Bəzən süd məhsulları uyğun temperaturda saxlanmır və ya texniki şərtlər pozulur
Icma.az bildirir, Demokrat.az saytına əsaslanaraq.
İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətinin "Vergilər" qəzetinin məlumtına görə, "Danone" MMC ləğv olunduğunu elan edib. Məlumata görə, kreditorlar iki ay ərzində tələblərini Bakı şəhəri, Xətai rayonu, Xocalı prospekti, 37 ünvanına bildirə bilərlər. Xatırladaq ki, "Danone" 2006-cı ildə yaradılıb. Onun nizamnamə kapitalı 390 min manatdır. Şirkət süd məhsulları sektorunda tanınmış brendlərin Azərbaycana idxalı ilə məşğul olub. Sözügedən qida şirkətinin məhsullarının keyfiyyəti ilə bağlı iddialar da var.
Mövzu ilə bağlı Demokrat.az-a danışan qida məsələləri üzrə baş mütəxəssis Ağa Salamov açıqlama verib. O qeyd edib ki, bəzi müəssisələr beynəlxalq standartlara uyğun fəaliyyət göstərir:
“Məsələn, HASP sertifikatı ilə təchiz olunub və ya ISO qaydalarına uyğun işləyirlər. Bu da o deməkdir ki, xammalın keyfiyyəti, sanitariya normalarının qorunması və məhsulların saxlanma şəraiti baxımından ciddi nəzarət həyata keçirilir. Bu cür qaydalara əməl etmək bəzi müəssisələrdə özünü doğruldur. Amma bir müəssisənin fəaliyyətinin dayanması və ya bağlanması yalnız məhsulun keyfiyyəti ilə bağlı olmaya bilər. İqtisadi səbəblər də mühüm rol oynayır. Məsələn, bazarda rəqabət apara bilməmək, idxal məhsullarının qiymətinin artması, daxildə yaşanan çətinliklər və ya maliyyə xərclərinin yüksəlməsi şirkətin iflasa uğramasına və nəticədə həmin müəssisənin bağlanmasına səbəb ola bilər. Reputasiyanın zəifləməsi işçilərin sayında azalma ilə nəticələnə bilər. Məsələn, əgər əvvəl 32 işçi ilə bu işi görə bilirdinsə, indi işçi sayı azalır və bu da məhsulun keyfiyyətinə təsir edir. Burada bir çox amillər rol oynaya bilər. Buna görə də süd və süd məhsulları sektorunda həm dövlət, həm də özəl sektor tərəfindən birgə tədbirlərin həyata keçirilməsi vacibdir. Bu tədbirlər texnologiyanın yenilənməsi, standartlara uyğunluğun gücləndirilməsi, yerli məhsulların keyfiyyətinin artırılması və beynəlxalq bazarlara çıxış imkanlarının genişləndirilməsi istiqamətində olmalıdır”.
