Icma.az
close
up
RU
Menu

Şəkidə yeni şəlalə aşkarlandı

Bu məktəbdə Son zəng çalınmayacaq

Qusarda II sinif şagirdinin cinsi zorakılığa məruz qaldığı iddia olunur Araşdırma aparılır

Bu ərazilərdə istiliyin verilmə müddətləri tənzimlənəcək “Azəristiliktəchizat”ın sədri

Lələtəpəni geri almaq ohanyanların “yem”i deyildi...

Rusiya və Ukrayna bu məsələdə razılığa gəliblər Rustem Umerov açıqladı

“Past”ın “sensasiyası”, yoxsa acı reallıq?

Sabiq FTB rəhbəri Trampı təhdid etdiyi iddia edilən paylaşıma görə dindirilməyə çağırılıb

Azərbaycanda əmək haqqının ən yüksək olduğu sahələr

Türkiyə İstanbul danışıqlarının əsas məqsədini açıqlayıb

Ölkəni silkələyən dəhşətli qətllə bağlı son xəbər: Elgünü kim öldürüb? RƏSMİ

ABŞ da Alzheymer xəstəliyinin diaqnozu ilə bağlı yeni testə icazə verilib

® Mərkəzi Gömrük Hospitalında “Korrupsiyaya qarşı mübarizə” mövzusunda növbəti tədbir keçirilib

Makron növbəti dəfə qeyri adi vəziyyətə düşdü Video

Tramp Ərdoğanla danışığa önəm verir Çelik

Çinin Qlobal Enerji üzrə Qarşılıqlı Əlaqələrin İnkişafı və Əməkdaşlıq Təşkilatının nümayəndələri BDU da

Yuxudan oyandı və bütün internetin onun tətil fotosuna güldüyünü gördü

Məşhurların evliliklərinə son qoyan filmlər Siyahı

Türkiyə və İran XİN rəhbərləri nüvə danışıqlarını müzakirə etdilər

Sabah bəzi yollarda görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq

Valideynlər və şagirdlər narahatdır

Valideynlər və şagirdlər narahatdır

Icma.az xəbər verir, Sherg.az saytına əsaslanaraq.

İbtidai siniflərdə keçirilən mərkəzləşdirilmiş qiymətləndirmədən sonra bəzən şagirdlərdə stress, öyrənmədən uzaqlaşma halları olur


Mayın 17-də IV, mayın 18-də isə VI sinif şagirdləri üçün monitorinq imtahanları keçiriləcək. 

Bəzi valideynlər monitorinq qiymətlərinin aşağı olacağı təqdirdə övladlarının sinifdə saxlanılacağı narahatlığını yaşayır. 

Təhsil ekspertləri isə qeyd edib ki, monitorinq nəticəsi şagirdlərin sinifdən sinfə keçmələrinə təsir göstərmir. Monitorinq nəticəsi şagirdin ümumi illik qiymətlərinə əlavə olunaraq şagirdlərin ümumi nailiyyətlərinə, bilik və bacarıqlarının göstərilməsinə xidmət edir.


Təhsil eksperti Kamran Əsədovun sözlərinə görə, monitorinq imtahanları ibtidai və aşağı orta təhsil pilləsində şagirdlərin qazandıqları bilik və bacarıqları diaqnostik qiymətləndirməyə xidmət edir. Bu yaş dövründə aparılan belə qiymətləndirmə vasitəsilə həm fərdi şagirdlərin fərdi inkişaf səviyyəsi, həm də ümumi təhsil mühitinin effektivliyi barədə mühüm  nəticələr çıxarmaq mümkündür. 

Ekspert “Sherg.az”a açıqlamasında bildirib ki, monitorinq imtahanları nəticələri tədris prosesinin düzgün istiqamətləndirilməsində mühüm rol oynayır. Müəllimlər bu nəticələrə əsasən tədris metodlarını tənzimləyə, zəif tərəflərə daha çox diqqət ayıra bilirlər. Valideynlər üçün də bu nəticələr uşaqlarının təhsil səviyyəsi haqqında obyektiv informasiya verir:

 “Bu imtahanların keçirilməsi yalnız texniki tədbir kimi deyil, təhsilin erkən mərhələsində öyrənməyə yanaşma fəlsəfəsinin göstəricisi kimi qiymətləndirilməlidir. 4-6-cı siniflər üzrə keçirilən monitorinq imtahanları, ilkin olaraq, təhsilalanların bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi, tədris prosesində ortaya çıxan problemlərin müəyyənləşdirilməsi və ümumtəhsil proqramlarının icrasına nəzarət məqsədi daşıyır. Əgər təhsil sistemi bu imtahanları formativ, inkişafyönümlü və şəffaf şəkildə təşkil edirsə, bu tədbir faydalı ola bilər. Əks halda, şagirdləri erkən yaşda test mərkəzli öyrənməyə yönəltmək, onların maraq və yaradıcı düşüncə imkanlarını sıxışdıracaq və təhsilin mahiyyətini sıradan çıxaracaq. Azərbaycan Respublikasının “Təhsil haqqında” Qanununun 18-ci maddəsinə əsasən, ümumi təhsil sisteminin əsas məqsədlərindən biri şagirdlərdə yaradıcı təfəkkürün, müstəqil qərarvermə bacarığının, sosial və vətəndaş məsuliyyətinin formalaşdırılmasıdır. Lakin 4-cü sinifdən başlayaraq şagirdləri mərkəzləşdirilmiş monitorinq imtahanlarına hazırlamaq və nəticəyə görə sinif, müəllim, məktəb və bölgə müqayisələri aparmaq bu məqsədlə ciddi ziddiyyət təşkil edir. Bu yaş mərhələsində öyrənmənin məqsədi biliklərin sabit ölçülməsi yox, öyrənməyə marağın təşviqi və funksional savadlılığın inkişafıdır”.

