Bakı üçün böyük proqram hazırlanır: Tıxaclar bitəcək!
Sherg.az portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Bakı və Ankara arasında metropoliten təcrübəsi mübadiləsi memorandumla gücləndirilir
"Bakı Metropoliteni" QSC-nin nümayəndə heyəti Türkiyənin paytaxtı Ankara şəhərində işgüzar səfərdə olub. QSC-dən verilən məlumatda bildirilir ki, səfər “2025–2030-cu illər üçün Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair Dövlət Proqramı” çərçivəsində qarşıya qoyulan hədəflərin icrası məqsədilə həyata keçirilib. Səfər zamanı Ankara metrosunun rəhbər şəxsləri ilə görüşlər keçirilib, dispetçer mərkəzi, stansiyalar və vaqon parkına baxış olub, idarəetmə sistemləri, sərnişin axını və texniki yeniliklər müzakirə edilib. Nümayəndə heyəti, həmçinin Çin Xalq Respublikasının vaqon istehsalı üzrə ixtisaslaşmış CRRC şirkətinin Ankaradakı istehsalat müəssisəsində olub. Burada vaqonların texniki göstəriciləri, istehsal və təmir prosesi ilə yerində tanışlıq keçirilib. Ankara səfərində əldə olunan bilik və təcrübələr Bakı Metropolitenində tətbiq ediləcək yeniliklərin planlaşdırılmasına töhfə verəcək.
Metronun sərnişindaşıma yükünün böyük bir hissəsini üzərinə götürdüyü məlumdur. Təsəvvür etmək belə dəhşətdir ki, metro olmasa, əhali hansı vəziyyətə düşər. Son illərdə ictimai nəqliyyat sahəsində bir sıra yeniliklərin tətbiqinə, avtobus parkının yenilənməsinə, hətta elekto-busların da istismara verilməsinə, avtobus zolaqlarının çəkilməsinə baxmayaraq, paytaxtda ictimai nəqliyyat sahəsində problemlər hələ də həllini tapmayıb. Vətəndaşlar dayanacaqlarda avtobus gözləməkdən “gözlərinin kökünün saraldığını” deyir, xüsusən də səhər və axşam “ças-pik” saatlarında dolu avtobusların dayanacaqlarda ümumiyyətlə saxlamayaraq ötüb keçdiklərindən şikayətlənirlər. İnsanların ümid yeri metrodur. “Təki metroya çatım, sonrası rahatdır”, deyib özlərini nə olursa-olsun yaxınlıqdakı metro stansiyasına çatdırmağa çalışırlar. Sevindirici xəbər budur ki, yeni stansiyaların tikiləcəyi metronun inkişaf planında var. Bu da əhalinin ümidlərini artırır. Bəs Ankara təcrübəsindən Bakı Metropoliteni nə əxz edəcək?
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev Sherg.az-a açıqlamasında bildirdi ki, Bakı ilə Ankara arasında bu sahədə memorandum imzalanıb:

- Hesab edirəm ki, Ankara metrosundan, məsələn, rabitə-işarəvermə xidməti və ya metroya aid digər sahələrin təcrübəsi öyrənilib, müasir texnologiyalar baxımından uzlaşdıraraq nəzəri-tətbiqi cəhətdən həyata keçirilə bilər. Ümumiyyətlə, dünya ölkələrində fəaliyyətdə olan metropoliten idarəetmə təcrübələri öyrənilməli, yenliklərin tətbiqinə çalışılmalıdır. Görünən budur ki, qarşıdakı illərdə metropolitenin sərnişin yükü daha da artacaq. Metro ən güvənilir, ən rahat ictimai nəqliyyat vasitəsi rolunu hələ də digər heç bir sahəyə güzəştə getmir.
R.Ağamirzəyev qeyd etdi ki, bir müddət əvvəl Asiya İnkişaf Bankı “Bakı Metropoliteni”nin genişləndirilməsinə dəstək layihəsinə texniki yardımı təsdiqlədi:
- Texniki Yardım Xüsusi Fondu tərəfindən maliyyələşdirilən layihənin məbləği 225 min ABŞ dolları məbləğində müəyyənləşdirilib. Layihənin məqsədi mövcud və qarşıdan gələn təfərrüatlı dizayn və digər sənədlərin nəzərdən keçirilməsi, sektor idarəçiliyini gücləndirmək üçün institusional dəyişikliklərin asanlaşdırılmasında layihənin icra potensialının gücləndirilməsi və AİB-in təminatları, satınalma və digər layihə tələbləri üzrə biliklərin əldə edilməsinə dəstək verməkdir. Layihə dayanıqlı şəhər nəqliyyatını təkmilləşdirməyi hədəfləyən 2025-2029-cu illər üçün AİB-in Azərbaycan üzrə ölkə tərəfdaşlığı strategiyasında qeyd olunduğu kimi, infrastrukturun təkmilləşdirilməsi və insan kapitalının gücləndirilməsi üçün bilik mübadiləsi prioritetinə uyğundur. Bundan əlavə, texniki dəstək Böyük Bakı Yaşıl Nəqliyyat Proqramına yardımın əsas sahəsi ilə uyğunlaşdırılıb. Qeyd edək ki, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyev ilin əvvəlində nəqliyyat məsələlərinə həsr olunmuş geniş tərkibli müşavirə keçirdi. Müşavirədə həm ölkə miqyaslı, həm də Bakı və Bakıətrafı qəsəbələrin yol-nəqliyyat problemlərinə toxunuldu. Məlum oldu ki, Bakı şəhərinin və onun ətrafında yerləşən ərazilərin nəqliyyat problemi cənab Prezidenti narahat edir. Prezident qeyd etdi ki, nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı müzakirə edilməlidir, buna ehtiyac var. Prezident çıxışı zamanı tıxacların səbəbinə toxunaraq qeyd etdi ki, ölkəmizin, o cümlədən Bakı şəhərinin əhalisi ildən-ilə artır. Son 30 il ərzində Azərbaycan əhalisi 7 milyondan 10 milyona çatıb, hətta o rəqəmi də ötüb. Əlbəttə ki, vaxtilə yaradılmış şəhər yol infrastrukturu, o cümlədən metro imkanları bu artımı həzm edə bilmir. Bu problemlərin aradan qaldırılması üçün növbəti böyük bir proqramın qəbul olunmasına ehtiyac vardır. O cümlədən də metronun inkişafına. Dövlət başçısına Bakı Metropoliteninin perspektiv inkişaf planı təqdim olunub. Metropolitenin inkişaf prioritetlərinə “Yaşıl xətt”lə “Qırmızı xətt”in ayrılması, bunun üçün də vacib olan 3-cü Deponun və yeni stansiyaların tikintisi daxildir. “Metropolitenin inkişafı “Bakı şəhərinin mobillik proqramı”nın əsas komponentidir. Metronun əlçatanlığının təmin edilməsi və xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi də inkişaf proqramına aiddir. Aparılan işlər şəxsi avtomobil istifadəsindən ictimai nəqliyyata keçidi təşviq etməklə havaya atılan zəhərli qazların miqdarını minimuma endirmək, tıxacların aradan qaldırılması, insanların yola sərf etdikləri vaxtın azaldılmasına nail olmaq və ictimai nəqliyyatda çoxçeşidliyi təmin etmək məqsədi daşıyır.

