“BelDji” üçün pis xəbər...
Sia Az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
2030-cu ilə qədər Çinin 129 elektrik avtomobil markasından yalnız 15-i qalacaq. Çində qiymət müharibələrinə və həddindən artıq istehsala səbəb olan şiddətli rəqabət bəzi şirkətləri bazarı tərk etməyə məcbur edir. Bu fonda, Çin kökləri olan bir Belarus şirkəti öz modelinin istehsalına başlayıb.
SİA-nın məlumatına görə, bu barədə “Belaruslar və Bazar” (“Belarusı i rınki”) yazır.
Çinin avtomobil bazarı dünyanın ən böyük bazarıdır. ABŞ-ın AlixPartners konsaltinq şirkətinin məlumatına görə, hazırda Çində elektrik avtomobilləri və plug-in hibridləri satan mövcud şirkətlərin əksəriyyəti tezliklə maliyyə cəhətdən yararsız olacaq.
Bu barədə “Reuters” məlumat yayıb.
Çində bazar konsolidasiyası daha yavaş olacaq
Onilliyin sonuna kimi, Çinin ən yaxşı 15 markası Çinin EV və plug-in hibrid bazarının təxminən 75 faizini təşkil edəcək. Hər markanın orta illik satış həcmi 1,02 milyon avtomobil təşkil edəcək. AlixPartners-in Asiyadakı avtomobil təcrübəsinin rəhbəri Stiven Dayer, “Lakin Çində konsolidasiya digər bazarlara nisbətən daha yavaş olacaq”,- deyib.
...Yerli hökumətlər regional iqtisadiyyat, məşğulluq və təchizat zəncirləri üçün əhəmiyyətinə görə zərərli brendləri dəstəkləyə bilər. Çin gərgin qiymət müharibələri, sürətli innovasiyalar və daim çıtayı yüksəldən yeni iştirakçılar ilə dünyanın ən rəqabətli NEV (yeni enerji vasitəsi) bazarlarından biridir.
Bunu da Dyer deyib.
...Bu mühit texnologiya və xərc səmərəliliyində fövqəladə irəliləyişlərə səbəb oldu, eyni zamanda bir çox şirkətləri davamlı gəlir əldə etmək üçün mübarizə apardı.
Mənfəət yoxdur
BYD və Li Auto istisna olmaqla, heç bir Çin elektrik avtomobil istehsalçısı keçən il qazanc əldə etməyib.
Çin tənzimləyiciləri avtomobil istehsalçılarını qiymət müharibəsinə son qoymağa çağırıb. Lakin Dyer bunun davam edəcəyi ehtimalının olduğunu, lakin birbaşa qiymətlərin azaldılmasından daha çox sığorta subsidiyaları və faizsiz maliyyələşdirmə kimi "gizli" amillərə görə olduğunu söylədi. Çin avtomobil zavodlarında istehsal gücündən istifadə keçən il orta hesabla 50 faizə düşüb ki, bu da son on ilin ən aşağı göstəricisi olub, mənfəətə təzyiq göstərib.
Belarus rəqabətli mübarizəyə girəcək
Bu il “BelDji” yeni model Geely EX5-in istehsalına başladı və ilk dəfə may ayında təqdim edildi. Hazırda satışda 73,9 min rubldan 79,9 min rubla qədər olan iki trim səviyyəsi var. Müəssisənin direktoru Gennadi Sviderski izah edib ki, EX5 modeli əvvəllər Belarusda istehsal olunmayan elektrik krossoveridir.
…Biz Çindən hazır avtomobillər gətirmişik. Keçən il premium sedan olan E8 təqdim olundu. EX5 isə zavodda yığılan ilk modeldir, yəni Belarus VIN koduna malikdir. Sviderskinin dediyinə görə, şirkətin bu modeli iri aqreqat montajına yerləşdirmək üçün proqramları var. Nəticə olaraq deyə bilərik ki, “BelDji” zavodu elektriklə işləyən avtomobillər istehsal etməyə başlayır. Onlar avtomobilləri təkcə Belarus bazarında satmaq deyil, həm də Rusiyaya tədarük etmək istəyirlər.
Nazlı Almuradova

