Yeni həbsxana, yoxsa Amnistiya Aktı… AZƏRBAYCANDA MƏHBUS SIXLIĞINI NECƏ ARADAN QALDIRMALI
Icma.az, Gununsesi saytına istinadən bildirir.
Avropa Şurasının 2024-cü il Həbsxana Əhalisinə dair İllik Cəza Statistikası (SPACE I) açıqlanıb.
Avropa Şurasına üzv ölkələrin əhatə olunduğu sənəddə Azərbaycan da yer ayrılıb.
Hesabata görə, həbs nisbətlərinin ən yüksək olduğu ölkələrə Türkiyə (hər 100.000 nəfərə 356 məhbus), Azərbaycan (264), Gürcüstan (261), Moldova Respublikası (235), Polşa (202), Macarıstan (195), Albaniya (192), Çexiya (180), Slovakiya (1717), Serbiya (1717), Serbiya (1717), Latviya (1717) olub. (164). Həbs nisbətlərinin yüksək olduğu digər ölkələrə Litva (158), Böyük Britaniya (İngiltərə və Uels) (145) və Şimali Makedoniya (143) daxildir.
Azərbaycanın adının bu hesabatda ilk sırada olmasının səbəblərindən biri ölkədəki cəzaçəkmə müəssisələrinin sayının az olması ilə bağlıdır.
Baxmayaraq ki, hələ ötən il Ədliyyə Nazirliyi yeni Penitensiar Müsəssisələrin tikintisinin sürətləndirildiyini bəyan etmişdi.
Uzun illər keçməsinə baxmayaraq, hələ də Gəncədə inşa olunan Penitensiar Müəsssisəinin tikitnisi yarımçıq qalıb. Hətta həmin müəssisəyə çəkilən asfalt yol işlək olmadığından ot belə basıb.
On milyonlarla dövlət vəsaitinin xərcləndiyi bu müəssisənin inşasının başa çatmaması həmin pulların küçəyə atılması deməkdir.
Ona görə də Azərbaycan hökuməti əlavə vəsait ayırmalı vıə bu müəssisənin tikintisi başa çatmaldıır.
Əgər Gəncədəki Penitensiar Müəssisə istifadəyə verilərsə, digər cəzaçəkmə müəssisələrinin və təcridxanaların yükü də azalmış olar.
Bu həm də məhbus ailələri üçün rahatlıq deməkdir ki, onlar öz yaxınlarını ziyarətə gedəndə uzaq məsafə qət etməsin.
Etiraf edək ki, bugün Azərbaycan həbsxanaları doludur.
Baxmayaraq ki, ötən illər ərzində Lənkəranda müasir tipli, hibrit cəzaçəkmə müəssisəi istifadəyə verilib.
Oradan gələn xəbərlərə görə, istintaq təcridxanalarında 6 nəfərlik barakda 12 nəfər saxlanılır. Məhbusların növbə ilə yatıb-durması adi hal hesab olunur.
Təbii ki, məhbus sıxlığına digər səbəblərdən biri də məhkəmə sisteminin reallıqları ilə bağlıdır.
Ona görə də ölkəmizdə bu problemi həll etmək üçün böyük Amnistiya Aktına ehtiyac var.
Məhbus sayı nə qədər çox olarsa, bu həm də dövlətə yük deməkdir. Hər bir məhbusun saxlanması dövlət büdcəsi üçün yükdür.
Unutmayaq ki, Azərbaycan Avropa Şurasının üzvüdür və dövlətin cəza icra siyasətində humanizm prinsipləri əsas götürülməlidir. Ona görə də problemdən çıxış yolu kimi Amnistiya Aktının qəbuludur.
Ümumi götürsək, Azərbaycan dövlətinin hüquqi təbiətinin əsası qanunun aliliyi, ədalət prinsipi, humanizm və mərhəmət prinsipinə söykənmişdir. Cəzanın humanistləşdirilməsi də bütövlükdə cəza siyasətinin əsas prinsiplərindən biridir.
Pərviz Həşimli
Gununsesi.info


