Azərbaycanda interneti kəsilənlərin DİQQƏTİNƏ: Pulunuzu alın HÜQUQŞÜNAS
Lent az portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
İnternet xidmətlərində tez-tez baş verən fasilələr və texniki nasazlıqlar vətəndaşların narazılığına səbəb olur. Bəzi hallarda provayderlər tərəfindən öncədən ödənişi edilmiş xidmətlər uzun müddət göstərilmir.
Bəs bu hallarda abonəçi kompensasiya ala bilərmi?
Hüquq üzrə mütəxəssis Xəyal Məmmədov Lent.az-a açıqlamasında bildirib ki, provayder interneti fasiləsiz göstərmirsə, vətəndaş kompensasiya tələb edə bilər:

“Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi bu hallarda istehlakçının hüquqlarını açıq şəkildə qoruyur və kompensasiya tələb etmək hüququ verir. Əgər vətəndaş internet və ya digər telekommunikasiya xidmətlərinə görə öncədən ödəniş edibsə, provayder həmin xidməti fasiləsiz və keyfiyyətli şəkildə göstərməyə borcludur. Xidmətin göstərilməməsi və ya keyfiyyətsiz təqdim olunması halında bu, istehlakçı hüququnun pozulması hesab olunur. Bu münasibətlər “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” və “Telekommunikasiya haqqında” Qanunlarla tənzimlənir. “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunun 3-cü maddəsinə əsasən, istehlakçılar aldıqları malların və xidmətlərin lazımi keyfiyyətdə olması hüququna malikdirlər. Həmin Qanunun 5.1-ci maddəsinə görə, vətəndaş aldığı xidmətin müqavilə şərtlərinə və normativ sənədlərə uyğun keyfiyyətdə göstərilməsini tələb edə bilər. Əgər provayder bu öhdəliyi pozarsa, 9-cu maddənin 3-cü bəndinə əsasən, vətəndaş qüsurların provayderin hesabına aradan qaldırılmasını, çəkdiyi xərclərin ödənilməsini və ya xidmət haqqının azaldılmasını tələb edə bilər. Həmçinin 21-ci maddə bu qanunun pozulmasına görə təqsirli şəxslərin mülki, inzibati və ya cinayət məsuliyyəti daşıdığını nəzərdə tutur.
“Telekommunikasiya haqqında” Qanunun da bu sahədə aydın müddəalar müəyyən edir: 33.1.2-ci maddəyə əsasən, operator və provayderlər abunəçi ilə bağlanmış müqaviləyə əsasən üzərlərinə düşən vəzifələri yerinə yetirməyə borcludurlar. 33.1.3-cü maddəyə əsasən isə, onlar istehlakçıların hüquqlarını pozmamalıdırlar. Eyni zamanda, 17.3-cü maddəyə görə, bu sahədə dövlət nəzarətini həyata keçirən icra hakimiyyəti orqanı – Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi, qanun pozuntularına görə səlahiyyətləri çərçivəsində tədbirlər görür”.
Hüquqşünas bildirib ki, internet xidmətində yaranan fasilələr, texniki nasazlıqlar və ya keyfiyyət pozuntuları hallarında vətəndaş rəsmi qaydada hüquqlarını tələb etməlidir:
“Vətəndaş ilk növbədə provayderə yazılı şəkildə müraciət etməlidir. Problem aradan qaldırılmadıqda, Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinə, eləcə də Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə müraciət edilə bilər. Əgər zərurət yaranarsa, məsələni məhkəmə qaydasında qaldırmaq mümkündür. Qanunvericilik ödənilmiş xidmətin göstərilməməsi və ya keyfiyyətsiz təqdim olunması halında vətəndaşın kompensasiya hüququnu tam hüquqi əsaslarla təmin edir.
Qanunvericiliyin mahiyyəti ondan ibarətdir ki, vətəndaş ödədiyi xidmət haqqına uyğun olaraq keyfiyyətli və fasiləsiz xidmət almalıdır. Əgər bu təmin olunmursa, provayder məsuliyyət daşıyır və vətəndaş kompensasiya, ödənişin azaldılması və ya geri qaytarılması tələb etmək hüququna malikdir”.


