Rus pilotdan təklif: “Kukuruznik”lər istismara qaytarılsın FOTO
Avtosfer saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Yəqin “Yol əhvalatı” filmindəki An-2 təyyarəsini çoxları xatırlayır. Kənddən Bakıya sakinlər bu təyyarə ilə gəlirdilər.
Əslində film real həyatdan götürülüb. Sovet ittifaqında mindən çox kiçik aerodrom yol olmayan ərazilərdə insanlara xidmət edirdi. Kiçik aviasiyaya tələbat çox idi.
Avtosfer.az xəbər verir ki, indi Rusiyada An-2 tipdə kiçik təyyarələrə ciddi tələbat yaranıb. Bu təyyarələr 1947-2002-ci illərdə 10 min ədəddən çox istehsal edilib. Bu gün Rusiyada müxtəlif şirkətlərə məxsus 1500-dən çox An-2 təyyarəsi olsa da, onlardan az qismi istifadə edilir. Səbəb də aydındır: təyyarələr köhnəlib, təmir tələb edir, yanacaq sərfiyyatı çoxdur, istismar baha başa gəlir.
Bu günlərdə əməkdar pilot, Rusiyanın mülki aviasiya şurasının sədri Oleq Smirnov “kukuruznik”lərin yenidən istismara qaytarılmasını təklif edib.
Pilot iddia edir ki, təyyarələrin mühərriklərinin çoxunun resursu hələ bitməyib. Anbarlardakı mühərrikləri və anqarlardakı təyyarələri zavoda toplayaraq əsaslı təmirdən sonra istismar etmək olar. Bir halda ki, An-2 təyyarəsinin əvəzi tapılmayıb, hələlik bu cür keçinmək olar.
Lakin, başqa problem də var. Antonov təyyarələri aviasiya benzini ilə işləyir ki, bu da artıq Rusiyada istehsal edilmir. Smirnov bunu Finlandiyadan almağı təklif edir. Bəs görəsən Avropa İttifaqının üzvü Finlandiya Rusiyaya benzin satarmı?
Müsbət cavab ehtimalı azdır.
Bundan başqa, Smirnov Rusiya hökumətinin 2030-cu ilədək 1000 ədəd təyyarə istehsal etmək planını real qarşılamır.
Mütəxəssis bildirir ki, bu qədər maşının istehsalı üçün təkcə 2000 ədəd mühərrik istehsal edilməlidir. Bunu isə\ yaxın 5 ilə reallaşdırmaq mümkün deyil. Digər detalların istehsalı üçün də zavodlar bərpa edilməlidir. Bu da böyük vaxt, çaliyyə və kadr potensialı tələb edir.
An-2 təyyarələrinin əvəz edəcək “Baykal” hələlik cəmi 3 ədəd sınaq versiyasında istehsal olunub.
Sözardı: Köhnə An-2 təyyarələrini ustalıqla istifadə edən sonuncu ölkə Azərbaycan oldu.
Pilotsuz sistemin quraşdırıldığı bu təyyarələrin bir neçəsini “qurban verməklə” Azərbaycan Ordusu Vətən müharibəsinin elə ilk günündə düşmənin HHM sistemlərinin yerini təsbit etdi. Sonrasını isə “Bayraktar” və “Harop”lar həll etdi. Azərbaycan hərbçilərinin bu ustalığı hərb tarixinə yazıldı.
Vüqar Yaşaroğlu

