Icma.az
close
up
RU
Qazlı su arıqlamağa kömək edir?

Qazlı su arıqlamağa kömək edir?

News24 saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

Yaponiyanın Tesseikai Neyrocərrahiyyə Xəstəxanasından dr. Akira Takahashi tərəfindən araşdırmaya görə, qazlı su içmək maddələr mübadiləsini artıraraq arıqlama prosesinə kiçik də olsa töhfə verə bilər.

News24.az “euronews.com” saytına istinadla xəbər verir ki, A.Takahashi qazlı suyun qlükoza səviyyəsini azaltmağa kömək edə biləcəyini irəli sürərək, bunun metabolik artımı stimullaşdırdığına və çəki itirmə prosesinə dolayı yolla təsir göstərdiyinə diqqət çəkib. O, qazlı suyun həzm sistemindəki təsirini təsvir edərkən bu prosesin hemodializə bənzədiyini qeyd edib: “Karbon dioksid (CO2) suyun tərkibində qələviləşərək mədənin selikli qişasından udulur və qlükozanın metabolizmini təsir edə bilər. Bununla belə, araşdırma müəllifi balanslaşdırılmış pəhriz və müntəzəm fiziki fəaliyyətin sağlam və davamlı arıqlamanın əsas üsulları olduğunu vurğulayıb. Karbonatlı suda CO2-nin təsiri müstəqil bir həll deyil və yalnız minimal təsir göstərə bilər”.

Araşdırma bəzi ekspertlər tərəfindən şübhə ilə qarşılanıb. Oksford Universitetinin insan metabolizmi üzrə əməkdar professoru Keyt Frayn verdiyi şərhdə qeyd edib ki, qazlı suyun qanda qlükoza səviyyəsinə təsiri nəzərəçarpacaq çəki itkisinə səbəb olmayacaq: “Əgər qazlı suyun arıqlamağa səbəb olduğu təsdiqlənsəydi, bu daha çox toxluq hisslərinin artması ilə əlaqəli olardı. Bundan əlavə, qazlı suyun həzm sisteminə mənfi təsirlər göstərə biləcəyi də qeyd olunub. Şişkinlik, köp və ya həzm pozğunluqları kimi əks təsirlər, xüsusilə həssas şəxslərdə və ya mövcud mədə-bağırsaq xəstəliklərində müşahidə oluna bilər”.

Ümumilikdə qazlı suyun çəki idarəetməsindəki rolu haqqında daha geniş və eksperimental araşdırmalara ehtiyac olduğu vurğulanıb. Mövcud tapıntılar bu iddianın dəstəklənməsi üçün hələ kifayət qədər əsaslı sübut təqdim etmir.\\AZƏRTAC

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:166
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 14 Fevral 2025 18:43 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ukrayna müharibəsi Rusiyanın təsirlərini zəiflətdi

09 İyun 2026 14:11see286

ABŞ və İran razılaşa biləcək? ŞƏRH

09 İyun 2026 18:31see274

Azərbaycan və Skandinaviya arasında enerji əməkdaşlığı üçün unikal imkanlar

09 İyun 2026 06:32see234

Diz ağrısı ilə xəstəxanaya getdi, rentgendə yüzlərlə qızıl aşkarlandı

09 İyun 2026 06:00see220

Tramp: ABŞ ın İrana qarşı genişmiqyaslı əməliyyatları çox baha başa gələr

10 İyun 2026 00:06see203

Gənc ana və oğulları

09 İyun 2026 03:48see200

10 KOB subyekti də “startap”çı oldu

09 İyun 2026 03:24see194

İrana hücumların təkrarlanması ciddi iqtisadi problemlərə səbəb olardı Tramp

10 İyun 2026 00:43see189

Tramp Netanyahuya İranla münaqişəni yenidən alovlandırmamaq barədə xəbərdarlıq edib

09 İyun 2026 02:15see183

Yanğın təhlükəsizliyi qaydalarına ciddi riayət olunmalıdır

10 İyun 2026 12:19see179

“RB Leypsiq”in müdafiəçisi Lukeba Anqola millisinin üzvü ola bilər

09 İyun 2026 01:50see178

Şagirdlər üçün rəqəmsal tədris köməkçisi istifadəyə verilib

09 İyun 2026 16:43see172

“Döyüş başlıqları anbarlardan çıxarılır” SIPRI dən həyəcan təbili

09 İyun 2026 04:30see172

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

10 İyun 2026 04:05see169

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

09 İyun 2026 03:03see168

Hansı tərəfimiz üzərində yatmalıyıq?

10 İyun 2026 04:43see158

U 21 qırğızlarla bacarmadı

09 İyun 2026 21:09see157

Evdəki gizli təhlükə: Tozsoranla bağlı bilinməyənlər...

10 İyun 2026 03:03see152

İran Trampın hədəsinə CAVAB VERDİ

10 İyun 2026 00:41see152

Poçt britaniyalı sakinin sifarişini 19 il sonra çatdırdı

09 İyun 2026 04:37see152
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri