“Dini geyim yoxdur, hər xalq milli qiyafədə geyinə bilər” İLAHİYYATÇI
Icma.az, Gununsesi saytına istinadən bildirir.
Hər xalqın özünə məxsus milli geyim formaları və adət-ənənələri mövcuddur.
Tarixdə müxtəlif millətlər, o cümlədən peyğəmbərlərin dövründə insanlar da yaşadıqları ərazinin və milli ənənələrinin tələbinə uyğun geyiniblər. Bu baxımdan, geyim tərzi daha çox mədəniyyət və ənənə ilə bağlıdır.
Lakin bəzi təbəqələr düşünür ki, daim xüsusi dini geyimlər geyinmək zəruridir və bunu dinin tələbi kimi izah edirlər.
Gununsesi.info-ya danışan ilahiyyatçı Tural İrfan mövzunu belə şərh edib:
“Peyğəmbər dövründə ərəb milləti öz milli adət-ənənələrinə uyğun olaraq öz geyimini geyinib. Həmçinin, türk millətinin də özünə məxsus geyim formaları və adət-ənənələri olub, digər millətlərdə olduğu kimi. Ərəbin milli geyimini Peyğəmbər də, indiki dövrdə yaşasaydı, eyni formada geyinərdi.
Amma bu o demək deyil ki, indi biz də ona bənzər geyimlər geyinməliyik. Burada məntiqi yanaşma tələb olunur”.
İlahiyyatçı hesab edir ki, bu kimi fikirlər uydurulmuş xurafatdan ibarətdir:
“Həqiqi din nə deyir? Həzrət Peyğəmbər, özündən əvvəl gələn İbrahim peyğəmbərin, yaxud İdrisin, Adəmin paltarlarını geyinirdi? Xeyr. Deməli, məsələ ondan ibarətdir ki, uydurulmuş dinlərin gətirdiyi bəzi xurafatlar ortaya çıxır. Məsələn, çuxa, əba geyinmək, saqqal uzatmaq o dövrün adətləridir. Döyüşlərdə, səfərlərdə, at və dəvə belində belə geyimlər, saqqal uzatmaq təbii hal idi. Lakin indi bunlar dinin adı altında xurafat kimi təqdim olunur.
Peyğəmbər də buyurub ki, öz dövrünüzün adət-ənənələrinə uyğunlaşın və milli adətlərinizi unutmayın. Dində belə bir anlayış var, ona “ürf” deyilir, yəni şəriyyətdə milli adət-ənənələr də qəbul olunur və rədd edilmir”.
Şəbnəm


