Icma.az
close
up
RU
Bağlanan məktəblərin müəllimləri işsiz qalacaq? AÇIQLAMA

Bağlanan məktəblərin müəllimləri işsiz qalacaq? AÇIQLAMA

Modern.az portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.

Son günlərin təhsil sahəsində ən çox müzakirə edilən məsələlərdən biri 1500 məktəbin bağlanması xəbəridir. Belə ki, bu barədə ilk dəfə Milli Məclisin deputatı Ceyhun Məmmədov parlamentin iclasında danışıb. 

O qeyd edib ki, xərclərin optimallaşdırılması məqsədilə təxminən 4400 məktəbdən 1500-nin bağlanılması planlaşdırılır. "Düşünürəm, məktəb həm də ideoloji və mədəni məsələdir. Eyni zamanda, bu məsələ kəndlərin sürətli boşalmasına aparıb çıxaracaq", - deputat bildirib.

Emin Əmrullayev isə sözügedən məlumatı təkzib edib. O qeyd edib ki, xəbərin yaranmasına səbəb mövzu ətrafında səsləndirilmiş fikirlərin düzgün anlaşılmamasıdır. Səsləndirilən fikirlər isə aşağıdakılardır:

1. Ölkədə fəaliyyət göstərən təxminən 4 400 məktəbin 1 500-də 100-dən az şagird təhsil alır.

2. Şagird sayı aşağı olan məktəblərdə bir şagirdə xərclənən vəsait kifayət qədər böyükdür, tədrisin keyfiyyəti isə aşağıdır. Bəzi hallarda bu məbləğ paytaxtda fəaliyyət göstərən özəl təhsil müəssisələrinin təhsil haqqından da çoxdur (məsələn, 5 nəfər şagirdi olan məktəbdə bir nəfər şagirdə düşən illik xərc 25-27 min manatdır, 10-15 nəfər şagirdi olan məktəbdə isə bu xərc 13-15 min manatdır).

3. Daha dayanıqlı və keyfiyyətli təhsil imkanlarının yaradılması məqsədilə qeyd olunan azkomplektli məktəblərin rasionallaşdırılması həyata keçirilir və bu proses mərhələli şəkildə aparılacaq.

"Bu üç fikri ümumiləşdirərək “Ölkədə 1 500 məktəb bağlanacaq” nəticəsinə gəlmək düzgün deyildir. Onu da qeyd edim ki, cari tədris ilində şagird sayı 10-a qədər olan ümumilikdə 142 məktəb üzrə xərclər əsaslı şəkildə rasionallaşdırılıb. Rasionallaşdırılma dedikdə yalnız məktəbin fəaliyyətinin dayandırılması nəzərdə tutulmur, buraya məktəblərin tipinin dəyişdirilməsi və ya birləşdirilməsi, peşə təmayüllü siniflərin açılması da daxildir", - nazir qeyd edib.

Beləliklə, nazirin sözlərində aydın olur ki, bəzi məktəblər bağlanacaq, bəziləri birləşdiriləcək, bəzilərinin tipi dəyişdiriləcək və digər addımlar atılacaq.

Bəs həmin məktəblərin müəllimlərinin taleyi necə olacaq?

Modern.az-a danışan Elm və Təhsil Nazirliyi yanında İctimai Şuranın katibi Günay Əkbərova bildirib ki, məktəblərin rasionallaşdırılması adambaşı maliyyələşmə sisteminə keçid üçün əsas addımlardan biridir:

“Bu yanaşma azsaylı şagirdi olan məktəblər üçün ayrılan vəsaitin daha məqsədyönlü istifadə edilməsinə və şagirdlərə daha yüksək keyfiyyətli təhsil şəraiti yaratmağa xidmət edir. Hazırda ölkədə fəaliyyət göstərən təxminən 4400 məktəbdən 1500-də şagird sayı 100-dən aşağıdır. Bu isə həmin məktəblər üçün ayrılan vəsaitin şagird başına düşən hissəsinin çox yüksək olması ilə yanaşı, təhsil keyfiyyətində problemlərə səbəb olur. Bəzi hallarda, belə məktəblərdə şagird üçün xərclər özəl məktəblərin illik təhsil haqqını belə üstələyir. Məsələn, cəmi 5 şagirdi olan məktəblərdə bu xərclər 25-27 min manat, 10-15 şagirdi olan məktəblərdə isə 13-15 min manat arasında dəyişir. Son tədris ilində 10-dan az şagirdi olan 142 məktəb birləşdirilib və ya profilləri dəyişdirilib. Bu prosesin əsas məqsədi şagirdlərə daha geniş imkanlar təqdim etmək və təhsil səviyyəsini artırmaqdır. Bununla yanaşı, bəzi məktəblərdə peşə yönümlü siniflər açılıb, digərlərinin fəaliyyəti isə yeni istiqamətlərə yönləndirilib.Bu dəyişikliklər, əhali miqrasiyası və kənd yerlərində şagird sayının azalması kimi obyektiv səbəblərlə əlaqədardır. Şəhər və rayon mərkəzlərinə köçlərin artması nəticəsində bəzi bölgələrdə şagird sayı kəskin azalıb, bu da həmin məktəblərin effektivliyini azaldıb. Bu səbəbdən, belə məktəblərin birləşdirilməsi və ya yenidən formalaşdırılması qaçılmazdır”.

