Post terminal yoxdursa, müştəri pulu ödəməyə bilərmi?
Icma.az, Gununsesi portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Bəzən vətəndaşlar şikayətlənir ki, məhsul alarkən sahibkar “Kartdan karta atın” deyirlər.
Bu, qanunidirmi?
Ümumiyyətlə, bu cür hallarda nə etməli?
Belə hal yaranarkən müştəri pul ödəməkdən imtina edə bilərmi?
Bu barədə Gununsesi.info-ya hüquqşünas Uğur Əliyev danışıb.
O, deyib:
“Xeyr, müştəri post-terminal (POS-terminal) olmadığı üçün pul ödəməkdən imtina edə bilməz. Ancaq bu məsələ bəzi incə hüquqi və praktiki nüanslara malikdir. Əgər sahibkarın illik dövriyyəsi müəyyən məbləğdən artıqdırsa (məsələn, ticarət və ictimai iaşə sahəsində 200.000 manatdan yuxarıdırsa), o zaman POS-terminal qurmaq məcburiyyətindədir. Bu tələbi pozan sahibkar qanunvericiliyi pozmuş olur və vergi orqanları tərəfindən cərimə oluna bilər. Müştəri istədiyi halda kartla ödəniş etmək hüququna malikdir. Əgər müştəri kartla ödəniş etmək istəyir və POS-terminal yoxdur, bu, müştərinin hüququnun pozulması sayılır. Müştərinin kartla ödəniş etmək hüququ var, amma bu, nağd ödəməkdən imtina edə bilməsi demək deyil. Yəni “Sizdə POS-terminal yoxdur, ona görə heç nə ödəməyəcəyəm” — demək hüquqi cəhətdən əsaslı deyil. Əgər belə hal baş verərsə, müştəri İqtisadiyyat Nazirliyinin 195 Çağrı Mərkəzinə və ya vergi orqanına şikayət edə bilər. Sahibkarın POS-terminal quraşdırması təmin oluna bilər və cərimələnə bilər”.
Orxan


