Həyətində maşın saxlayanların nəzərinə Bunu bilməlisiniz
GlobalInfo saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Müğənni Xatun Əliyeva yeni mənzil aldığı yaşayış kompleksindən narazılıq edib. O bildirib ki, kompleksdə avtomobil üçün qaraj almaq 40-45 min manata başa gəlir. Bundan başqa, bəzi sakinlər avtomobili həyətdə saxlamağın müəyyən çətinliklərə səbəb olduğunu deyirlər. Qeyd edilir ki, yaşayış kompleksində qarajların əlçatmaz olması yay-qış aylarında, xüsusən isti və yağışlı-qarlı havalarda problemlər yaradır.
Yaşayış komplekslərində qaraj və parklanma yerlərinin bu qədər baha satılması qanunvericiliyə uyğundurmu? Sakinlərin bu vəziyyətdə hansı hüquqları var?
Globalinfo.az-a danışan əmlak eksperti Elnur Azadov deyib ki, Azərbaycanda tikinti şirkətləri əsasən iki hüquqi formada – MMC (Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət) və MTK (Mənzil Tikinti Kooperativi) kimi fəaliyyət göstərir:
“MMC mənzilləri ya öz vəsaiti ilə, ya da alıcılardan toplanan pullarla tikir və yalnız müqavilədə qeyd olunan öhdəliklərə əsaslanır. Qaraj və digər qeyri-yaşayış sahələrinin qiymətini isə öz kommersiya siyasətinə uyğun olaraq müəyyən edir. Əksər hallarda MMC-lər alıcılara şərtləri dəyişdirilməz şəkildə təqdim edir.
MTK isə fərqli prinsiplərlə işləyir. Alıcılar kooperativə üzv olur, bina onların vəsaiti ilə inşa edilir və bütün infrastruktur – liftlər, qarajlar, zirzəmilər ümumi mülkiyyət hesab olunur. Bu mülkiyyət üzərində məhdudiyyətlər yalnız kooperativin nizamnaməsi və üzvlərin ümumi razılığı ilə tətbiq oluna bilər”.
Elnur Azadov
Ekspert bildirib ki, MTK rəhbərliyi ümumi yığıncağın qərarı olmadan təkbaşına giriş-çıxış, qarajdan istifadə kimi məsələlərə müdaxilə edə bilməz:
“Yeganə istisna mənzillərin 50 faizindən çoxunun bir şəxsə və ya qrupa məxsus olması və bu şərtin nizamnamədə qeyd olunmasıdır. Qaraj yerlərinin məhdud olması tikinti şirkətlərinin kommersiya maraqları ilə bağlıdır. Əlavə mərtəbəli qarajlar əlavə xərc və texniki çətinlik yaratdığı üçün bəzən bu tikintidən yayınırlar və mövcud qarajların qiymətini yüksəldirlər”.
E.Azadov əlavə edib ki, inşaat normativlərində qaraj yerlərinin dəqiq sayına dair tələblər olmadığından, tikinti şirkətləri bu sahədə daha sərbəstdirlər:
“Bu problem xüsusilə şəhər mərkəzindəki layihələrdə özünü daha qabarıq göstərir. MTK üzvləri qarajların, ümumi sahələrin idarə olunması və xərclərin bölüşdürülməsi ilə bağlı rəhbərliyə müraciət edə və cavab tələb edə bilərlər. Tikinti başa çatdıqdan sonra kompleks 6 ay ərzində “müştərək cəmiyyət”ə çevrilməlidir. Bu baş verməzsə, hüquqi boşluqlar yaranır”.
Elnur Azadov sonda deyib ki, sakinlər birləşərək müştərək cəmiyyət yaratsalar, bu kimi məhdudiyyətlərə qarşı hüquqi mübarizə apara və hətta məhkəməyə müraciət edə bilərlər.
Zaira Akifqızı
Globalinfo.az


