Ənənənin ruhu ilə gələcəyin formasını birləşdirən gənc: Məqsədim Azərbaycan motivlərini zamanın dili ilə yenidən danışdırmaqdır MÜSAHİBƏ
Icma.az, Azertag saytına istinadən bildirir.
Bakı, 15 iyul, Təhminə Verdiyeva, AZƏRTAC
Azərbaycanın zəngin mədəni irsini müasir estetik baxışla vəhdətdə təqdim edən gənc sənətkarlar arasında özünəməxsus yaradıcılıq yolu ilə seçilən Qubad Bağırzadə həm sənət aləmində, həm də pedaqoji sahədə uğurla fəaliyyət göstərir. Xüsusi bacarığı ilə seçilən bu gənc Azərbaycan Rəssamlıq Akademiyasında Dizayn və Texnologiyalar Fakültəsinin keramika və şüşə ixtisası üzrə dördüncü kurs tələbəsidir. III qrup gözdən əlil olmasına baxmayaraq, o, sənətin fiziki sərhəd tanımadığını əyani şəkildə sübut edir. Hazırda sahəsi üzrə çalışan və ustad dərsləri verən bu gənc sənətkar sənətə yanaşmasında ənənəvi və müasirlik arasında körpü qurur.
AZƏRTAC 15 İyul - Ümumdünya Gənclərin Bacarıqları Günündə Qubad Bağırzadə ilə müsahibəni təqdim edir.

- Keramika və şüşə sənətində ənənəvi Azərbaycan motivləri ilə müasir formaları necə uzlaşdırırsınız? Bu balansı yaratmaq üçün hansı yanaşmanı əsas götürürsünüz?
- Ənənəvi Azərbaycan motivləri mənim üçün yalnız dekorativ elementlər deyil, eyni zamanda, yaddaşımızın kodlarıdır. Bu motivləri müasir formalarda təqdim edərkən məqsədim onları sadəcə təkrarlamaq deyil, zamanın dili ilə yenidən danışdırmaqdır. Formalar hazırlayarkən daha çox milli motivlərdən istifadə edirəm. Beləliklə, milli naxışlar və rəng palitrası bu formalarda yeni məna qazanır.

- Hazırda sahəniz üzrə çalışmaq və ustad dərsləri keçmək sizə həm yaradıcı, həm də pedaqoji baxımdan hansı imkanları və çətinlikləri təqdim edir?
- Ustad dərsləri keçmək mənim üçün ikiqat öyrənmə prosesidir - həm başqalarına öyrədirəm, həm də özüm daha dərindən öyrənirəm. Pedaqoji baxımdan isə hər bir tələbə ilə fərdi yanaşma bəzən çətin ola bilər, amma bu da ünsiyyət bacarıqlarımı inkişaf etdirir.

- Sizin üçün bir sənət əsərində “funksionallıq” və “estetik” arasında münasibət nə dərəcədə vacibdir? Xüsusilə, keramika və ya şüşə obyektlərində bu ikiliyi necə tənzimləyirsiniz?
- Mənə görə funksionallıq və estetik bir-birinə qarşı duran anlayışlar deyil, bir-birini tamamlayan qatdır. Keramika və şüşə kimi sahələrdə bəzən bir obyekt yalnız gözəl olduğu üçün deyil, gündəlik həyatda istifadə edildiyi üçün də mənalı olur. Mən obyektlərimdə bu iki xətti paralel aparmağa çalışıram. Bəzən forma funksiyaya tabe olur, bəzən də əksinə.

- Azərbaycan dekorativ-tətbiqi sənətinin gələcəyini necə görürsünüz? Gənc sənətkar olaraq bu gələcəyə töhfəniz nədən ibarət olacaq?
- Düşünürəm ki, Azərbaycan dekorativ-tətbiqi sənəti yeni canlanma dövrünə daxil olub. Bizim kimi gənclər artıq bu sənətə yalnız folklor elementi kimi yox, çağdaş vizual dilin bir hissəsi kimi baxırlar. Mənim töhfəm bu baxışın genişlənməsində iştirak etməkdir. Sənətimlə bu ənənənin içindən çıxaraq ona yeni forma və kontekst qazandırmaq istəyirəm. Həmçinin gələcəkdə yerli və beynəlxalq sərgilərdə ölkəmi laiqincə təmsil etmək niyyətindəyəm.

- Ustadlardan öyrəndiklərinizlə şəxsi yaradıcılıq işinizi necə formalaşdırırsınız? Sizcə, orijinallıq ustad ənənəsindən ayrılmaqdadır, yoxsa onu davam etdirməkdə?
- Ustadlardan öyrənmək həm texniki, həm də düşüncə baxımından böyük zənginlikdir. Mən bu bilikləri təkrarlamaq üçün deyil, öz yolumu daha aydın görmək üçün çalışıram. Orijinallıq bəzən ənənəni sındırmaqla, bəzən isə onu yeni kontekstdə yaşatmaqla ortaya çıxır. Mən bu ikisini qarşı-qarşıya qoymuram, hər ikisi yaradıcılıq üçün mənbədir.


