Ölən qardaşın xanımı ilə ailə qurulmamalıdır RƏYLƏR
Sia Az-dan alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir Ölən qardaşın xanımı ilə ailə qurulmamalıdır RƏYLƏR.
İslam şəriətinə görə haram əməllər bəlli olaraq müəyyən edilmiş, ayə və hədislərdə tanıdılmışdır. Haram kimi tanıdılmayan qalan əməllər isə halaldır, günah deyil. Şəriətimizə görə, bəzi şəxslərin evlənməsi icazəli deyil, onlar şəriətə görə bir-birinə məhrəm sayılırlar. Amma qadın öz qaynına məhrəm sayılmır. Buna görə də şəriətimiz qadına öz qaynının yanında hicabsız gəzməyə icazə vermir. Əgər nişanlı oğlan və ya evli kişi rəhmətə gedərsə, qardaşı onun nişanlısı və ya arvadı ilə ailə qura bilər (iddə müddəti gözləndikdən sonra). Bunun şəriət baxımından qadağası yoxdur. Amma bu şəriətin vacib göstərişi də deyil. Şəriət belə məsələlərdə ürfün nəzərinə – yerli adət-ənənəyə üstünlük verir. Yəni hansısa vacib olmayan məsələ yerli adətlərlə ziddiyyət təşkil edirsə, o zaman onu həyata keçirməkdən çəkinmək lazımdır.
Məsələ ilə bağlı SİA-ya açıqlamasında "Heydər" məscidinin imamı, Qafqaz Müsəlmanlar İdarəsinin Qazılar Şurasının üzvü, İlahiyyatçı Rüfət Qarayev bildirib ki, İslam dininə görə dünyasını dəyişmiş qardaşın xanımı ilə və ya nişanlısı ilə ailə həyatı qurmaqda heç bir qadağa yoxdur.
Onun sözlərinə görə, lakin Azərbaycan mentalitetini nəzərə alaraq o işi etdiyi zaman, cəmiyyətə hər hansısa qınaq və töhmətlərlə qarşılaşacaqsa bu baxımdan bu kimi məsələlərdə müəyyən formada uzaq durmağa ehtiyac vardır. “Amma dinimizin hökmünə gəldikdə isə İslamda bu qadağadır, olmaz deyə bir şey yoxdur. Nümunəsi də Allah Rəsulunun dövründə və ya da səhabələrin həyatında biz buna şahid oluruq ki, bu kimi hallar olmuşdur. Bu da dinimiz baxımından bir qadağa sayılmır”.
Məsələ ilə bağlı psixoloq Vüsalə Əmiraslanova SİA-ya açıqlamasında bildirib ki, "Psixologiya elmi bizə çox geniş imkanlar yaradır. Öz seçimlərimizin daha rahat olması üçün bizə imkanlar yaradır”.
Onun sözlərinə görə, təəssüflər olsun ki, bəzən həm menatlitet, həm də psixoloji baxımdan bəzi təhlillər və analizlər bizə bəzi hərəkətləri etməyə icazə vermir: “Məsələn sual olunur ki, ölən qardaşın dul yoldaşını və ya nişanlısı ilə evlənmək islam da necədir? Mən məsələnin İslamla bağlı olan hissəsinə fikrimi bildirmirəm. Məsələnin psixoloji tərəfinə gəldikdə isə bir psixoloq kimi düşünürəm ki, bir insanın bir insana qarşı hissi varsa, o insan rəhmətə gedibsə bu insan o ailə ilə xüsusi bir bağlarla birləşir. O insan ailəni özü üçün sığınacaq yeri kimi, sevdiyi insanın bir ailəsi, onun iyini ala biləcəyi bir yerdir. Təbii ki, əgər orada başqa bir bəy varsa yəni qardaşı varsa və onunla evlənmək lazımdırsa o zaman o adamın öz şəxsi dəyərlərinə bağlı bir şeydir. Mən bir psixoloq olaraq birmənalı fikir bildirə bilmirəm, ikitərəfli deməyə çalışıram. Yəni istəsələr ailə də qura bilərlər, istəsələr də ailə qurmaya bilərlər. Bu onların öz fikirləridir. Amma şəxsi öz fikrimi desəydim, bildirmək istəyirəm ki, burada bəzi incə nüanslar var, mənə görə ölən qardaşının xanımı ilə ailə qurulmamalıdır. Çünki o insanın özünün daxili hissləri var, insanı sevibsə ona olan xüsusi bir dəyəri var".

