Yeni tikilən binalar, nişanlar, butulka effektli yollar QƏZALARIN SƏBƏBLƏRİ AÇIQLANDI (FOTO)
Icma.az xəbər verir, Demokrat.az saytına əsaslanaraq.
Paytaxtın bəzi küçələrində hərəkətin təşkili düzgün qurulmadığı üçün sürücüləri çaş-baş salan yol nişanları vaxtaşırı qəzalara səbəb olur.
Avtosfer.az xəbər verir ki, Cəfər Xəndan küçəsi və Azadlıq prospektinin kəsişməsində “stop-xətt” və torlar quraşdırılıb ki, bu da sürücülərin “Varovski” dairəsinə və 6-cı mikrorayona irəliləməsi zamanı müxtəlif qayda pozuntuları törətməsinə səbəb olur. Bəzən bu ərazidə toqquşmalar, eləcə də avtomobillərin aşması halları baş verir.
Sürücülər belə hallarda qəzadan və avtomobilin aşmasından yayınmaq üçün nə etməlidirlər? Aidiyyəti qurumların üzərinə hansı məsuliyyət düşür?
Mövzu ilə bağlı Qəzalar əleyhinə kursların məşqçisi Aqil Rəhimov saytımıza açıqlamasında bildirib ki, son illər yol strukturu sahəsində böyük işlər görülməsinə baxmayaraq, hələ də ciddi problemlər qalmaqdadır:
“Bunlardan biri də avtobus zolaqlarının çəkilməsi ilə əlaqədar müəyyən çətinliklər yaranmasıdır. Məsələn, bəzi yerlərdə avtobus zolağına daxil olmaq üçün qırıq xətt çəkilməyib. Nəticədə, sürücülər avtobus zolağına yox, ikinci zolağa dönməyə məcbur olurlar. Bu isə təhlükəlidir. Məsələn, Heydər Əliyev Sarayının yanındakı küçədə yuxarıdan aşağı enərkən, svetofordan sağa dönmək üçün ikinci zolağa keçmək lazımdır. Sonra yenidən digər svetofora çatırsan, köhnə “Təzə Bazar” istiqamətinə dönmək üçün yenə də ikinci zolaqdan istifadə edirsən. Çünki qırıq xətt yoxdur.
Yaxşı olardı ki, avtobus zolaqlarında qırıq xətlər olsun və sürücülər əvvəlcə avtobus zolağına daxil olub, sonra sola dönmə işığını verərək ikinci zolağa keçə bilsinlər. Bundan başqa, bəzi avtobus zolaqları həddindən artıq enli çəkilib. Məsələn, Azadlıq prospektində ABŞ səfirliyinin yaxınlığında ikizolaqlı avtobus zolağı var. Bu isə digər avtomobillərin kəskin sola manevr edərək qəzalara səbəb olmasına yol açır”.
Aqil Rəhimov onu da qeyd edib ki, digər bir problem yol nişanlarının ağacların arxasında qalmasıdır:“Aidiyyəti qurumlar bu məsələyə diqqət yetirməlidirlər. Ağaclar “stop”, “baş yol”, “yolver” kimi vacib nişanların qarşısını kəsir. Yol xətlənməsi də çox vaxt pozulur. Keyfiyyətli boyalardan istifadə olunmalıdır ki, cizgilər tez itməsin. Bəzi yerlərdə piyada keçidləri pozulub, sürücülər onları görə bilmir.
Həmçinin, bəzən piyada keçidi nişanı qoyulur, lakin yerə zolaq çəkilmir. Bu çox təhlükəlidir. Çünki həmin nişan ya ağacların arxasında qalır, ya da gecələr görünmür. Sürücülər əsasən yerdəki zolaqlara əsasən reaksiya verirlər. Ona görə də harada nişan varsa, orada mütləq piyada keçidi və zebr zolaqları da çəkilməlidir.

Digər bir məsələ isə tıxaclardır. Bəzi yollar “butulka effekti” yaradır. Məsələn, Ziya Bünyadov prospektində 5-6 zolaq irəliləyir, lakin körpüyə çatanda bu zolaqlar 2 və ya 3 zolağa düşür. Bu isə tıxacların yaranmasına səbəb olur. Bu, artıq qurulmuş infrastruktur olduğundan dəyişdirilməsi çətindir. Amma gələcəkdə belə halların qarşısını almaq üçün layihələrdə yolun başlanğıcından sonuna qədər eyni sayda zolaq saxlanılması vacibdir”.
Mütəxəssis şəhərdə yeni çoxmərtəbəli binaların tikildiyini, lakin yolların genişləndirilməsinin nəzərə alınmadığını da vurğulayıb:
“İki mərtəbəli binaların yerində indi hündür mərtəbəli binalar tikilir – məsələn, Bəşir Səfəroğlu küçəsində və ona paralel küçələrdə. Bu da gələcəkdə tıxacların yaranmasına səbəb olacaq. Tikinti zamanı bu amillər nəzərə alınmalı, yeni binalarla yanaşı, yollar da genişləndirilməlidir”.

Qeyd: Bu material Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə yardımı ilə “Jurnalistika və İnkişaf Mərkəzi” İnkişaf Birliyi tərəfindən həyata keçirilən “Yol-nəqliyyat hadisələrinin təsnifatı: səbəb və nəticələrin təhlili” adlı layihə çərçivəsində hazırlanmışdır. Materialda qeyd edilən fikir və mülahizələr Agentliyin rəsmi mövqeyini əks etdirmir.


