Icma.az
close
up
RU
Yaşıl çayın MÖCÜZƏSİ

Yaşıl çayın MÖCÜZƏSİ

Icma.az, Cebheinfo portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.

Demans olmayan yaşlı larda daha çox yaşıl çay istehlakı və beyində daha az ağ maddə lezyonları arasında əhəmiyyətli bir əlaqə tapılıb. Araşdırma Kanadzava Universiteti Tibb Elmləri Məktəbi tərəfindən aparılıb. 

“Cebheinfo.az” xəbər verir ki,  araşdırmanın nəticələri “Science of Food” jurnalında dərc olunub.

Tədqiqatlar göstərir ki, gündə üç və ya daha çox stəkan yaşıl çay içmək beyin sağlamlığını qorumağa kömək edə bilər, qəhvə içmək isə əhəmiyyətli bir təsir göstərməyib.

Yaşıl çay və qəhvə neyroprotektiv xüsusiyyətləri ilə tanınır və sudan sonra dünyada ən məşhur içkilərdir.

Bu işin məqsədi maqnit rezonans görüntüləmə (MRT) məlumatlarından istifadə edərək yaşıl çay və qəhvə istehlakının ağ maddənin lezyon həcminə, hipokampal həcminə və ümumi beyin həcminə təsirini qiymətləndirmək idi.

2016 və 2018-ci illər arasında 65 yaş və daha yuxarı yaşda olan 8766 iştirakçının pəhriz qiymətləndirmələri, maqnit rezonans görüntüləməsi və koqnitiv qiymətləndirmələri daxil olmaqla məlumatlar toplanıb. Gündəlik yaşıl çay və qəhvə istehlakını ölçmək üçün qida tezliyi sorğusu istifadə edilib.

MRT beyin taraması ağ maddə lezyonunun həcmi (WML), hipokampal həcmi (HV) və ümumi beyin həcmi (TBV) haqqında məlumat verdi. Qabaqcıl statistik modellər, demoqrafik, sağlamlıq vəziyyəti, həyat tərzi vərdişləri və Alzheimer xəstəliyi üçün genetik risk faktorları da daxil olmaqla, çaşdırıcı amilləri tənzimləmək üçün istifadə edilib.

Gündə 600 ml yaşıl çay istehlak edən tədqiqat iştirakçılarının ağ maddə lezyonunun həcmi 200 ml və ya daha az istehlak edənlərə nisbətən 3%, gündə 1500 ml istehlak edənlər isə nəzarət qrupundan 6% daha az olub.

Xəzər
“Cebheinfo.az”

Bizi Telegramda izləyin

Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:205
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 19 Yanvar 2025 17:32 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ən tələbkar üç BÜRC Güzəştə getmirlər

09 Avqust 2026 21:56see230

SOCAR KBR in meneceri Binəqədi 38 MMMC də dərəbəylik yaradıb…

10 Avqust 2026 11:11see227

Tələbələr yaşamadıqları mənzilin kirayəsini ödəyirlər? − Video

09 Avqust 2026 11:17see225

Qəbul imtahanlarında yeni model: situasiya suallarının qiymətləndirilməsi nə qədər şəffafdır?

09 Avqust 2026 13:01see219

Xameneinin videosu köhnədir?

09 Avqust 2026 15:56see218

Sabir Rüstəmxanlının çin olan kədərli yuxusu...

10 Avqust 2026 07:00see195

Küçə lampalarını əvəz edə biləcək bitkilər yetişdirildi

11 Avqust 2026 02:18see194

Onlar alman cəmiyyətində qorxu yaratmağa çalışırlar Nazir

10 Avqust 2026 02:03see194

Tramp: ABŞ İranla yarımçıq danışıqlar aparır

10 Avqust 2026 01:07see193

DİN dən vətəndaşlara ÇAĞIRIŞ: Uşaqları nəzarətsiz qoymayın FOTO

09 Avqust 2026 16:40see193

David Seliverstovun Gürcüstanda kazinoda dava saldı, antisemitizmdən dəm vurdu VİDEO

09 Avqust 2026 20:53see189

Ərdoğana sui qəsd hazırlayan FETÖ çülər saxlanıldı

10 Avqust 2026 22:34see187

Ceki Can Bakıda restoranda bu mahnını dinlədi VİDEO

11 Avqust 2026 00:53see187

Prezident ordunu ayağa qaldırdı Fövqəladə vəziyyət elan olundu

11 Avqust 2026 01:56see185

İsveçdə Rusiya casus şəbəkəsi İFŞA olundu

11 Avqust 2026 01:45see179

“Sabah” “Orhus”un planlarını dəyişdi Liqa matçı təxirə salındı

09 Avqust 2026 21:14see175

Zaqatalanın icra başçısının sürücüsü qəzada öldü

10 Avqust 2026 00:31see173

Samsung bu modüllərlə yollarını ayırır: SİYAHI

11 Avqust 2026 02:24see170

“Agentstvo“: Vyanada 20 Rusiya diplomatı xüsusi xidmətlərlə bağlıdır

10 Avqust 2026 23:05see163

Messi atası ilə vida mərasimində görüntüləndi FOTO/VİDEO

10 Avqust 2026 01:31see156
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri