Elektron ticarətə yeni başlayanlar üçün biznes ideyaları
Icma.az, Banco.az portalına istinadən məlumat verir.
Müəllif: Gülnar Əhmədli, Banco.az
Müəssisələr və brendlər daha çox müştəriyə çatmaq və öz sənayelərində daha böyük uğurlar əldə etmək üçün elektron ticarət saytları yaradırlar. Son zamanlar sahibkarlar düzgün hədəf seçərək e-ticarət və rəqəmsal platformalarda əhəmiyyətli uğurlar əldə edirlər.
Öz sahənizdə uğur qazanmaq və arzuladığınız biznes ideyasını həyata keçirmək istəyirsinizsə, bu məqalə sizin üçün faydalı olacaq.
Elektron ticarət ideyaları hər seqmentə və hər bir sənayeyə müraciət edir. Rəqəmsal dünyada satış etməklə daha çox gəlir əldə edə və öz brendinizi yarada bilərsiniz.
Elektronika satışı
E-ticarət biznes ideyaları dedikdə ağla gələn ilk məhsul satış növlərindən biri elektronikadır. Elektron məhsullara həmişə üstünlük verilir və çox populyardır. Kompüter, mobil telefon, planşet, televizor, məişət texnikası kimi hər cür elektron məhsulu e-ticarət saytınıza yükləyərək sata bilərsiniz.
Ümumi rəqəmsal marketinq üsulu olan elektronikanın satışı yüksək gəlirli seçimdir. Siz burada dünya miqyasında tanınmış elektronika brendlərinin məhsullarını sata bilərsiniz.
Kosmetik məhsulların satışı
Ən böyük müştəri bazasına malik olması ilə tanınan kosmetika sənayesi sizin üçün unikal iş imkanı yaradacaq.
E-ticarət saytınızda bütün yaş və seqmentlər üçün kosmetika və dəriyə qulluq məhsulları sata bilərsiniz. Kosmetikanın bir çox alt kateqoriyası var. Saç və dəriyə qulluq məhsulları ilə yanaşı, makiyaj məhsulları satmağı da seçə bilərsiniz.
Əl işi məhsulların satışı
Əl əməyi olan məhsulların satışı, e-ticarət ideyaları arasında nəzərdən keçirə biləcəyiniz çox geniş bir sektordur. Siz e-ticarət saytınızda yarada və sata biləcəyiniz zərgərlik, geyim və ya hər hansı digər əl istehsalı məhsulları təqdim edə bilərsiniz.
İndi isə elektron ticarətin növlərinə nəzər salaq:
Elektron ticarət ideyaları ilə yanaşı, üstünlük verdiyiniz e-ticarət növünü seçmək də çox vacibdir. E-ticarət saytlarını məzmununa və biznes modelinə görə iki əsas kateqoriyaya bölmək olar: üfüqi və şaquli e-ticarət.
Elektron ticarət biznes modelləri isə B2C, B2B, C2C, C2B, C2G, B2G və B2E kimi təsnif edilir. Bu modellərdən ən populyarları B2B, B2C və C2C-dir.
Üfüqi e-ticarət
Üfüqi e-ticarət geniş məhsul çeşidini təklif edir. Üfüqi e-ticarətlə işləyən veb-saytların müxtəlif kateqoriyalar və məhsullar təklif etdiyi məlumdur.
Üfüqi elektron ticarətin yaxşı nümunəsi qlobal platforma olan Amazon-dur. Müxtəlif məhsul xətləri və çoxsaylı kateqoriyaları olan böyük e-ticarət saytları ticarət üsulları üçün üfüqi biznes modelindən istifadə edirlər.
Şaquli e-ticarət
Yalnız müəyyən bir sənaye və məhsul çeşidinə fokuslanan üsul şaquli e-ticarət kimi tanınır. Şaquli e-ticarət adətən müəyyən bir sənayenin məhsullarını satır. Yalnız elektronika və ya kosmetika satan internet saytları şaquli e-ticarət saytlarına misal ola bilər.
B2C biznes modeli
"Business-to-Consumer"in qısaldılmış forması olan B2C biznes modeli ən populyar e-ticarət biznes modelidir. Bu modeldə müəssisələr və brendlər öz məhsullarını e-ticarət saytları vasitəsilə birbaşa istehlakçılara təqdim edirlər. Yəni həm anbarda, həm də e-ticarət saytları vasitəsilə öz məhsullarını sata bilirlər.
Geyim, ayaqqabı, qida və ya dəftərxana ləvazimatları satan e-ticarət saytlarının B2C biznes modeli çərçivəsində fəaliyyət göstərdiyini deyə bilərik.
C2C biznes modeli
İstehlakçıdan istehlakçıya biznes modeli C2C kimi tanınır. Bu biznes modeli altında fəaliyyət göstərən e-ticarət saytları məhsulları birbaşa istehlakçılardan istehlakçılara satırlar.
Bu biznes modeli ilə fəaliyyət göstərən internet saytlarında istehlakçılar öz məhsullarını sayt vasitəsilə digər istehlakçılara satırlar. Bu biznes modeli altında fəaliyyət göstərən e-ticarət saytları adətən bir çox digər onlayn platformalarla birlikdə fəaliyyət göstərir.
B2B biznes modeli
Biznesdən biznesə modelində satışlar biznesdən biznesə aparılır. B2B biznes modelində satış həcmi ümumiyyətlə istehlakçılara satışdan əhəmiyyətli dərəcədə yüksəkdir. Bu, onu B2C biznes modelindən fərqləndirir. Bu iş modelinə xidmət edən sektorlar arasında proqram təminatı və texnologiya sektorlarını qeyd etmək olar.
C2B biznes modeli
İstehlakçıdan biznesə (C2B) biznes modeli digər modellərlə müqayisədə fərqli satış xidməti təklif edir. Bu iş modelində satışlar istehlakçılardan müəssisələrə aparılır.
Əsas fərq istehlakçıların satıcı olmasıdır. Bu biznes modeli altında fəaliyyət göstərən elektron ticarət saytları tez-tez frilans işçiləri işə götürür.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!


