Icma.az
close
up
RU
İnsan ömrünü uzadan möcüzəvi meyvə

İnsan ömrünü uzadan möcüzəvi meyvə

Icma.az, News24 portalına istinadən məlumat verir.

Yaponiya Milli Sağlamlıq İnstitutunun alimləri qocalmaya qarşı mübarizədə əsas amil ola biləcək şaftalının unikal xüsusiyyətlərini müəyyən ediblər. 

News24.az “Cebheinfo.az”-a istinadla xəbər verir ki, nəticələr “Asian Journal of Longevity Research” (AJLR) jurnalında dərc olunub.

Tokio Tibb Universitetinin gerontologiya və qidalanma üzrə aparıcı mütəxəssisi doktor Kenzo Haşimotoya görə, şaftalı orqanizmdə yaşa bağlı dəyişiklikləri ləngidə bilən maddələrin unikal birləşməsini ehtiva edir:

“Şaftalı bioaktiv birləşmələrin xəzinəsidir. Onlar həll olunan və həll olunmayan liflərin birləşməsi ilə bədən üçün güclü qoruyucu maneə yaradırlar”.

Tədqiqat zamanı alimlər şaftalıda olan antioksidanların, o cümlədən beta-karoten və polifenolların sağlam toxumalara təsir etmədən xərçəng hüceyrələrini seçici şəkildə məhv etdiyini müəyyən ediblər.

Bu maddələrin maksimum konsentrasiyası tam yetişmiş meyvələrdə əldə edilir.

Model orqanizmlər üzərində aparılan təcrübələr göstərdi ki, şaftalı ekstraktının müntəzəm istehlakı ömür müddətini 23% artırır. Alimlər hesab edirlər ki, bu meyvəni qida rasionunuza daxil etmək sağlam ömrü uzatmaq üçün sadə və təsirli üsul ola bilər.

Tədqiqat sağlamlığın qorunmasında təbii antioksidant mənbələrinin əhəmiyyətini vurğulayır və qidalanma və gerontologiya sahələrində yeni perspektivlər açır.

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:141
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 09 Yanvar 2025 13:48 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see349

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see231

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see205

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see195

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see183

DURSUN HƏSƏNOV QƏFİL VƏFAT EDİB: Tanınmış şəxsin qardaşıdır FOTO

12 İyun 2026 15:55see182

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see180

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see179

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see171

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see170

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see169

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see164

Brayton Tottenhem in müdafiəçisi üçün 30 milyon təklif etdi

12 İyun 2026 19:11see161

Pensiya alanlara şad xəbər NAZİRLİK AÇIQLADI

12 İyun 2026 12:14see158

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see157

Dövlət büdcəsi xərclərinin 40% i sosialyönlüdür

12 İyun 2026 12:15see155

Paşinyanın qələbəsindən sonra: Siyasi eyforiya və təzyiqlər

12 İyun 2026 12:16see153

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see150

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see150

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see148
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri