Süni intellektin tədrisi ibtidai siniflər üçün uyğundurmu? Əməkdar müəllim AÇIQLADI
Redaktor.az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
"Aparılan akademik araşdırmalar göstərir ki, erkən yaşlarda texnologiya ilə tanışlıq uşaqların rəqəmsal savadlılığını artıra bilər. Lakin bu tanışlıq elmi və pedaqoji baxımdan mütləq şəkildə uşaqların yaş xüsusiyyətlərinə uyğunlaşdırılmalıdır".
Bu fikirləri Redaktor.az-a Əməkdar müəllim, təhsil eksperti Sona Əliyeva süni intellektin ibtidai siniflərdə tərdrisinin mümkün olub-olmadığından danışarkən bildirdi.
Onun sözlərinə görə, ibtidai sinifdə təhsil alan uşaqlar hələ abstrakt düşüncə mərhələsində olmadıqları üçün süni intellektin texniki, akademik və ya proqramlaşdırma yönümlü tədrisi onların idrak imkanı xaricindədir:
"Bu yaş dövründə uşaqlar daha çox konkret, müşahidəyə əsaslanan və emosional yolla öyrənirlər. Əgər belə bir təcrübə qoysaq görəciyik ki, ibtidai sinif şagirdləri texnologiyanı onu düşünən və qərar verən bir varlıq kimi qavrayır. Bu halda da tənqidi düşünmə zəifləyir, hazır cavablara meyillilik yaranır. Odur ki, süni intellektin bu mərhələdə fənn kimi tədrisi deyil, mövzu kimi izah edilməsi daha məqsədəuyğundur. İbtidai sinifdə uşaqlara süni intellektin nə olduğu nağıl, hekayə, gündəlik həyat nümunələri vasitəsilə izah etmək olar. Əsas vurğu texnologiyanın insana xidmət edən bir alət olması, onun düşünmədiyi, qərar vermədiyi, yalnız insan tərəfindən yönləndirildiyi fikri üzərində qurulmalıdır. Bu mərhələdə məqsəd proqram öyrətmək deyil, uşaqlarda məsuliyyətli yanaşma, etik düşüncə və sağlam texnologiya münasibəti formalaşdırmaqdır".
Əməkdar müəllumin fikrincə, akademik və strukturlaşdırılmış süni intellekt tədrisinə isə daha sonrakı mərhələlərdə, təxminən V–VI siniflərdən etibarən başlamaq olar.
"Bu dövrdə uşaqlarda abstrakt düşüncə, məntiqi analiz və səbəb-nəticə əlaqəsi qurmaq bacarıqları formalaşmağa başlayır.
Süni intellektin həyatımızın bir parçasına çevrildiyi bir dönəmdə, artıq erkən yaşlardan uşaqlarda texnologiyaya qarşı doğru, tənqidi münasibət və etik şüur formalaşdırmaq son dərəcə vacibdir. Texnologiya uşağı idarə etməməlidir, uşaq texnologiyanı dərk etməlidir. Bu balansı qoruya bilsək, süni intellekt təhsilin inkişafına real töhfə verə bilər", - deyə Sona Əliyeva yekunlaşdırdı.
Xədicə BAXIŞLI
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:98
Bu xəbər 24 Dekabr 2025 20:16 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















