Icma.az
close
up
RU
Qoz yemək ömrü belə uzadır

Qoz yemək ömrü belə uzadır

Medicina saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.



Qoz yemək ömrü uzatmağa təsir edə bilər.

“Medicina” xəbər verir ki, alimlərin fikrincə, qoz yemək ürək xəstəliklərinin qarşısını almağa və ömrü uzatmağa kömək edən vasitə ola bilər.

Tədqiqatçılar qeyd edirlər ki, sağlam qocalmaq bədən kütləsi indeksini, bel çevrəsini, qan təzyiqini və triqliserid səviyyələrini sağlam saxlamağı tələb edir.

Qidalanma, Metabolizm və Ürək-Damar Xəstəlikləri jurnalında dərc edilən araşdırma qozun pəhrizə daxil edilməsini vacib hesab edir.

Minnesota Universitetinin İctimai Sağlamlıq Məktəbinin tədqiqatçıları müntəzəm olaraq qoz yeyən insanların bədən funksiyalarını müşahidə ediblər. Onlar müntəzəm qoz yeyənlərin "unikal bədən fenotipinə" malik olacağı qənaətinə gəliblər, çünki qoz ürək xəstəlikləri, piylənmə və diabet kimi xroniki xəstəliklər riskini azaldır.

Alimlər qoz istehlakını ömrü uzatmaq üçün təbii üsul adlandırıblar. Onların məlumatlarına görə, müntəzəm qoz istehlakçıları sağlam qocalma və vaxtından əvvəl ölümdən qorunma ilə əlaqəli fiziki xüsusiyyətlərə sahib olma ehtimalı digərlərindən daha çoxdur:

“Mütəmadi olaraq qoz yeyən insanların da kökəlməyə meyli daha az olur, aclıq zamanı qanda qlükoza səviyyəsi əhəmiyyətli dərəcədə aşağı düşür və ürək-damar risk faktoru profili daha yaxşı olur”.



Aygün Musayeva


Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:134
embedMənbə:https://www.medicina.az
archiveBu xəbər 19 Sentyabr 2025 21:10 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Lotus şirkətinin baş direktoru şirkətin hiperkarı haqqında rəy bildirib

08 İyun 2026 20:45see412

Bakıda şagirdin saçı qırxıldı Dərsdə saqqız çeynədiyinə görə VİDEO

08 İyun 2026 23:04see328

Ukrayna müharibəsi Rusiyanın təsirlərini zəiflətdi

09 İyun 2026 14:11see267

ABŞ və İran razılaşa biləcək? ŞƏRH

09 İyun 2026 18:31see262

Azərbaycan və Skandinaviya arasında enerji əməkdaşlığı üçün unikal imkanlar

09 İyun 2026 06:32see224

Günün qoroskopu: İnsanlar sizdən ilham alacaq

09 İyun 2026 00:01see219

Diz ağrısı ilə xəstəxanaya getdi, rentgendə yüzlərlə qızıl aşkarlandı

09 İyun 2026 06:00see206

Gənc ana və oğulları

09 İyun 2026 03:48see188

Azərbaycan gimnastları üç “qızıl” qazandı

08 İyun 2026 18:18see184

10 KOB subyekti də “startap”çı oldu

09 İyun 2026 03:24see182

Tramp: ABŞ ın İrana qarşı genişmiqyaslı əməliyyatları çox baha başa gələr

10 İyun 2026 00:06see182

Ofelya Sənanidən emosional arzu

08 İyun 2026 21:32see174

Tramp Netanyahuya İranla münaqişəni yenidən alovlandırmamaq barədə xəbərdarlıq edib

09 İyun 2026 02:15see173

“RB Leypsiq”in müdafiəçisi Lukeba Anqola millisinin üzvü ola bilər

09 İyun 2026 01:50see172

İrana hücumların təkrarlanması ciddi iqtisadi problemlərə səbəb olardı Tramp

10 İyun 2026 00:43see171

Xaricdə təhsil üzrə Dövlət Proqramında müsahibə mərhələsi BAŞLADI

08 İyun 2026 18:15see170

“Döyüş başlıqları anbarlardan çıxarılır” SIPRI dən həyəcan təbili

09 İyun 2026 04:30see165

Səhhətinə görə ekranlardan uzaq qalıbmış

09 İyun 2026 01:10see160

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

10 İyun 2026 04:05see159

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

09 İyun 2026 03:03see158
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri