“Uzun siqnallar, səs küy hər kəsin ömrünü qısaldır, psixoloji gərginlik yaradır” Jurnalist tıxacın yaratdığı problemlərdən DANIŞDI
Gununsesi saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Azərbaycanda tıxac problemi getdikcə daha çox diqqət çəkir.
Hər gün minlərlə insan saatlarla yollarda itirilmiş vaxtla üzləşir. Bu, təkcə fərdi narahatlıq deyil, həm də sosial və iqtisadi təsirləri olan ciddi bir məsələdir.
Gununsesi.info-ya danışan əməkdar jurnalist Fadil Paşayev mövzunu belə şərh edib:
“Bəziləri deyə bilər ki, camaat artıq bu vəziyyətə öyrəşib. Amma bu qənaəti qətiyyən qəbul etmək olmaz. Çünki bu problem həllini tapmadıqca onun doğurduğu fəsadların fərqinə varılmır. Saatlarla yolda qalmaqla orta hesabla həyatımızın böyük bir hissəsini itiririk.
Tıxac artıq sosial bir bəla kimi insanların boğazına keçir. Bu, təkcə bir şəhərin yox, bütövlükdə ölkənin problemidir. Çünki əhalinin yarıdan çoxu paytaxtda toplanıb. Ola bilsin ki, bəzi şəxslər məsələni şişirtməkdə bizi qınayacaq. Amma hər kəs bilməlidir ki, tıxaclarda uzun müddət hərəkətsiz qalan insanın sinir sistemi zərbə alır. Bu da ictimai aqressiyanın artmasına, insanların əsəbi və dözümsüz davranışlarına gətirib çıxarır”.
Jurnalist qeyd edib ki, uzun müddət gözləmə, oturaq qalmaq bel və boyun ağrılarını artırır, havadakı tüstü və qazlar ürək-damar və tənəffüs xəstəliklərinin riskini yüksəldir:
“Uzun siqnallar, mühərrik səsləri və daimi səs-küy isə şəhərdə yaşayan hər kəsin ömrünü qısaldır, psixoloji gərginlik yaradır. Xroniki yorğunluq və depressiya halları məhz bu sosial bəlanın nəticəsidir.
Nəqliyyat sıxlığı ölkənin enerji balansına da ciddi təsir göstərir. Avtomobillərin aşağı sürətlə, tez-tez dayanıb-hərəkət etməsi daha çox yanacaq sərfinə səbəb olur, ekoloji vəziyyəti pisləşdirir, havaya daha çox karbonmonoksid və zərərli qazların atılmasına gətirib çıxarır. Bu isə Bakının “karbon izi”ni böyüdür, qlobal istiləşməni sürətləndirir”.
Azərbaycanda ən ciddi və dəhşətli problemlərdən biri tıxacdır. Tıxacların şəhərin təsərrüfatına ağır zərbə vurduğunu bildirən Fadil Paşayev əlavə edib ki, bu, malların və xammalın daşınmasında gecikmələrə, nəticədə isə şirkətlərin xərclərinin artmasına və qiymətlərin yüksəlməsinə səbəb olur.
“Əsəbi sürücülər daha çox qəza törədir, ictimai nəqliyyatın effektivliyini azaldır. İnsanlar iş yerlərinə yaxın ərazilərdə yaşamağa üstünlük verirlər ki, bu da mənzil bazarında süni bahalaşmaya yol açır. Turistlər üçün isə Bakı tıxaclı bir şəhər obrazı ilə cazibəsini itirir.
Çıxış yolu nədir? Giriş və dayanacaqların pullu olması problemin köklü həlli deyil, sadəcə büdcəni doldura bilər. Ən azından dövlət qurumlarının böyük əksəriyyəti müasir onlayn sistemlərə keçməlidir.
Güc strukturları və hüquq-mühafizə orqanlarından başqa bütün müəssisələrin bu sistemə keçidi həm şəhərin yükünü azaldar, həm də insanları sosial bəladan qurtarar. Hökumət təcili tədbirlər görməlidir. Əks halda, bu problem özünü daha ağır fəsadlarla göstərəcək”-deyə o əlavə edib.
Şəbnəm Rəhimova