Mütəxəssis əlavə edib ki, yalnız bu yolla Azərbaycan süd sənayesi davamlı inkişaf edə bilər:
“Ümumilikdə Azərbaycanda süd və süd məhsullarının istehsalı sahəsində müəyyən inkişaflar müşahidə olunsa da, hələ də bu sahədə bir sıra problemlər mövcuddur. Son illərdə istehsal həcmi artsa da və bazarda müxtəlif yerli şirkətlər fəaliyyət göstərsə də, beynəlxalq səviyyədə tanınmış şirkətlər məsələn, Danone kimi bu bazarda azlıq təşkil edir. Bu isə bir tərəfdən istehlakçıların inamına, digər tərəfdən isə ixrac potensialına mənfi təsir göstərir. İstehsalın genişlənməsinə baxmayaraq, keyfiyyət məsələsi aktual olaraq qalır. Xüsusilə xammalın, yəni südün toplanması, saxlanması və emalı zamanı gigiyena və sanitariya qaydalarına tam şəkildə riayət olunmaması müşahidə edilir. Bəzən süd məhsulları uyğun temperaturda saxlanmır və ya texniki şərtlər pozulur. Bu kimi hallar məhsulun keyfiyyətinə və insan sağlamlığına ciddi təsir göstərə bilər. Beynəlxalq standartlara uyğunluq isə yalnız sertifikatlarla deyil, həm də davamlı nəzarətlə təmin edilməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
Mövzu ilə bağlı Demokrat.az-a danışan qida məsələləri üzrə baş mütəxəssis Ağa Salamov açıqlama verib. O qeyd edib ki, bəzi müəssisələr beynəlxalq standartlara uyğun fəaliyyət göstərir:
“Məsələn, HASP sertifikatı ilə təchiz olunub və ya ISO qaydalarına uyğun işləyirlər. Bu da o deməkdir ki, xammalın keyfiyyəti, sanitariya normalarının qorunması və məhsulların saxlanma şəraiti baxımından ciddi nəzarət həyata keçirilir. Bu cür qaydalara əməl etmək bəzi müəssisələrdə özünü doğruldur. Amma bir müəssisənin fəaliyyətinin dayanması və ya bağlanması yalnız məhsulun keyfiyyəti ilə bağlı olmaya bilər. İqtisadi səbəblər də mühüm rol oynayır. Məsələn, bazarda rəqabət apara bilməmək, idxal məhsullarının qiymətinin artması, daxildə yaşanan çətinliklər və ya maliyyə xərclərinin yüksəlməsi şirkətin iflasa uğramasına və nəticədə həmin müəssisənin bağlanmasına səbəb ola bilər. Reputasiyanın zəifləməsi işçilərin sayında azalma ilə nəticələnə bilər. Məsələn, əgər əvvəl 32 işçi ilə bu işi görə bilirdinsə, indi işçi sayı azalır və bu da məhsulun keyfiyyətinə təsir edir. Burada bir çox amillər rol oynaya bilər. Buna görə də süd və süd məhsulları sektorunda həm dövlət, həm də özəl sektor tərəfindən birgə tədbirlərin həyata keçirilməsi vacibdir. Bu tədbirlər texnologiyanın yenilənməsi, standartlara uyğunluğun gücləndirilməsi, yerli məhsulların keyfiyyətinin artırılması və beynəlxalq bazarlara çıxış imkanlarının genişləndirilməsi istiqamətində olmalıdır”.
Mütəxəssis əlavə edib ki, yalnız bu yolla Azərbaycan süd sənayesi davamlı inkişaf edə bilər:
“Ümumilikdə Azərbaycanda süd və süd məhsullarının istehsalı sahəsində müəyyən inkişaflar müşahidə olunsa da, hələ də bu sahədə bir sıra problemlər mövcuddur. Son illərdə istehsal həcmi artsa da və bazarda müxtəlif yerli şirkətlər fəaliyyət göstərsə də, beynəlxalq səviyyədə tanınmış şirkətlər məsələn, Danone kimi bu bazarda azlıq təşkil edir. Bu isə bir tərəfdən istehlakçıların inamına, digər tərəfdən isə ixrac potensialına mənfi təsir göstərir. İstehsalın genişlənməsinə baxmayaraq, keyfiyyət məsələsi aktual olaraq qalır. Xüsusilə xammalın, yəni südün toplanması, saxlanması və emalı zamanı gigiyena və sanitariya qaydalarına tam şəkildə riayət olunmaması müşahidə edilir. Bəzən süd məhsulları uyğun temperaturda saxlanmır və ya texniki şərtlər pozulur. Bu kimi hallar məhsulun keyfiyyətinə və insan sağlamlığına ciddi təsir göstərə bilər. Beynəlxalq standartlara uyğunluq isə yalnız sertifikatlarla deyil, həm də davamlı nəzarətlə təmin edilməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az

