsədi daşıyır. Baxmayaraq ki, proqram əsasən nəqliyyat infrastrukturunun inkişafına yönəlib, orada eyni zamanda qəzalardan yayınma və onların sayının azaldılması istiqamətində konkret müddəalar da yer alıb. Bu da onu göstərir ki, dövlət bu məsələyə sistemli və planlı şəkildə yanaşır. Qarşıdakı 5 il ərzində proqramda nəzərdə tutulan tədbirləri aidiyyəti dövlət qurumları effektiv şəkildə həyata keçirəcəklər. Əgər bu proses ardıcıl və məsuliyyətli şəkildə icra olunarsa, düşünürəm ki, ölkədə yol qəzalarının sayının əhəmiyyətli dərəcədə azalmasına nail ola bilərik. Qəza statistikasında müəyyən azalma müşahidə olunursa, bu, qismən də olsa 2018-ci ildə qəbul edilən və 2019–2023-cü illəri əhatə edən “Yol Hərəkətinin Təhlükəsizliyinə dair Dövlət Proqramı”nın nəticəsidir. Həmin proqramın əsas məqsədi ölkədə baş verən yol-nəqliyyat hadisələrinin sayını 5 il ərzində təxminən 30% azaltmaq idi. Bununla belə, hələ də bəzi yol hərəkəti iştirakçılarının qayda pozuntuları ciddi narahatlıq doğurur. Xüsusilə, bəzi piyadalar təyin olunmamış, təhlükəli yerlərdən, o cümlədən avtoban və yüksək sürətli yollardan keçərək həm öz həyatlarını, həm də sürücülərin həyatını riskə atırlar”.
Ekspert əlavə edib ki, digər təhlükə mənbəyi məsuliyyətsiz və təcrübəsiz sürücülərdir:
“Bu sürücülər şəhərlərarası magistral yollara çıxaraq sürət həddini aşır, ötmə və manevr qaydalarını pozur, bəzən sükan arxasında telefonla danışır və mesaj yazırlar. Bütün bunlar qəza riskini artırır. Qəzaların ölümcül nəticələr verməsinin başlıca səbəblərindən biri təhlükəsizlik kəmərinin taxılmamasıdır. Halbuki kəmər çox hallarda həyat qurtarır. Eyni zamanda, qəza zamanı yaralıların vaxtında tibb müəssisəsinə çatdırılmaması və ətrafdakıların ilkin tibbi yardım göstərmək bacarığının olmaması da itkilərin artmasına səbəb olur. Bütün bu problemlərin həlli istiqamətində dövlət proqramları ilə yanaşı ictimai maarifləndirmə, təlim və tərbiyə işləri də sistemli şəkildə aparılmalıdır”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
Azərbaycanda 6 min 380, Ermənistanda 17 min 839, Gürcüstanda isə 17 min 198 yol-nəqliyyat hadisəsi baş verib. Buna baxmayaraq, yol-nəqliyyat hadisələrində həlak olanların sayı da ən çox bizim ölkədədir. Belə ki, müvafiq olaraq, Azərbaycanda 3 min 166, Ermənistanda 1400, Gürcüstanda isə 1765 nəfər yol-nəqliyyat hadisəsi zamanı həlak olub.
Mövzu ilə bağlı nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov Demokrat.az-a açıqlama verib.
O deyib ki, yol qəzalarının qarşısının alınması ilə bağlı Prezident tərəfindən yeni dövlət proqramında xüsusi müddəa nəzərdə tutulub və həmin sənəd artıq imzalanıb:
“Bu proqram 2025–2030-cu illəri əhatə edir və Bakı şəhəri ilə ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi məqsədi daşıyır. Baxmayaraq ki, proqram əsasən nəqliyyat infrastrukturunun inkişafına yönəlib, orada eyni zamanda qəzalardan yayınma və onların sayının azaldılması istiqamətində konkret müddəalar da yer alıb. Bu da onu göstərir ki, dövlət bu məsələyə sistemli və planlı şəkildə yanaşır. Qarşıdakı 5 il ərzində proqramda nəzərdə tutulan tədbirləri aidiyyəti dövlət qurumları effektiv şəkildə həyata keçirəcəklər. Əgər bu proses ardıcıl və məsuliyyətli şəkildə icra olunarsa, düşünürəm ki, ölkədə yol qəzalarının sayının əhəmiyyətli dərəcədə azalmasına nail ola bilərik. Qəza statistikasında müəyyən azalma müşahidə olunursa, bu, qismən də olsa 2018-ci ildə qəbul edilən və 2019–2023-cü illəri əhatə edən “Yol Hərəkətinin Təhlükəsizliyinə dair Dövlət Proqramı”nın nəticəsidir. Həmin proqramın əsas məqsədi ölkədə baş verən yol-nəqliyyat hadisələrinin sayını 5 il ərzində təxminən 30% azaltmaq idi. Bununla belə, hələ də bəzi yol hərəkəti iştirakçılarının qayda pozuntuları ciddi narahatlıq doğurur. Xüsusilə, bəzi piyadalar təyin olunmamış, təhlükəli yerlərdən, o cümlədən avtoban və yüksək sürətli yollardan keçərək həm öz həyatlarını, həm də sürücülərin həyatını riskə atırlar”.
Ekspert əlavə edib ki, digər təhlükə mənbəyi məsuliyyətsiz və təcrübəsiz sürücülərdir:
“Bu sürücülər şəhərlərarası magistral yollara çıxaraq sürət həddini aşır, ötmə və manevr qaydalarını pozur, bəzən sükan arxasında telefonla danışır və mesaj yazırlar. Bütün bunlar qəza riskini artırır. Qəzaların ölümcül nəticələr verməsinin başlıca səbəblərindən biri təhlükəsizlik kəmərinin taxılmamasıdır. Halbuki kəmər çox hallarda həyat qurtarır. Eyni zamanda, qəza zamanı yaralıların vaxtında tibb müəssisəsinə çatdırılmaması və ətrafdakıların ilkin tibbi yardım göstərmək bacarığının olmaması da itkilərin artmasına səbəb olur. Bütün bu problemlərin həlli istiqamətində dövlət proqramları ilə yanaşı ictimai maarifləndirmə, təlim və tərbiyə işləri də sistemli şəkildə aparılmalıdır”.
Leyla Turan
Demokrat.az
if (!$ISMOBILE) : ?>
include(__DIR__.'/320x100.php');?>

İran XİN: Makron məsuliyyətsiz bəyanatlar verir
09 Yanvar 2025 12:48
Bu avtomobil ölümcül qəzalar siyahısında liderdir
23 Noyabr 2024 15:03
Rısmi Ankara: Pakistana hücum qəbuledilməzdir, Hindistanın məsuliyyətsiz...
07 May 2025 14:51
“ABŞ adminitrasiyası məsuliyyətsiz davrandı” Rubiodan sərt ittiham
21 May 2025 19:21
Yersiz və məsuliyyətsiz hərəkət idi Abel Məhərrəmovdan sərt reaksiya
29 May 2025 12:11

