Orxan Fikrətoğlu ittihamlara cavab verdi: Cahil cameə!
Icma.az, Hurriyyet portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Çox bəsit, cahil yanaşmadır. Mənbədən xəbərsizlikdir. Mən sizə faktları deyim. O faktları ki, jurnalistlər, cahil cameə, kinoya dünən gəlib artıq özünü “kinoçu” sayanlar tamamilə səhv anlayışlarla yaşayırlar".
Hurriyyet.az apa-ya istinadla xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Respublikasının Kino Agentliyinin (ARKA) baş direktor vəzifəsini müvəqqəti olaraq icra edən Orxan Fikrətoğlu bildirib.
O əlavə edib: "Mən artıq 2 ildir bu aydın həqiqətləri onlara izah edə bilmirəm. ARKA-nın konkret özəl məlumat saytı var və orda bizim nə işlər gördüyümüz hər gün açıq-aydın yazılır. Həmçinin biz “Kinoinfo” saytını maliyyə ilə təmin edirik. O sayta Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqının katibi Əlisa Cabbarov rəhbərlik edir. Biz onlara hər ay pul köçürürük. Əlisa Cabbarov da peşəkar kino işinin bilicisi kimi ARKA-nın fəaliyyətini “Kinoinfo” saytında jurnalistlərə çatdırır.Hər iki saytda ARKA-nın nə etdiyi, hansı filmlərə maliyyə ayırdığı şəffaf yazılır. Bununla belə mənə yenə bu tip bəsit suallar verilir. Demək, bizi ittiham edənlərin Orxan Fikrətoğlu ilə, Mədəniyyət Nazirliyi ilə açıq qərəzlidirlər.
Sizə bir neçə təkrarlanan qərəzi deyim. Birincisi, Cəfər Cabbarlı adına Azərbaycanfilm Kinostudiyası ARKA-nın tabeliyində deyil. Bizim oranı təmir etməyə nə hüquqi, nə də maliyyə əsasımız var. Eyni zamanda, Nizami Kino Mərkəzi də bizə aid deyil. Onlar hər ikisi özü-özünü maliyyələşdirməli olan qurumlardır.
Ən əsası: ARKA filim istehsal etmir, ARKA filim istehsal etmir, ARKA filim istehsal etmir, ARKA filim istehsal etmir, bunu təkrar-təkrar deməyə məcburam. ARKA operatordur, filim istehsal edən prodüser şirkətlərini maliyyələşdirən, onları ayağa qaldırmaqla yeni prodüser kinosunun təməlini yaradan şəffaf qurumdur.
Biz kino çəkmirik ki, çəkilmiş filmlərin keyfiyyətinə cavabdeh olaq, biz filim çəkmək istəyən prodüser şirkətlərinə dəstək oluruq. Əlbəttə, ssenarinin keyfiyyətini yoxlayırıq, rejissorun səriştəsinə bələd oluruq. Ancaq müsabiqə yoluyla. Biz işə başladığımız bu az müddətdə artıq otuza yaxın prodüser şirkətini işlə təmin etmişik. Bu isə o deməkdir ki, otuza yaxın prodüser şirkəti istehsal təcrübəsi əldə edib. Nə qədər iş yerləri açılıb.
Biz yaranana qədər bu şirkətlərin heç bir iş təcrübəsi yox idi, bəzilərinin ofisləri belə yox idi. Təsəvvür edin, biz 2024-cü ildə 47 layihəni istehsala buraxmışıq, 47 filim istehsal olunub. Haçan olub belə bir şey? Bizə qədər olub? Azərbaycan kino tarixində ilk dəfə özəl sektor ARKA-ya on milyona yaxın maliyyə öhdəliyi götürüb. Nazirlər Kabinetinin kinonun inkişafına mane olan 1997-ci ildə qəbul edilmiş sərt 38-ci düzəliş qaydaları dəyişdirilib. Bu günə qədər biz müsabiqə yoluyla büdcədən dörd milyon yüz min pul xərcləmişik, bir milyon yeddi yüz min manat vəsaiti isə özəl sektordan əldə etmişik. Bu da sənə özəl dövlət istehsal münasibətlərinin şəkillənməsi.
İlk dəfədir ki, kino istehsalına özəl sektor iki milyona yaxın yatırım edib. 1983-cü ildən kino işindəyəm, hələ mən Azərbaycan dövlətinin pulundan başqa milli kino prosesinə kənardan bu qədər maliyyə yatırıldığını görməmişdim.

