Icma.az
close
up
RU
Aldım bir dənə, faydası min dənə...

Aldım bir dənə, faydası min dənə...

Icma.az bildirir, Qafqazinfo portalına istinadən.

Qırmızı rəngi ilə seçilən nar güclü antioksidant mənbəyidir. Son araşdırmalar narın zəngin tərkibi olduğunu təsdiqləyir. İnsanı xərçəngdən tutmuş qan təzyiqinə qədər bir çox xəstəliklərdən qoruyur. 

“Qafqazinfo” narın faydalarını təqdim edir.

Narın tərkibində ən çox kalsium, kalium və dəmir mineralları var. Bundan əlavə, A, C, K və B vitaminləri ilə zəngin bir meyvədir.

Araşdırmalar göstərir ki, nar və nar şirəsi yaşıl çaydan üç dəfə çox antioksidant aktivliyə malikdir. Bu antioksidanlar stress, qidalanma və ətraf mühitdəki mənfi şərtlərin bədənimizə vurduğu zərərin qarşısını alır.

Xroniki iltihab ürək-damar xəstəliklərindən Alzheimerə, xərçəngdən 2-ci tip diabetə qədər bir çox xəstəliyin xəbərçisidir. Nar, əsasən antioksidan xüsusiyyətləri sayəsində iltihab əleyhinə təsir göstərir. Narın müntəzəm istifadəsi bədənimizdəki iltihabı azaltmağa kömək edir.

Narın tərkibindəki antioksidant maddələr xərçəng hüceyrələrinin əmələ gəlməsi prosesini ləngidə və ya dayandıra bilər. Xüsusilə döş, kolon və prostat xərçənginin əmələ gəlməsinin qarşısının alınması ilə bağlı müsbət nəticələr göstərən tədqiqatlar var.

Kaliforniya Universitetində aparılan bir araşdırmada, 4 həftə boyunca nizamlı olaraq nar/nar şirəsi istehlak edən insanların şifahi-vizual yaddaş tapşırıqlarını daha yaxşı yerinə yetirdiyi və yaddaşla bağlı testlərdə daha müvəffəqiyyətli olduğu görülüb.

Tərkibindəki antioksidantlar və urolitin A adlı komponent sayəsində bədənimiz əzələləri mümkün zərərlərdən daha asan qoruya bilir. Bu, həm bədəndə, həm də dəridə qocalmanı gecikdirir.

Nar qızdırmanı və yorğunluğu aradan qaldırır, bədənə enerji verir, ürəyi, mədəni və diş ətini qüvvətləndirir.

Qeyd edək ki, nar şirəsi mədə ağrıları, başağrısı, hipertoniya, öskürək, isitmə, soyuqdəymə və s. xəstəliklərin müalicəsində geniş istifadə edilir.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:158
embedMənbə:https://qafqazinfo.az
archiveBu xəbər 26 Sentyabr 2025 06:21 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see349

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see248

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see233

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see231

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see205

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see195

Evdə pişik saxlamaq uşaqlarda astmanı ağırlaşdırmır ARAŞDIRMA

12 İyun 2026 03:47see192

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see180

DURSUN HƏSƏNOV QƏFİL VƏFAT EDİB: Tanınmış şəxsin qardaşıdır FOTO

12 İyun 2026 15:55see178

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see177

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see175

Meksika tribunasından gələn səs izləyiciləri bezdirdi: Səbəb bu imiş

12 İyun 2026 03:49see174

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see167

Media: Gələn həftənin əvvəlində ABŞ və İran arasında anlaşma memorandumu imzalanacaq

12 İyun 2026 04:13see166

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see166

Naxçıvan Dövlət Filarmoniyasının kollektivi Türkiyədə səfərdə olub

12 İyun 2026 03:47see166

Paşinyanın qələbəsindən sonra: Siyasi eyforiya və təzyiqlər

12 İyun 2026 12:16see150

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see150

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see149

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see149
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri