Qaydar Abdikərimov : Kazmortransflot və ASCO üçün kənar gəmiçilik şirkətlərinin gəmiləri cəlb edilə bilər
Report.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
2025-ci ildə Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (TBNM, Orta Dəhliz) ilə ümumi yük daşımalarının həcmi 4,2 milyon ton olmaqla 2,5 milyon ton quru yük və 1,7 milyon tonn neft təşkil edəcək.
“Report” xəbər verir ki, bunu "Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu" Beynəlxalq Assosiasiyasının baş katibi Qaydar Abdikərimov assosiasiyanın Bakıda keçirilən iclasında bildirib.
"TBNM ilə 2025-ci il üzrə təsdiqlənmiş yük daşımaları planının yerinə yetirilməsi üçün dəmir yolu və liman administrasiyaları, yükdaşıma operatorları və gəmiçilik şirkətləri yüklü vaqon və konteynerlərin Xəzər və Qara dəniz limanlarında və liman stansiyalarında, buraxılış məntəqələrində gecikmələrini və boşdayanmalarını minimuma endirməlidir. Həmçinin qatarların bütün marşrut boyunca müəyyən edilmiş normativ müddətlərdə maneəsiz keçidini təmin etmək vacibdir", - o qeyd edib.
Onun sözlərinə görə, "Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi" QSC (ASCO) və "Kazmortransflot"un gəmiçilik şirkətlərinə fider gəmilərin sayının 10 vahidə qədər artırılması və onların Aktau və Ələt (Bakı) limanları arasında daimi hərəkətinin təşkil edilməsi imkanlarının nəzərdən keçirilməsi təklif olunur.
"Kazmortransflot" və ASCO-da əlavə gəmilərin çatışmayacağı təqdirdə, TBNM üzvləri kənar gəmiçilik şirkətlərindən gəmilərin cəlb edilməsi məsələsini müzakirə etməlidir.
Bundan başqa, "Arxangelsk Dəniz Ticarət Limanı" ASC, "Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı" QSC, "Aktau Dəniz Ticarət Limanı" SC və Batumi Dəniz Limanı gəmilərin boşdayanma müddətinin azaldılması üçün tədbirlər görməli, onların vaxtında qəbulunu, yüklənməsini və boşaldılmasını, həmçinin bir neçə gəmiyə eyni zamanda xidmət göstərilməsi üçün əlavə və ya ehtiyat körpülərin ayrılmasını təmin etməlidir.
Həmçinin Kurık limanı və "Semurg Invest" şirkəti Kurık limanında konteyner fider daşımalarının təşkili, o cümlədən gəmilərin qəbulu, yola salınması, yüklənməsi və boşaldılması imkanlarını birgə nəzərdən keçirəcək", - baş katib əlavə edib.
Qeyd edək ki, Orta Dəhliz Çin, Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və Avropanı birləşdirir. 2023-cü ilin oktyabrında Azərbaycan, Gürcüstan və Qazaxıstan tranzit daşımalarının səmərəliliyinin artırılması üçün “Middle Corridor Multimodal Ltd.” birgə dəmir yolu şirkətinin yaradılması haqqında saziş imzalayıb.
2024-cü ildə TBNM ilə yük daşımalarının həcmi 62 % artaraq 4,5 milyon tona çatıb. Həyata keçirilən tədbirlər nəticəsində 2027-ci ilə qədər Orta Dəhlizin ötürmə qabiliyyətinin 10 milyon tona qədər artacağı gözlənilir.

