Icma.az
close
up
RU
Unudulmağa qarşı bir qədəh...

Unudulmağa qarşı bir qədəh...

Sia Az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Bayram ziyafəti sizi demansdan necə xilas edə bilər...

...Çinin Suçou Universitetinin alimləri apardıqları genişmiqyaslı bir araşdırma nəticəsində gündəlik orta miqdarda spirtli içki qəbulunun demensiya riskini tamamilə imtina ilə müqayisədə üçdə birdən çox azaltdığını göstərib.

SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Daily Mail qəzeti yazıb.

Alkoqolun “faydaları”...

Tədqiqatçılar alkoqolun həm təkbaşına, həm də qida ilə birlikdə faydalı olduğunu və içkinin növünün demək olar ki, əhəmiyyətsiz olduğunu aşkar ediblər.

Bu tapıntılar hər hansı bir alkoqol istehlakının demensiya riskini artırdığını göstərən əvvəlki tədqiqatlarla ziddiyyət təşkil edir.

Böyük Britaniyada təxminən bir milyon insan hər il təxminən 75.000 insanın həyatına son qoyan bu sağalmaz xəstəlikdən əziyyət çəkir.

Əvvəlki çoxsaylı tədqiqatlar alkoqolun demensiya riskinə təsirini araşdırıb. Bəziləri müntəzəm, az miqdarda istehlakdan qoruyucu təsir göstərib, digərləri isə belə bir fayda tapmayıb. Məsələn, bu ilin əvvəlində Oksford Universitetinin apardığı böyük bir araşdırma beyinə heç bir faydalı təsir göstərməyib.

Tədqiqatın təfərrüatları...

Çinli mütəxəssislərin son tədqiqatı Böyük Britaniya Biobank verilənlər bazasından təxminən 300.000 insanı izləyib. 20 ildən çox əvvəl yaradılan verilənlər bazası minlərlə britaniyalı haqqında sağlamlıq məlumatlarını saxlayır.

Alimlər alkoqol istehlakı nümunələrini qeydə alıb və onları demensiya ilə əlaqəli diaqnozlarla müqayisə ediblər.

Nəticələr göstərdi ki, gündə bir neçə pivə və ya iki-üç stəkan şərab içən kişilər və qadınlar, nadir hallarda spirtli içki içənlərə və ya heç içməyənlərə nisbətən, sonrakı həyatlarında demensiyaya yoluxma ehtimalı xeyli azdır.

Alkoqoldan sui-istifadə bu xəstəliklərin inkişaf riskinə təsir göstərmir.

Mümkün izahatlar və xəbərdarlıqlar...

Tədqiqatçılar müsbət nəticələrin bir izahının bir çox imtina edənlərin əvvəllər çox içki içən olması ola biləcəyini etiraf etdilər.

Lakin alimlər az spirtli içki qəbulunun beyni demensiyaya səbəb olan zədələrdən, eləcə də depressiyadan qoruduğunu irəli sürdülər.

Alimlər hesabatlarında tapıntılarının müəyyən ictimai səhiyyə təsirləri olduğunu bildirdilər. Yüngül və ya orta dərəcədə spirtli içki qəbulu qaraciyər xəstəliyi və ya spirtli içki asılılığı riski olmayanlar üçün demensiya qarşısının alınması planının potensial bir hissəsi kimi qəbul edilə bilər.

Yeni il tətilləri...

Bu tədqiqat xüsusilə bayram mövsümündə aktualdır. Yeni il tətillərində çoxlu içki qəbulu adi haldır. Bu həftələrdə gündəlik bir və ya iki stəkan içmək uzunmüddətli perspektivdə demensiya riskini azalda bilər.

SİA-nın qeydi: Demans xəstəliyi, beyin funksiyalarında tədricən azalma ilə müşayiət olunan neyrodegenerativ bir pozuntudur...

Əli Babayev

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:90
embedMənbə:https://sia.az
archiveBu xəbər 29 Dekabr 2025 22:08 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see214

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see204

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see197

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see186

Brayton Tottenhem in müdafiəçisi üçün 30 milyon təklif etdi

12 İyun 2026 19:11see185

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see180

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see175

Bakıda binadan yıxılan kişi öldü

13 İyun 2026 10:33see169

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see169

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see167

İldırımlı hava AZAL ın təyyarəsi geri qayıtdı

12 İyun 2026 22:09see161

Tanınmış aparıcının ARXİV FOTOSU yayıldı

14 İyun 2026 03:45see159

Neft bazarında ucuzlaşmanın səbəbi: Gözləntilər niyə səhv çıxdı?

13 İyun 2026 02:50see158

Dünya çempionatı: Braziliya mllisi xal itirib

14 İyun 2026 04:09see158

Şuşada qurulan birlik: Cənubi Qafqazın siyasi gündəliyini müəyyən edən Bakı

13 İyun 2026 18:09see156

Kaluqa hava limanı fəaliyyətini dayandırıb

14 İyun 2026 04:04see156

DÇ 2026: İngiltərə millisinin düşərgəsində oğurluq

13 İyun 2026 07:24see155

ABŞ və İran sülh sazişinin yekun mətnini razılaşdırdı

12 İyun 2026 21:06see155

Bakıda parkinq böhranı: Yer yoxdur, qiymətlər isə artır VİDEO

13 İyun 2026 08:28see150

DÇ 2026: ABŞ Paraqvaya rəhm etmədi

13 İyun 2026 08:01see149
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri