Sadə məsələlərlə tıxac problemini həll etmək olar Ekspert
Yanvarın 28-də nəqliyyat məsələlərinə həsr olunmuş müşavirə keçirilib.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev müşavirədə çıxış edərək bildirib ki, “Müşavirədə biz Bakı şəhərinin və onun ətrafında yerləşən ərazilərin nəqliyyat infrastrukturunun inkişafını müzakirə edəcəyik. Buna ehtiyac var. Baxmayaraq ki, son illər ərzində bu istiqamətdə bir çox işlər görülmüşdür, böyük infrastruktur layihələri icra edilmişdir, yenə də Bakı şəhərində tıxac müşahidə olunur və əfsuslar olsun ki, tıxacların sayı ildən-ilə artır. Bunun təbii səbəbləri var. Ölkəmizin, o cümlədən Bakı şəhərinin əhalisi ildən-ilə artır. Son 30 il ərzində Azərbaycan əhalisi 7 milyondan 10 milyona çatıb, hətta o rəqəmi də ötüb. Əlbəttə ki, vaxtilə yaradılmış şəhər yol infrastrukturu, o cümlədən metro imkanları bu artımı həzm edə bilmir”.
Nəqliyyat problemləri üzrə ekspert Eldəniz Cəfərov “Sherg.az”a açıqlamasında qeyd etdi ki, ictimai nəqliyyat nə qədər çox inkişaf etdirilsə, fərdi avtomobillər və taksilərdən daha az istifadə olunar:
“Bu da şəhərdə sıxlığın aradan qaldırılmasına yardımçı ola bilər. Bakı şəhərində və digər yaxın şəhərlərdə, məsələn, Xırdalanda da, tıxacın aradan qaldırılması üçün bir sıra addımlar atılmalıdır. Bu addımlar əsasən şəhərsalma və tikintidə həyata keçirilməli, sərt qaydalar tətbiq edilməli, yaşayış və ya qeyri yaşayış obyekti tikən şirkətlərin qarşısında tələb qoyulmalıdır. Bu tələb əslində var, amma nədənsə biz müşahidə edirik ki, tələb olsa da, obyektlər təhvil veriləndən sonra onların heç birinin parklanma yerləri olmur. Həmçinin obyektlərdə yaşayan və çalışan insanlar ziyarətçilərin sayına mütənasiblik təşkil etmir. Bu zaman həmin obyektdə yaşayan və çalışan insanları ziyarətə gələnlər nəqliyyat vasitələrini avtomobil yollarının kənarında saxlayırlar. Bu da sıxlığa gətirib çıxarır".
Ekspert əlavə edib ki, şəhərsalma və tikinti problemləri ilə ciddi məşğul olmaq lazımdır:
"Düşünürəm ki, irimiqyaslı tədbirlər şəhər mərkəzində yox şəhər kənarında keçirilməlidir. Bu sıxlığın azalmasına gətirib çıxarır. Ümumiyyətlə, paytaxtın köçürülməsindən danışmıram. Yəni bu, indi prioritet məsələ deyil və gündəmdə yoxdur. Lakin Bakı şəhərindən kənarda, səfalı bir yerdə beynəlxalq hava limanı olan ərazidə akademik şəhərciyin yaradılması mümkündür. Qəbələdə, Lənkəranda və yaxud Gəncədə 50-100 min nəfərin təhsil aldığı və çalışdığı bir akadem şəhər ola bilər. Həm tədris, təhsilə fokuslanarlar, həm ekoloji cəhətdən təmiz yerdə təhsil alarlar, həm də Bakı şəhəri bir qədər yüklənmədən azad ola bilər. Burada sual ortaya çıxa bilər ki, bəs gedib orada qalıb oxuyacaqlarmı? Necə ki, müəllimlər də, tələbələr də müxtəlif bölgələrdən gəlib Bakıda işləyirlər, çalışırlar və təhsil alırlar. Eyni qaydada da həmin insanlar Bakıya yox, məsələn Qəbələyə gedə bilərlər. Bu da bir növ məsələnin həllinə yardımçı ola bilər. Daha sonra, şagirdlərin daşınması üçün hər məktəbin özünün ayrıca avtobus servis xidməti olsa, yaxşı olar. Sadə məsələlərlə düşünürəm ki, tıxac problemini həll etmək olar”.