G.Əkbərovanın sözlərinə görə, rasionallaşdırma prosesinin müsbət tərəfləri diqqətəlayiqdir. İqtisadi səmərəliliklə yanaşı, bu dəyişikliklər daha yüksək təhsil keyfiyyətinə imkan yaradır:

“Lakin bu addımlar icra olunarkən iqtisadi göstəricilərdən əlavə, şagirdlərin rifahı, müəllimlərin iş imkanları və icmaların sosial ehtiyacları kimi məsələlər də nəzərə alınmalıdır.Bu kontekstdə, ən vacib amillərdən biri şagirdlərin nəqliyyat məsələsidir. Uzaq ərazilərdə yaşayan şagirdlərin mərkəzləşdirilmiş məktəblərə təhlükəsiz və rahat şəkildə daşınması təmin edilməlidir. Eyni zamanda, ucqar ərazilərdə distant təhsilin genişləndirilməsi üçün texnologiyalardan daha fəal istifadə edilməlidir. Müəllimlər üçün isə yeni iş yerləri yaradılmalı və onların peşəkar inkişafına dəstək göstərilməlidir.Yerli icmaların bu prosesə cəlb olunması, onların ehtiyac və narahatlıqlarının dinlənilməsi də vacibdir. Belə yanaşma, dəyişikliklərin daha asan qəbul edilməsinə və prosesin effektivliyinə töhfə verə bilər. Ümumilikdə, rasionallaşdırma təhsilin keyfiyyətini artırmaq üçün bir fürsətdir və düzgün tətbiq edildikdə uzunmüddətli müsbət nəticələr təmin edə bilər”.

Müsahibimiz qeyd edib ki, məktəblərin rasionallaşdırılması zamanı həmin təhsil müəssisələrində çalışan işçilərin taleyi prioritet məsələlərdən biridir:

“Bu cür dəyişikliklər müəllimlərin və digər işçilərin iş yerlərinin itirilməsi ilə bağlı narahatlıqlar yarada bilər, lakin prosesin düzgün idarə olunması bu problemi minimuma endirə bilər. İlk növbədə, müəllimlər və texniki heyət üçün yeni iş imkanlarının yaradılması təmin edilməlidir. Bu, onları ya birləşdirilən məktəblərdə işlə təmin etməklə, ya da uyğunlaşdırılmış digər məktəblərdə mövcud vakansiyalarla yerləşdirməklə mümkündür. Eyni zamanda, rasionallaşdırma prosesi çərçivəsində açılacaq peşə təmayüllü siniflər və ya distant təhsil proqramları əlavə iş yerləri yaradaraq, işçilərin alternativ imkanlara sahib olmasına şərait yarada bilər”.

“Digər tərəfdən, düşünürəm ki, müəllimlərin peşəkar inkişafını dəstəkləmək məqsədilə müxtəlif təlim proqramları təşkil edilməlidir. Bu təlimlər müəllimlərin yeni təhsil modellərinə uyğunlaşmasını təmin edərək, onları gələcək iş mühitinə hazırlaya bilər.

Nəticə etibarilə, rasionallaşdırma prosesinin yalnız iqtisadi səmərəlilik yox, həm də insan amili nəzərə alınmaqla həyata keçirilməsi vacibdir. Müəllimlərin və işçilərin dəstəklənməsi bu dəyişikliklərin uğurla reallaşmasına mühüm töhfə verəcəkdir”- G.Əkbərova qeyd edib.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:140
embedMənbə:https://modern.az
archiveBu xəbər 18 Dekabr 2024 12:46 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Dünya siyasətində sabitlik pozulub

01 Sentyabr 2025 08:07see286

Sentyabrın 1 də hava kəskin dəyişir

31 Avqust 2025 14:03see140

İsveçrə ABŞ də qızıl zavodu açmaqdan imtina edib

31 Avqust 2025 15:25see132

Rusiyada saxlanılan miqrant futbolçuları deportasiya gözləyir

01 Sentyabr 2025 01:13see131

İsrail Rusiyaya səfir təyin etdi

01 Sentyabr 2025 00:02see127

Bakıda zəncirvari qəza: İki KamAZ və dörd minik avtomobili toqquşub

01 Sentyabr 2025 01:01see125

Teleqramda möhtəşəm yenilik...

01 Sentyabr 2025 01:17see124

Rəcəb Tayyib Ərdoğan Tiencində Si Cinpinlə görüşüb

31 Avqust 2025 13:51see123

Türk qəhvəsi sevənlər OXUSUN Sən demə...

01 Sentyabr 2025 01:45see123

La Liqa: Barselona dan xal itkisi

01 Sentyabr 2025 01:40see122

Mehmed Fetihler Sultanı nda yeni sima Foto

31 Avqust 2025 10:38see121

Mançester Yunayted dən Vilyarreal a

31 Avqust 2025 12:49see120

Çindən Azərbaycana idxalın həcmi nə qədərdir?

31 Avqust 2025 11:42see119

İsrail ordusu HƏMAS ın xaricdəki liderlərini hədəf alacaq

31 Avqust 2025 22:01see119

Kurtlar Vadisi nin Mematisi illər sonra FOTO

31 Avqust 2025 15:05see118

Avropa Komissiyası: Gürcüstanın cavabı alınıb, qiymətləndiriləcək

01 Sentyabr 2025 19:54see118

Yer niyə fırlanır və ya fırlanmasa, nələr baş verər?

31 Avqust 2025 19:39see118

Rüfətdən məhsuldar ötürmə

31 Avqust 2025 11:12see116

Rusiya Kiyev, Dnepr və Zaporojyeyə hücumlara haqq qazandırıb

31 Avqust 2025 11:24see116

Ağdamda baş vermiş yol qəzasının təfərrüatları məlum olub FOTO YENİLƏNİB

31 Avqust 2025 19:50see114
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri