Stresi çox, maaşı az... Avtobusun iş və insan yükü nəqliyyat sisteminin müxtəlif vasitələrinə paylanmalıdır
Bizimyol portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Nəqliyyat məsələləri üzər ekspert Rauf Ağamirzəyev Bizimyol.info xəbər portalına açıqlamasında bildiirb ki, Bakı nəqliyyatının əsas problemlərindən biri də sürücü qıtlığıdır və bunun da əsas səbəbləri sahənin stressli, əmək haqqının da az olmasıdır. Ekspert hesab edir ki, brutto müqaviləyə keçid olduğu təqdirdə, sürücülərin maaşı artırılacaq və bu sahəyə maraq daha da artacaq.
Rauf Ağamirzəyev
“Digər güzəçtlər də, tələbələr, pensiyaçılar, əlil və qazilərin bu güzəştlərdən yararlanması üçün bu güzəştləri formalaşdıran brutto müqavilələrdir. Brutto müqavilələr hesabına bir çox işləri də görmək olar”-deyən ekspertin fikrincə, başqa bir məsələ avtobusların yükünün azaldılmasıdır.
“Bu gün günlük səfər sayı avtobusla 1 milyon 600-dür. Bunun önəmli hissəsini relsli nəqliyyata yönləndirmək lazımdır. Üstünlük və maliyyə dayanıqlığı təmin olunmuş olduğu halda avtobusun yükü də azaldılmalıdır. Yəni bu səfərlər müəyyən qismi şəhərətrafı elektrik qatarlarına, şəhər daxilində metroya, gələcəkdə tramvaylara yönəldilməlidir”-deyə Rauf Ağamirzəyev qeyd edib.
İradə Cəlil, Bizimyol.info
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:104
Bu xəbər 29 Dekabr 2024 22:05 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















