Pandemiya təhsili iflic etdi… Təhsil eksperti
Icma.az, Tribuna portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
PİSA 2022 məlumatlarını araşdırdıqca təhsil sistemlərinin pandemiyadan sonra necə sarsıldığını açıq şəkildə görmək mümkündür. PİSA 2022 tədqiqatında 81 ölkədən təxminən 700,000 şagird iştirak edib. Azərbaycan yalnız Bakı məktəbləri ilə təmsil olunsa da, 81 ölkə arasında 56-cı yeri tutub.

Tribunainfo.az xəbər verir ki, bu barədə məlumat paylaşan təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib ki, Azərbaycan Meksika, Braziliya, Gürcüstan, Özbəkistan, Albaniya və Şimali Makedoniyanı geridə qoyub. Lakin Türkiyə, Qazaxıstan və Rusiyadan geri qalır:
“Bu nəticə Azərbaycan üçün “nə yaxşıdır, nə də pis” kateqoriyasına düşür. Çünki dünya reytinqində geridə qalırıq, amma regionda müəyyən ölkələri qabaqlamışıq.
Azərbaycanın əsas problemi nədir?
Məktəblərdə təhsilin keyfiyyəti qeyri-bərabərdir. Bakı məktəbləri iştirak etdiyi halda, region məktəblərinin nəticələri bəlli deyil.
STEAM və riyaziyyat yönümlü təhsil hələ də zəifdir. Bu, xüsusilə PİSA-da əsas meyar olan riyaziyyatda özünü göstərir.
Müəllimlərin hazırlıq səviyyəsi və dərs metodologiyaları yenilənməlidir.
Məlum olur ki, pandemiyadan sonrakı dönəmdə təhsildə kəskin geriləmə müşahidə edilir. Yəni pandemiya təhsili iflic etdi. Sinif otaqlarının bağlanması, onlayn dərslərin effektli olmaması, psixoloji təsirlər və evdə öyrənmə mühitinin olmaması bu nəticəni qaçılmaz etdi”.
Ekspert bildirib ki, PİSA 2022-nin nəticələrinə görə, dünya təhsili böhran yaşayır:
“Azərbaycanda vəziyyət tamamilə bərbad deyil, amma ciddi islahatlar aparılmazsa, rəqəmsal əsrdə daha da geridə qala bilərik. Əsas sual budur: bu nəticələrdən dərs çıxarıb, real addımlar atacağıq, yoxsa sadəcə statistika ilə kifayətlənəcəyik?”.
Nigar

