Almadığımız mallara yarım milyon pul ödəmişik: Kassada bizi belə aldadırlar
Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat yayır.
Son dövrlər mağazalarda müşahidə edilən rəf və kassa qiymətləri arasındakı fərq alıcılar arasında narazılıq yaradır.
Alıcılar məhsulu üzərindəki etiketə əsasən seçsə də, kassada daha yüksək məbləğ ödəndiyini son anda fərq edir. Alıcılar çaşqın vəziyyətdə qalıb nə baş verdiyini anlamağa çalışarkən, satıcılar və mağaza rəhbərləri bunu ya sistem səhvi, ya da unutqanlıqla əsaslandırmağa çalışır.
“Cebheinfo.az”-a açıqlamasında Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov bildirib ki, supermarketlərdə qiymət fərqi istehlakçıların aldadılmasına səbəb olur, buna görə alıcılar kassa çeki ilə diqqətli olmalıdırlar:
“Ən müasir supermarketlərdə belə rəfdə qiymətin aşağı olub, kassada yüksək olması geniş yayılmış istehlakçı problemlərindədir. Artıq 5 ildən yuxarıdır ki, hər gün Azad İstehlakçılar Birliyinə telefon zəngləri daxil olur. Bu kimi hallar birbaşa istehlakçının aldadılmasıdır.
Supermarketlərə müasir texnologiyalar daxil olduqca, paralel olaraq alıcıların aldadılması da baş verir. Bir qayda olaraq, istehlakçı rəfdə fərqli qiymət görür, kassa qəbzində isə məhsulun qiymətinin yuxarı olduğunu müşahidə edir. Nədənsə bu fərq heç vaxt marketin ziyanına olmur, yəni rəfdə çox, kassada az olmur. Bəzi hallarda alıcılar bununla razılaşıb gedir”.
Ekspert bildirib ki, belə hallarda alıcının öz alqoritim mexanızmi olmalıdır:
“İlk olaraq alıcı xüsusilə kartla ödəniş zamanı kassa qəbzinə diqqətlə baxmalıdır. Qiymət fərqlərini müşahidə edərsə, məsələni yerindəcə market müdiri ilə həll etməyi bacarmalıdır”.
Onun sözlərinə görə, alıcı yanlış qiymət barədə şikayət edərək məsələni həll edə bilər:
“Əgər alıcı başqa insanların qayğısına qalırsa, empati hissinə malikdirsə, kassa qəbzini götürüb Prezident yanında Antihisar və Bazara Nəzarət Dövlət Agentliyinə müraciət edərək tələb edə bilər ki, həmin yerdə müəyyən yoxlamalar keçirilsin. Marketlərdə meyvə -tərəvəz bölümü ayrı olurduğu üçün elə qiymətlər məhsulların üzərinə yazılır.
Bizim quruma daxil olan şikayətlərdən birində göstərilirdi ki, alıcının 86 qəpiyə aldığı badımcanın üzərinə ekzotik bir meyvənin 36 manat qiyməti yazılıb. Qəbzə baxdıqdan sonra istehlakçı bizə müraciət etdi, daha sonra problem öz həllini tapdı”.
E.Hüseynov qeyd edib ki, kartla ödəniş edəndə qəbzi yoxlamaq vacibdir, çünki vəziyyət hələ də düzəlməyib:
“Kartla ödəniş zamanı alıcılar tələsməməli, mütləq qəbzi nəzərdən keçirməlidir. Hətta bəzən istehlakçıların almadığı məhsullar da qəbzə yazılır. Qurumumuza gələn şikayətləri ümumiləşdirsək, bir ildə istehlakçılar almadıqları məhsullar üçün 500 000 manat pul ödəyib.
Bu məsələrdə xəbərdar olduğum halda hətta mən özüm belə marketlərdə belə aldadıcı oyunlarla üzləşmişəm. Dövlət orqanları mediada yayımlanan bu məsələ ilə bağlı narazılıqları izləmir. Bu vəziyyətin kökündə qanunu icra etməli olan dövlət orqanlarının fəaliyyətsizliyi dayanır.
“İstehlakçıların hüquqlarının müdafizəsi haqqında” Qanun 1995 – ci ildə qəbul olunub. Dəfələrlə qanunun dəyişməli olduğunu bildirsəm də, bu sahədə hələ də bir iş görülmür. Qanun dəyişmədikcə, dövlətin istehlakçı siyasəti yox dərəcəsində olacaq və belə hallarla tez-tez qarşılaşacağıq”.
Gülər
“Cebheinfo”
Açar sözlər: kassa Eyyub Hüseynov mağaza


