Icma.az
close
up
RU
Şəxsi maşınların bəzi ərazilərə girişinin məhdudlaşdırılması dünyada geniş yayılıb “Tıxac vergisi” FOTOLAR

Şəxsi maşınların bəzi ərazilərə girişinin məhdudlaşdırılması dünyada geniş yayılıb “Tıxac vergisi” FOTOLAR

Avtosfer saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

Son günlər Azərbaycanda ciddi müzakirə aparılan mövzulardan biri də Bakıda bəzi zonalara girişə ödəniş təklif edilməsidir. Əslində, məsələ Bakı üçün yad deyil.

İçərişəhərə giriş pulludur. Bu ödəniş tarixi məkanda nəqliyyatın hərəkətinin kifayət qədər seyrəlməsi ilə nəticələnib. Bəs analoji təcrübə başqa ölkələrdə varmı?

Avtosfer.az xəbər verir ki, şəxsi avtomobillərin bəzi ərazilərə girişinin məhdudlaşdırılması dünyada geniş yayılmış praktikadır. Çox vaxt müəyyən ödəniş təklif edilir ki, buna da beynəlxalq praktikada “tıxac vergisi” deyilir. 

ABŞ tarixində ilk dəfə belə vergi 2025-ci ilin yanvarından Nyu-Yorkda tətbiq edilir. Məşhur Manhettendə şəxsi avtomobillə hərəkət etmək istəyənlər hər giriş üçün gündüz 9, gecə isə 2 dollar ödəməlidir.

Yaxın illərdə keçiş haqqı 20 dollara qaldırılacaq. Qiymət yük maşınlarına 14, turist avtobuslarına 21  dollardır. İctimai nəqliyyat üçün giriş pulsuzdur. 

Manhettenin mərkəzində orta hesabla 11 km/saat sürətlə eyni anda 700 minədək avtomobil hərəkət edir. Ödənişli sistemə keçiddən sonra nisbətən seryrəklik yaranıb. 

Əldə edilən vəsait metronun tikintisinə sərf olunur. Nəzərə alaq ki, Avropa şəhərlərindən fərqli olaraq Nyu-York və Vaşinqtonda ictimai nəqliyyat çox da inkişaf etməyib. Bu ölkədə şəxsi avtomobilsiz hərəkət etmək Avropa ilə müqayisədə çox çətindir. 

Daha bir ingilisdilli ölkə - Britaniyada da pullu girişin olduğu ərazilər var. Londonda pullu giriş zonası (London congestion charge) 2003-cü ildən tətbiq edilir. Həmin dövrdə giriş 5 funt idisə, indi 15 funta qalxıb.

Anqlo-saks ölkələrində tıxacların azaldılması üçün başlıca olaraq sürücüləri “pulla vururlar”.

Avropada isə vəziyyət başqadır. Brüssel, Barselona, Berlin, Roma, Şturqart kimi böyük şəhərlərdə pullu giriş zonaları olmasa da, ciddi ekoloji məhdudiyyətlər (aşağı emissiya zonası) var. Şəhər mərkəzlərinə çox vaxt yaşı onu ötmüş avtomobillər buraxılmır. Bəzi yerlərlə isə yalnız elektromobillər buraxılır.

Məsələnin həlli bələdiyyələrin ixtiyarındadır. Bu cür yerlərə giriş üçün xüsusi icazə kartı tələb olunur ki, bunun da qiyməti yerə görə dəyişir. Məsələn, Barselonada 7 avrodur.  Brüsseldə isə köhnə maşınla aşağı emissiya zonasına giriş üçün gündəlik 35 avro tələb olunur. Lakin, hər gün bu rüsumu ödəyib köhnə maşınla mərkəzə girmək mümkün deyil. Köhnə avtomobillə sözügedən zonaya il ərzində 8 gündən çox giriş qadağandır.

Oxşar sistem Almaniyada da tətbiq edilir.
Bu 2 ölkənin qonşusu olan Fransada isə tıxacların aradan qaldırılması mümkün olmayan şəhər yollarında daha fərqli üsul tətbiq edilir: küçələr nəqliyyat üçün bağlanaraq piyadaların ixtiyarına verilir, ərazi yaşıllaşdırılır. Məsələn, iyunda Parisdə keçirilən səsvermədə əhalinin 66 faizi 500 küçədə nəqliyyatın qadağan edilməsi və ərazinin yaşıllaşdırılmasına səs verib! 

