“Kiçik sahibkarlıq subyektləri qeyri neft sektorunun inkişafında lokomotivdir“ MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ
Sia Az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
“Azərbaycanda fəaliyyət göstərən sahibkarlıq subyektlərin 99,6% kiçik və orta sahibkarlığın payına düşür. Onların 96,8 %-i mikro, 2 %-i kiçik və 0,8 %-i orta sahibkarlıq subyektləridir. Bu statistikadan da göründüyü kimi kiçik sahibkarlıq subyektləri ölkədə fəaliyyət göstərən biznes strukturların əsas hissəsini təşkil edir. İşçilərinin sayı 11-50 arasında, illik gəliri 200 min - 3 milyon manat arasında olan sahibkar kiçik sahibkar hesab olunur”. Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında Milli Məclisin iqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin sədr müavini Azər Badamov deyib.
O bildirib ki, işləyənlərin 370 min nəfəri kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərində çalışır: “Qeyri-neft sektorunda yaradılan əlavə dəyərin 27,2% bu kateqoriya tərəfindən formalaşdırılır. Bu onu deməyə imkan verir ki, kiçik sahibkarlıq subyektləri həm ölkədə iş yerlərinin yaradılmasında, həm də qeyri-neft sektorunun inkişafında lokomotivdir.
Kiçik sahibkarlığın inkişafı dövlət dəstəyi ilə əhatə olunmuşdur. Belə ki, bu sahə üzrə bir sıra dövlət proqramları qəbul olunub həyata keçirılir. “Azərbaycan 2030: sosial-iqtisadi inkişafa dair Milli Prioritetlər” çərçivəsində hazırlanan ortamüddətli sosial-iqtisadi inkişaf strategiyasında da kiçik və orta sahibkarlığın ölkədə iqtisadi artımın və məşğulluğun əsas mənbəyinə çevrilməsi strateji hədəflərdən biri olaraq müəyyən edilib. Dövlət başçısının sərəncamı ilə kiçik və orta sahibkarlığın fəaliyyətinə dəstək məqəsdilə KOBİA yaradılmışdır. KOBİA sahibkarların dostu kimi fəaliyyət göstərərək KOB-ların inkişafına hərtəfli dəstək verir.
Kiçik sahibkarlıq sahəsində rəqəmsallaşma olmadan müasir dövürdə uğurlar əldə etmək çox çətindir. Çünki, ölkəmizin iqtisadiyyatı rəqmsallaşdırılıb. Bütün sahələrdə fəaliyyətlər elektron formatda və şəffaf şəkildə təmin edilir. Bu da canlı təmasların azalmasına və kiçik sahibkarlıq subyektlərin bürokratik manelərdən uzaq fəaliyyətinə yol açıb. Təbii ki, kiçik sahibkarlıq subyektləri də müasir kommunkiasiyalardan istifadəsini genişləndirməlidir. Bunun üçün ölkə üzrə ayrı-ayrı regionlarda maarifləndirmə tədbirlərinin keçirlməsini genişləndirilməli olduğunu hesab edirəm.”


