Rabitabank dan narazılıq: Müştərinin 20 manatı harada itib?
Icma.az xəbər verir, Azpost saytına əsaslanaraq.
Rabitabank müştərilərindən biri şəxsi sosial media hesabında bankla bağlı ciddi narazılıq paylaşıb. AzPost xəbər verir ki, Rauf Osmanov adlı vətəndaşın sözlərinə görə, ay sonu balansında 47-50 manat arasında cashback məbləği olduğu halda, bank tərəfindən hesabına cəmi 28 manat köçürülüb.
Şikayətçi bildirib ki, Rabitabank sistemində ay başa çatdıqdan sonra növbəti 3 iş günü ərzində toplanmış cashback vəsaiti müştərinin xüsusi cashback kartına köçürülür. Lakin bu dəfə hesablanan məbləğ gözləniləndən az olub.
Müştərinin iddiasına görə, bank geri qaytarılan məbləğləri əsas gətirərək, cashback-in azaldıldığını bildirib. Rauf Osmanovun qeyd etdiyi kimi, cəmi iki geri qaytarılma olub – biri 62.77 manat, digəri isə 65.96 manat. Bu məbləğlər üçün hesablanan cashback-lər isə müvafiq olaraq 63 qəpik və 66 qəpik təşkil edir. Toplamda isə cəmi 1.29 manat cashback azaldılmalı idi.
Lakin əvəzində, müştərinin hesabında 20-22 manatlıq fərq yaranıb. “Mən ay sonu balansımı kontroldan keçirməli deyiləm ki, görüm bank məni aldadır, ya yox”, – deyə Rauf Osmanov bildirib.
O, hesab edir ki, bu cür hallarla təkcə onun yox, digər müştərilərin də üzləşməsi ehtimalı var. “Kim tutar, tutar, kim tutmaz da, 1-0 əla” deyə ironik şəkildə statusuna əlavə edib.
Məsələ ilə bağlı Rabitabank hələlik açıqlama verməyib. Müştərinin müraciətindən sonra isə ona qaynar xətt əməkdaşları tərəfindən geri qaytarılmalar səbəbi ilə fərqin yarandığı bildirilib.
Paylaş


