Yerli şirkətlərin tanışlıq meydanı
Xalq qazeti portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Dünən Bakı Ekspo Mərkəzində 6-cı “Yerli şirkətlərin tanıtım sərgisi” öz işinə başlayıb. Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) və Marsol Group-un birgə təşkilatçılığı, eləcə də “Kapital Bank” ASC-nin rəsmi tərəfdaşlığı ilə keçirilən sərginin məqsədi Azərbaycan şirkətlərinin fəaliyyətini və yerli məhsulları geniş kütləyə tanıtmaq, onların yeni bazarlara çıxışını təşviq etmək, şirkətlər arasında qarşılıqlı əməkdaşlığı genişləndirməkdir.
Sərginin açılışına həsr olunmuş tədbirdə aidiyyəti dövlət qurumlarının rəhbər şəxsləri, sahibkarların ictimai birliklərinin nümayəndələri, eləcə də müxtəlif sahələrdə fəaliyyət göstərən iş adamları iştirak ediblər.
Mərasimdə kənd təsərrüfatı naziri Məcnun Məmmədov çıxış edərək bildirib ki, ölkəmizdə aqrar kreditlər və subsidiya mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi fermerlərin maliyyə resurslarına çıxış imkanlarını xeyli artırıb. Kənd təsərrüfatının inkişafının həm ərzaq təhlükəsizliyinin təmin olunması, həm də ixrac potensialınızın artırılması baxımından prioritet istiqamətlərdən biri kimi dəyərləndirən nazir deyib ki, güzəştli kreditlər vasitəsilə fermerlər müasir texnika və texnologiyalar əldə edərək məhsuldarlığı artırmaqla yanaşı, innovativ yanaşmaların tətbiqinə geniş imkanlar qazanır. Bununla yanaşı, o, subsidiyaların kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsal həcminin artırılması, istehsal proseslərinin optimallaşdırılması və aqrar sığorta sisteminin gücləndirilməsi istiqamətində mühüm dəstək mexanizmi kimi çıxış etdiyini diqqətə çatdırıb.
İqtisadiyyat nazirinin müavini Sahib Ələkbərov ölkəmizdə sahibkarlığın inkişafı üçün bu kimi sərgilərin mühüm əhəmiyyət daşıdığını vurğulayaraq deyib ki, 2019-cu ildən etibarən keçirilən və artıq ənənə halını almış bu sərginin məqsədi, yerli sahibkarlarımızın və onların istehsal etdikləri məhsulların tanıdılması, əldə olunan uğurların nümayiş etdirilməsi, müştəri bazasının və bazar imkanlarının genişləndirilməsidir. Onun sözlərinə görə, bu gün Azərbaycanda həyata keçirilən liberal iqtisadi siyasət, makroiqtisadi və maliyyə sabitliyinin təmin edilməsi, dayanıqlı iqtisadi artım və iqtisadiyyatın modernləşdirilməsinə yönəlmiş siyasət davamlı şəkildə inkişaf etdirilir və əldə olunan müsbət nəticələrin əsasını təşkil edir. Nazir müavini deyib ki, Azərbaycanda sahibkarlığın gücləndirilməsi ölkə başçısı İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata keçirilən sosial-iqtisadi inkişaf strategiyasının mərkəzində olub və bu sahədə ardıcıl tədbirlər görülür.
Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinin sədri Elnur Bağırov isə çıxışında ölkə üzrə dövlət satınalmalarının həcminin 2020-ci ildə 6,5 milyard manatdan 2024-cü ildə 9,8 milyard manata çatdığını diqqətə çatdırıb. Onun sözlərinə görə, ötən il 2 min təşkilat tərəfindən keçirilmiş 12 mindən çox satınalmada 10 minə qədər təchizatçı iştirak edib: “Agentlik olaraq biz hesab edirik ki, sağlam və açıq rəqabət mühiti iqtisadi artımın, istehlakçı məmnunluğunun və innovasiyaların əsas hərəkətverici qüvvəsidir. Bu səbəbdən də bazarda iştirakçıların çoxluğu, məhsul çeşidlərinin artması, xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi və qiymətlərin iqtisadi amillər əsasında formalaşması həm sahibkarlar, həm də istehlakçılar üçün faydalı nəticələr doğurur”.
Bu gün sərgidə müxtəlif sahələrdə fəaliyyət göstərən şirkətlərin məhsul və xidmətlərinin bir araya gətirilməsinin yalnız istehsal və təchizat imkanlarının deyil, həm də iqtisadiyyatımızın rəqabət potensialının nümayişi kimi dəyərləndirən agentlik rəhbəri deyib ki, belə tədbirlər sahibkarlarımızın tanıdılması ilə yanaşı, ölkədə rəqabət mühitinin inkişafına da təkan verir.
Xatırladaq ki, “Yerli şirkətlərin tanıtım sərgisi” 2019-cu ildən etibarən keçirilir. Builki sərgidə qida, İKT, təhsil, inşaat, sənaye, kənd təsərrüfatı, logistika, tekstil və digər sahələrdə fəaliyyət göstərən 300-ə yaxın yerli şirkət öz məhsul və xidmətlərini nümayiş etdirir. Sərgi təkcə yerli məhsulların nümayişi ilə yanaşı, onların ixracına, eləcə də xarici tərəfdaşlarla əlaqələrin qurulmasına xidmət edəcək. Bu məqsədlə sərgiyə xarici ölkələrin Azərbaycanda fəaliyyət göstərən ticarət palataları, biznes assosiasiyaları dəvət olunub.
Sahibkarların müraciətləri və ziyarətçilərin marağı nəzərə alınaraq bu il sərgi 4 gün davam edəcək. Budəfəki sərgidə il ilk dəfə olaraq mikro və kiçik sahibkarların iri şirkətlərin rəhbərləri ilə “B2B” formatlı görüşlərinin təşkil olunacaq. Bu da mikro və kiçik sahibkarların iri şirkətlərlə əlaqələrinin genişləndirilməsi və onların təchizat zəncirində iştirakının artırılmasına imkan yaradacaq.


