Sovet Azərbaycanında hörmətli peşə: TAKSİ SÜRÜCÜSÜ FOTO
Icma.az, Avtosfer portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Bu gün taksi sürücüsü peşəsinə xüsusi maraq yoxdur. Çox vaxt (söhbət təkcə Azərbaycandan getmir) ilk iş yeri, yaxud müvəqqəti iş kimi taksi sürücülüyünü seçənlər kifayət qədər çoxdur. Amma çox da uzaq olmayan tarixdə vəziyyət belə deyildi.
Avtosfer.az xəbər verir ki, Sovet dövründə Azərbaycanda ən nüfuzlu peşələrdən biri taksi sürücülüyü idi. Söhbət təkcə sürücülərin müəllim və ya mühəndisdən çox qazanmasından getmirdi. Əsas fərq imtiyazda idi.
Sovet İttifaqında taksi olaraq ən prestijli avtomobil – “Volqa” (1970-ci ildən QAZ-24) istifadə edilirdi. Bu maşını pul olan insanlar belə ala bilmirdilər. Amma taksiçi 3 il istifadə etdiyi avtomobili ala bilirdi.
Taksi parkları hər avtomobil üçün müəyyən zona təyin etsə də, bu nisbi idi. Hansısa izləmə sistemi olmadığından maşının harda olduğunu bilmək mümkün deyildi. İş vaxtı da nisbətən sərbəst idi: axşam planı gətir, vəssalam.
Çox vaxtı pullu müştəri görən taksi sücüləri sayğacı ya işə salmır, ya da sayğacda göstəriləndən çox pul alırdılar. Bəzən də artıq pul almaq üçün “filan ərazi mənim zonam deyil” deyir, əlavə ödənişlə gedirdilər.
Avtomobil az, ictimai nəqliyyat pis olduğundan taksiçilər çox yaxşı qazanırdılar. Buna görə də, Sovet Azərbaycanında ittifaqın diər yerlərində olduğu kimi taksi sürücüləri imtiyazlı şəxs hesab olunur, başqalarından fərqlənirdilər.
Lakin, hər şey heç də asan başa gəlmirdi: taksi parkları sürücülərin yaxşı qazandığını bildiklərindən təmir və ehtiyat hissələri üçün onlardan əlavə haqq alırdılar.
Halbuki, sovet iqtisadi sistmində detalları və xidməti dövlət təmin edirdi. Taksi parkında istər sürücü, istərsə də mexanik kimi işə düzəlmək asan deyildi. Bunun üçün tanış-biliş lazım gəlirdi. Ya da əlin cibində olmalı idi.
Xatırladaq ki, Azərbaycanda taksi xidməti 1949-cu ildə təşkil edilib.
Vüqar Yaşaroğlu

