Icma.az
close
up
RU
Limon yeməyin faydaları Böyrəyə belə...

Limon yeməyin faydaları Böyrəyə belə...

Icma.az, Lent az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.

Limon C vitamini və antioksidantlarla zəngindir. Bu maddələr isə orqanizmin sağlam qalmasına kömək edir.

Lent.az xarici mediaya istinadən limonun gündəlik istehlakının 4 əsas faydasını açıqlayır.

1. Böyrək daşlarının yaranmasının qarşısını alır

Böyrək daşları mineral yığıntılarından ibarət sərt kütlələrdir və təxminən insanların 10%-ni əhatə edir. Onlar sidik yollarında yığılır və böyrəklərdə formalaşır. Limonun tərkibindəki limon turşusu sidikdə sitrat miqdarını artırır və onu daha qələvi edir. Bu, kalsium kristallarının böyüyərək daş əmələ gətirməsinin qarşısını alır.

2. Ürək sağlamlığını dəstəkləyir

Limon C vitamini və güclü antioksidantlarla zəngindir. Onlar hüceyrələri sərbəst radikallardan qoruyur, aterosklerozun damarlarda xolesterin yığıntılarının qarşısını alır. Bu isə infarkt və insult riskini azaldır.

Limon həm də fenolik birləşmələr ehtiva edir. Bu antioksidantlar qan təzyiqinin, damar elastikliyinin və xolesterinin normal səviyyədə saxlanmasına kömək edir.
2017-ci ildə aparılan araşdırma da göstərib ki, meyvə-tərəvəzin çox istehlakı ürək-damar xəstəlikləri və ümumi ölüm riskini azaldır.

3. Dəmirin mənimsənilməsini yaxşılaşdırır

Bir limon gündəlik C vitamini normasının 30%-dən çoxunu təmin edir. Bu vitamin xüsusən taxıl məhsulları və çörək kimi qidalarla qəbul edilən bitki mənşəli dəmirin mənimsənilməsini asanlaşdırır.

Beləliklə, limon dəmir defisitli anemiyanın qarşısının alınmasında mühüm rol oynayır.

4. Hüceyrələrin zədələnməsini azaldır

Sitrus meyvələri antioksidantlarla zəngindir və bu maddələr hüceyrələrin zədələnməsinin qarşısını alır. Bu, ürək-damar xəstəlikləri, böyrək xəstəlikləri və XOBL kimi xroniki xəstəliklərin riskini azaldır.

Qeyd etmək lazımdır ki, limonu qabığı ilə birlikdə yemək daha faydalıdır. Araşdırmalar göstərib ki, sitrus qabığında şirə və pulpadan daha çox antioksidant var

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:166
embedMənbə:https://lent.az
archiveBu xəbər 29 Avqust 2025 16:30 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see215

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see204

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see198

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see187

Brayton Tottenhem in müdafiəçisi üçün 30 milyon təklif etdi

12 İyun 2026 19:11see185

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see180

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see175

Bakıda binadan yıxılan kişi öldü

13 İyun 2026 10:33see172

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see169

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see168

İldırımlı hava AZAL ın təyyarəsi geri qayıtdı

12 İyun 2026 22:09see162

Tanınmış aparıcının ARXİV FOTOSU yayıldı

14 İyun 2026 03:45see159

Neft bazarında ucuzlaşmanın səbəbi: Gözləntilər niyə səhv çıxdı?

13 İyun 2026 02:50see158

Dünya çempionatı: Braziliya mllisi xal itirib

14 İyun 2026 04:09see158

Şuşada qurulan birlik: Cənubi Qafqazın siyasi gündəliyini müəyyən edən Bakı

13 İyun 2026 18:09see157

Kaluqa hava limanı fəaliyyətini dayandırıb

14 İyun 2026 04:04see156

DÇ 2026: İngiltərə millisinin düşərgəsində oğurluq

13 İyun 2026 07:24see155

ABŞ və İran sülh sazişinin yekun mətnini razılaşdırdı

12 İyun 2026 21:06see155

Bakıda parkinq böhranı: Yer yoxdur, qiymətlər isə artır VİDEO

13 İyun 2026 08:28see151

DÇ 2026: ABŞ Paraqvaya rəhm etmədi

13 İyun 2026 08:01see150
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri