Icma.az
close
up
RU
Qəhvə həqiqətən ömrü uzadırmı?

Qəhvə həqiqətən ömrü uzadırmı?

Icma.az, Lent az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.

Səhər qəhvəsi — sadəcə ritual deyil, uzunömürlülüyün potensial formuludur.

Lent.az bununla bağlı maraqlı məlumatları sizə təqdim edir:

Amerikalı alimlər müəyyən ediblər ki, yalnız günün birinci yarısında qəhvə içmək həyat müddətinə müsbət təsir edə və ürək-damar xəstəlikləri riskini azalda bilər. Araşdırmanın ilk mərhələsində iştirak edən və yalnız səhər saat 04:00-dan günorta 12:00-dək qəhvə içən şəxslərin vaxtsız ölüm riski 16%, ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riski isə 31% daha az olub — qəhvə ümumiyyətlə içməyənlərlə müqayisədə. Eyni zamanda, alimlərin bildirdiyinə görə, əgər qəhvə gün ərzində, xüsusilə nahardan sonra qəbul olunursa, bu fayda yoxa çıxır. Səbəb odur ki, kofein orqanizmin sirkadiyen ritmlərinə (bioloji saatına) təsir edir və bədənin bərpası üçün vacib olan melatonin (yuxu hormonu) ifrazını ləngidir. Digər bir araşdırma isə Amerika Qidalanma Cəmiyyətinin konfransında təqdim olunub. Həmin araşdırmaya görə, 45–60 yaş arası qadınlar arasında gündəlik 1–3 fincan kofeinli qəhvə içənlərin 13% daha sağlam yaşlanma ehtimalı olub. Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, nəticələrdəki fərqlər tədqiqat metodlarının müxtəlifliyi ilə bağlıdır. Lakin hər iki halda əsas amil təkcə qəhvənin miqdarı deyil, onun qəbul edildiyi vaxt olub. Xatırladaq ki, daha əvvəl biz hər gün mükəmməl fincan qəhvə hazırlamaq qaydasından danışmışdıq. Həmçinin “80/20 qaydası” və bu qaydanın bu içkini qəbul etməyə yanaşmanı necə dəyişdirdiyini izah etmişdik.

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:94
embedMənbə:https://lent.az
archiveBu xəbər 07 İyun 2025 19:08 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see389

Naxçıvanda kanalda boğulan Elmir tanınmış dirijorun oğlu imiş FOTO

07 İyun 2026 14:39see299

Ermənistan seçicisi Paşinyanın sülh xəttinə və Avropaya inteqrasiya kursuna mandat verdi

08 İyun 2026 11:44see200

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see167

2026 cı ildə Avropa aviaşirkətlərinin mənfəəti azalacaq Uilli Uolş

07 İyun 2026 19:47see163

Ərdoğan: Sıfır Tullantı Hərəkatı sayəsində Türkiyə iqtisadiyyatına 365 milyard lirə töhfə verilib

07 İyun 2026 19:45see161

Qonşulara pul verdilər, üç gün toy etdilər… Detallar

08 İyun 2026 03:07see160

Yeni “iPhone”lar belə GÖRÜNƏCƏK FOTO

07 İyun 2026 12:55see159

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see158

Parkinqdə sürücülər əsassız yerə cərimələnirlər? Həll yolu nədir? FOTO

07 İyun 2026 18:28see156

Avropa çempionları bu gün Bakı turuna çıxır

07 İyun 2026 12:23see155

İmmunitetdən kənar faydalar: hanımeli bədən üçün nə edir?..

07 İyun 2026 20:44see154

Soçi aeroportunda izdiham: Təyyarələr uça bilmir Video

07 İyun 2026 16:52see152

Tehranın İmam Xomeyni Beynəlxalq Hava Limanı fəaliyyətini DAYANDIRDI

08 İyun 2026 01:48see150

İranın hücumları zamanı vurulan sərnişin təyyarəsi deyil AÇIQLAMA

08 İyun 2026 01:29see150

Ermənistan sülh gündəliyini fəal şəkildə davam etdirəcək Armen Qriqoryan

07 İyun 2026 19:19see150

Xoşbəxtlikdən indi Azərbaycanla sülh var PAŞİNYAN

07 İyun 2026 12:13see148

“Mediada oxudum” Emin Ağalarov atasının ikinci evliliyi haqqında

08 İyun 2026 02:48see146

Türkiyədə tanınmış aktrisa ərə gedir

07 İyun 2026 15:18see145

Simonyan: Ermənistanda seçkidən sonra qeyri sabitlik olmayacaq

07 İyun 2026 15:15see145
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri