Sədr müavini: Azərbaycan turizm sektoru Çin bazarına uyğunlaşmanı sürətləndirir Açıqlama
Azertag portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bakı, 27 avqust, AZƏRTAC
Azərbaycan turizm sənayesi Çin bazarında mövqelərini gücləndirmək istiqamətində mühüm addımlar atır. Dövlət Turizm Agentliyi və Azərbaycan Turizm Bürosu tərəfindən həyata keçirilən “China Ready” proqramı çərçivəsində ölkəmizdə genişmiqyaslı fəaliyyətlər davam etdirilir.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bunu jurnalistlərə açıqlamasında Dövlət Turizm Agentliyi yanında Azərbaycan Turizm Bürosunun İdarə Heyəti sədrinin müavini Rəşad Əliyev bildirib.
Rəşad Əliyev qeyd edib ki, proqram daha əvvəl dünyanın 53 ölkəsində tətbiq edilib və indi Azərbaycanda uğurla icra olunur.
“Layihə iki əsas istiqaməti əhatə edir. Birinci mərhələ çinli turistlər üçün turizm destinasiyalarının hazırlığını qiymətləndirməyə yönəlib. Bu məqsədlə audit prosesi başlayıb və yaxın günlərdə yekunlaşacaq. Audit çərçivəsində turizm infrastrukturu, otellər, restoranlar, kafe və muzeylər də daxil olmaqla müxtəlif obyektlər qiymətləndirilir. Prosesin sonunda mütəxəssislər Çinli turistlərin daha rahat qəbul edilməsi üçün təkliflər təqdim edəcək.
Proqramın ikinci mərhələsi isə təlimlərdən ibarətdir. Hazırda 100-dən çox sənaye nümayəndəsi üçün təlimlər keçirilir. Təlimlərdə Çin bazarının xüsusiyyətləri, çinli turistlərin səyahət vərdişləri, üstünlükləri və məmnuniyyət səviyyəsini artırma yolları barədə məlumatlar verilir. Təlimi uğurla başa vuran iştirakçılar sertifikat alacaq və bir il ərzində mütəmadi olaraq bazarla bağlı yenilənmiş məlumatlara çıxış əldə edəcəklər.
İlin ikinci yarısında “China Ready” proqramı çərçivəsində ikinci onlayn seminarın və regional turizm mərkəzlərində praktiki sessiyaların təşkili nəzərdə tutulur. Bununla yanaşı, Çin dilini bilən peşəkar bələdçilərin hazırlanması istiqamətində də işlər gedir. Hazırda 100-dək bələdçi bu proqramdan yararlanır, həmçinin yerli universitetlərin Çin dili fakültələrinin tələbələri ilə əməkdaşlıq qurulur”, - deyə R.Əliyev əlavə edib.
Rəşad Əliyev qeyd edib ki, bütün bu tədbirlər Azərbaycanın turizm sənayesinin Çin bazarına daha yaxşı inteqrasiyasına və ölkəyə gələn çinli turistlərin məmnuniyyət səviyyəsinin artırılmasına xidmət edir.