Monitorinq imtahanlarının əhəmiyyətinə gəldikdə isə K.Əsədov bildirib ki, nəticələr tədris proqramlarının təkmilləşdirilməsi, metodik vəsaitlərin yenilənməsi, müəllimlərin ehtiyac yönümlü təlimlə təmin edilməsi üçün istifadə olunarsa, sistemli dəyişikliklərə səbəb ola bilər: “Lakin praktikada bu imtahanların nəticələri çox zaman formativ qiymətləndirmə aləti olaraq deyil, reytinq və sıralama vasitəsi kimi istifadə olunur. Müəllimlər və məktəb rəhbərləri təzyiq altında nəticə qazanmağa, şagirdlər isə suallara cavab əzbərləməyə təşviq olunur. Bu isə ümumi öyrənmə motivasiyasını azaldır, məzmunun mənimsənilməsinə deyil, test strategiyalarına fokus yaradır. Beləliklə, təhsil prosesinin əsas hədəfi olan təfəkkürün inkişafı məsələsi kölgədə qalır. Hətta 2022-ci ilin təhsil hesabatlarında qeyd olunub ki, ibtidai siniflərdə keçirilən mərkəzləşdirilmiş qiymətləndirmə tədbirlərindən sonra şagirdlərdə stress, öyrənmədən uzaqlaşma və valideynlərdə narahatlıq halları müşahidə olunub. Dünya təcrübəsində bu məsələyə fərqli yanaşma mövcuddur. Məsələn, Finlandiyada aşağı siniflərdə mərkəzləşdirilmiş imtahanlara yer verilmir. Qiymətləndirmə müəllim tərəfindən fərdi şəkildə, şagirdin inkişaf dinamikasına uyğun aparılır və bu, valideynlərlə vaxtaşırı müzakirə olunur. Kanadada monitorinq qiymətləndirmələri yalnız 6-cı sinifdə həyata keçirilir və bu da sadəcə diaqnostik məqsəd daşıyır, nəticə fərdi şagirdə təsir etmir, məktəbin inkişaf planının hazırlanmasında istifadə olunur.

Azərbaycanda isə monitorinq imtahanlarının keçirilməsində bu nüanslar çox zaman nəzərə alınmır. Bəzi hallarda bu imtahanlar kütləvi narahatlıq yaradır, valideynlərin əlavə repetitor axtarışına başlamasına səbəb olur, müəllimləri nəticə yönümlü dərsə yönəldir və şagirdlərdə özünüqiymətləndirmə ilə bağlı zərərli təsirlər yaradır”. 

Ekspertin sözlərinə görə, monitorinq imtahanları əsaslı şəkildə yenidən dizayn olunmalıdır. İmtahanlar stressiz, şəffaf, təzyiqlərdən uzaq, formativ və diaqnostik mahiyyət daşımalı, nəticələr fərdi şagirdə tətbiq olunmamalıdır.

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:61
embedMənbə:https://sherg.az
archiveBu xəbər 18 May 2025 05:06 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Şəkidə yeni şəlalə aşkarlandı

16 May 2025 17:06see229

Bu məktəbdə Son zəng çalınmayacaq

16 May 2025 13:26see156

Qusarda II sinif şagirdinin cinsi zorakılığa məruz qaldığı iddia olunur Araşdırma aparılır

16 May 2025 16:22see147

Bu ərazilərdə istiliyin verilmə müddətləri tənzimlənəcək “Azəristiliktəchizat”ın sədri

16 May 2025 13:12see124

Lələtəpəni geri almaq ohanyanların “yem”i deyildi...

17 May 2025 02:56see123

Rusiya və Ukrayna bu məsələdə razılığa gəliblər Rustem Umerov açıqladı

16 May 2025 18:17see122

“Past”ın “sensasiyası”, yoxsa acı reallıq?

17 May 2025 02:56see121

Sabiq FTB rəhbəri Trampı təhdid etdiyi iddia edilən paylaşıma görə dindirilməyə çağırılıb

17 May 2025 04:42see119

Azərbaycanda əmək haqqının ən yüksək olduğu sahələr

16 May 2025 11:41see118

Türkiyə İstanbul danışıqlarının əsas məqsədini açıqlayıb

16 May 2025 15:22see118

Ölkəni silkələyən dəhşətli qətllə bağlı son xəbər: Elgünü kim öldürüb? RƏSMİ

16 May 2025 11:42see117

ABŞ da Alzheymer xəstəliyinin diaqnozu ilə bağlı yeni testə icazə verilib

18 May 2025 03:08see116

® Mərkəzi Gömrük Hospitalında “Korrupsiyaya qarşı mübarizə” mövzusunda növbəti tədbir keçirilib

16 May 2025 18:51see116

Makron növbəti dəfə qeyri adi vəziyyətə düşdü Video

18 May 2025 01:29see115

Tramp Ərdoğanla danışığa önəm verir Çelik

17 May 2025 01:22see115

Çinin Qlobal Enerji üzrə Qarşılıqlı Əlaqələrin İnkişafı və Əməkdaşlıq Təşkilatının nümayəndələri BDU da

16 May 2025 19:25see115

Yuxudan oyandı və bütün internetin onun tətil fotosuna güldüyünü gördü

17 May 2025 07:02see114

Məşhurların evliliklərinə son qoyan filmlər Siyahı

17 May 2025 11:02see113

Türkiyə və İran XİN rəhbərləri nüvə danışıqlarını müzakirə etdilər

18 May 2025 01:34see112

Sabah bəzi yollarda görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq

16 May 2025 21:06see111
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri