Oğlanlarınız belə rəqs edirsə, onu seksoloqa aparın ŞOK
Icma.az, Olke.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Son vaxtlar qızların oğlan kimi, oğlanların da qız hərəkətləri ilə rəqs etməsi barədə tez-tez cəmiyyətdə müzakirələr gedir.
Bu günlərdə türkiyəli fenomen Danla Bilic verilişlərdən birində “kişi rəqs etməyi bilməməlidir” sözləri ilə diqqət çəkib.
Sosial şəbəkələrin Azərbaycan seqmentində də paylaşılan bu fikirlər birmənalı qarşılanmayıb.
Müzakirələrlə bağlı Ölkə.Az-a danışan Yeni Yazarlar və Sənətçilər İctimai Birliyinin sədri, kitabxana.net – Mir Cəlal Paşayev adına Milli Virtual Kitabxananın təsisçisi, yazıçı-kulturoloq Aydın Xan Əbilov bu yanaşmanın düzgün olmadığını düşünür:
“Rəqs təbiətdə analoqu olan bir incəsənət sahəsidir. Fikir versəniz, heyvanlar aləmində məhz dişilər yox, erkəklər rəqs edir, cəh-cəh vurur, dişi fərd uğrunda savaşa girirlər. Əgər hansı yaxşı oxuyursa, rəqs edirsə, bu savaşı qazanır. Təkamül nəticəsində iri məməlilərdə (aslan və s.) rəqs sonradan güc nümayişi, rəqibini qorxutmaq mənası alıb. Bu baxımdan rəqs bir neçə missiya daşıyır.
Birincisi, kişi və qadın rəqs edən zaman qarşısındakını cəlb etmək üçün, sevgi və duyğularını hərəkətlər vasitəsilə tərəfdaşına ötürür.
İkinci önəmli cəhət milli yallılarda, hərbə-zorba rəqs formalarında musiqi ritmləri altında idman hərəkətləridir. Bu hərəkətlər yallıda ləng başlayır, sonra sürətlənir.
Bu rəqsin qan-damar sistemini sağlam saxlamaq, bədəniin əzalarını inkişaf etdirmək, skelet quruluşunu möhkəm saxlamaq üçün unikal qüvvəsi var. İdmanla qarışıq rəqs növləri də var.
Bu baxımdan rəqsin kişi və qadın cinsi deyə bir ifadəsi yoxdur”.
Kulturoloq rəqs zamanı qadının kişi, kişilərin qadın hərəkətləri etməsini tənqid edib:
“Bəzən qadınlarda da ifrat rəqslər our. Əzalarını elə hərəkət etdirirlər ki, adam iyrənir, baxmaq istəmir. Eləcə də kişilərdə də qadınlara məxsus hərəkətlər görürük. Qadın və kişilər qarşı cinsə məxsus rəqs hərəkətlərindən istifadə edirlər. Kişilərin əzilib-büzülərək rəqs etməsi, Azərbaycanın milli rəqs sənəti üçün caiz deyil, qəbul olunmur. Amma qonşu ölkələrdə xüsusilə İran və Türkiyədə, həmçinin digər xalqlarda rəqslərdə müxtəlif formalardan istifadə edirlər. Elə rəqslər var ki, bizə qəribə görünə bilər. Qadınlara məxsus olan rəqs ifa tərzini kişilərdə də görürük. Kobud səslənsə də, elə hərəkət edirlər ki, kişi ilə qadını ayıd etmək olmur”.
Aydın Xan Əbilovun sözlərinə görə, bütün sahələrdə olduğu kimi rəqsdə də uniseksləşmə (həm kişi, həm də qadın üçün uyğun olan) gedir:
“Azərbaycan rəqsi xüsusilə kişilər arasında sürətlə inkişaf edir. Qadınlar da onlara qarışır. Qəti əleyhinəyəm ki, qadınlar kişi rəqsi etsinlər.Bütün sahələrdə olduğu kimi rəqs sahəsində də uniseksləşmə gedir, qadın kişi sərhədləri pozulur. “Buna tolerant yanaşmalıyıqmı?” sualına dəqiq cavab vermək olmaz. Mühafizəkar insanlar deyirlər ki, kişi kişi kimi əqs etməlidir, ağır- ağayana olmalı, qadınlar da incəliklərini nümayiş etdirərək nazlana-nazlana oynamalıdırlar.
Məncə, insana hansı rəqs forması rahatdırsa, pozitiv enerji verirsə, buyursunlar rəqs etsinlər. Onsuz da həyatda da hamı heteroseksual deyil, bizdə cinsi oriyentasiyası fərqli olan insanlar var. Sadəcə bunu uşaqların yanında 18 yaşdan aşağıların olduğu məclislərdə göstərmək olmaz. Xüsusilə son vaxtlar nə qədər trans müğənnilər var ki, mahnı oxuya-oxuya kişi formasında qadın rəqsi edirlər. Belələri üçün qapalı klublar olmalıdır. Orada nə qədər rəqs etmək istəyirlərsə, etinlər. Amma açıq məkanlarda uşaqların gözü qarışısında bunu etmək qəti qadağan edilməlidir.
Dünyada bunun təbliğatı çoxdan gedir və qarşısını almaq mümkün deyil, amma nəzarət olmalıdır. İctimai qınaq, maarifləndirmə olmalıdır.
Valideynlərə üz tuturam: oğlanlar qız kimi, ya da qızlarınız oğlan kimi rəqs edirsə onu psixoloqa, psixoterapevtə hətta seksoloqa göstərin ki, zərərin yarısından geri qayıtmaq mümkün olsun”.
Billurə