Avropanın bəzi şəhərlərində ayın müəyyhən günləri və bayramlarda hansısa küçədə nəqliyyatın hərəkətinin dayandırılması və küçələrin piyadaların ixtiyarına verilməsinə də tez-tez rast gəlinir.

Oxşar qaydalar Bakıda mühüm tədbirlər zamanı (20 Yanvar faciəsi və ya Xocalı soyqırımının anım günü) da tətbiq edilir. 
Son olaraq bunu deyə bilərik ki, başqa ölkədə mövcud olan qaydaların kor-koranə tətbiqi fayda deyil, ziyan vura bilər. Hansısa problemin həlli üçün kənardan mütəxəssis gətirilıməsi yaxşıdır. Bir şərtlə ki, yerli amillər və mentalitet ciddi nəzərə alınsın. 
Bakıda sıxlığın azaldılmasına gəlincə: xarici təcrübədən göründüyü kimi ilk növbədə ictimai nəqliyyatın keyfiyyəti yaxşılaşdırılmalıdır. Əks təqdirdə digər işlər nəticəsizliyə məhkumdur.

Vüqar Yaşaroğlu

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:71
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 25 Sentyabr 2025 10:49 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Gənclərimiz bundan sonra daha ayıq sayıq olmalıdırlar

23 Dekabr 2025 10:26see203

“Konstitusiya və Suverenlik İli” münasibətilə muzeylərə mediatur təşkil olunub FOTOLAR

23 Dekabr 2025 18:44see193

Bu ölkə yaşayış icazəsi və vətəndaşlıq tələblərini sərtləşdirir

24 Dekabr 2025 04:46see173

Elektron siqaretlər qadağan olunur Sahibkarlar xəbərdarlıq edir: Bizneslər bağlanacaq, insanlar işsiz qalacaq

23 Dekabr 2025 09:14see165

İnsult riski olanlar bu şirəni içsin...

23 Dekabr 2025 02:11see155

Nüşabə Ələsgərli: Bizim dövrümüzdə qızın müğənni olmağına yaxşı baxmırdılar

23 Dekabr 2025 11:03see153

Darçının xərçəng əleyhinə İMKANLARI

23 Dekabr 2025 02:40see153

Tərəqqi və rifah siyasəti Fotolar

23 Dekabr 2025 18:16see150

“Barışı ən çox Hande ilə yaraşdırıram” Gupse Özay

23 Dekabr 2025 20:41see148

FHN ASAN Xidmətdə təlim keçirdi Foto

23 Dekabr 2025 11:05see147

Gümüşün qiyməti tarixi maksimumunu yeniləyib

23 Dekabr 2025 22:41see147

Vizada dəyişiklik: Seçim artıq təsadüfi olmayacaq

24 Dekabr 2025 15:45see143

Mövsümi qripdən qorunmağın 5 yolu Mütəxəssisdən tövsiyə

23 Dekabr 2025 06:07see141

Cəlilabadda sakinləri təngə gətirən PROBLEM

23 Dekabr 2025 08:38see140

Qarabağ Koxalski ilə bağlı qərarını qətiləşdirdi

23 Dekabr 2025 01:26see137

Latviya Belarusla sərhəddə gücləndirilmiş mühafizə rejimini uzadır

23 Dekabr 2025 04:27see135

Ramin Axundov axtarışa verildi FOTO

23 Dekabr 2025 22:05see135

Prezidentin sərəncamı ilə bu şəxslərə 200 manat veriləcək Bayram ərəfəsində...

23 Dekabr 2025 11:03see131

Zaur Axundov “Araz Naxçıvan”ın avrokubok şansını bitirdi! bir qərara sözardı

24 Dekabr 2025 00:11see128

“Səsi yaxşı çıxır, pis deyil” Ferstappen yeni “Formula 1” mühərrikinin səsini təriflədi

24 Dekabr 2025 01:02see128
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri