Taksi şirkətləri niyə sürücülərdən yüksək komissiya tutur? AYDINLIQ GƏTİRİLDİ
Icma.az, Sia Az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
“Əlbəttə hər bir şirkət daha çox mənfəət əldə etmək istəyir. Bu mənfəətin artırılmasının iki strategiyası var. Böyük həcmdə satış, kiçik marka strategiyası var. Birdə kiçik həcmdə satış, böyük həcmdə marka startegiyası var. Bu startegiyalarda marketinq tədqiqatları zamanı alt təsnifatlara malikdir”. Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında “Liberal İqtisadçılar Mərkəzi”nin sədri Akif Nəsirli deyib.
Akif Nəsirli sözlərinə belə davam edib: “Harda ki şirkətlər barmaqla sayılacaq qədər fəaliyyət göstərirsə orda həmin şirkətlər bir-biri ilə danışıqlar aparır, öz mənfəətlərini artırır və bazarda müəyyən inşaatçılığa sahiblənirlər. Amma harda ki şirkətlər çoxdur, bir-biriylə rəqabət aparırsa bu halda şirkətlərin markası, yəni mənfəəti aşağı düşür.
Azərbaycanda taksi şirkətlərinin sayı azdı. Əvvəllər bir qədər çox idi. Hökumətin qoyduğu qaydalar nəticəsində taksilərin sayı azaldı. Az qala yarıbayarı taksilərin sayı Bakı şəhərində azaldı. Ona görə də həm taksilərin qiyməti bahalaşdı həm də, şirkətlər azaldığına görə bir-biri ilə rəqabət aparmağı yerinə bir-biri ilə razılaşaraq öz mənfəətlərini yüksəldirlər. Əslində normalda hökmət bu məsələyə müdaxilə etməlidir. Yəni belə müdaxilə etməlidir ki, şirkətlərim sayının artmasına şərait yaratmalıdır. Tətbiq olunan süzgəçlər aradan qaldırılmalıdır ki, şirkətlərin və taksilərin sayı çoxalsın. Bununla da həm qiymətlər azalsın, həm də taksi sürücülərinin seçim imkanları çoxalsın.
İndi taksi sürüclərinin sayı çoxdur. Lakin, taksi sürücülərinin təlabatı aşağı düşüb. 60 min taksi sürücüsü lazımdırsa, onun 30 mini vakansiyadadır. Burda tələb məsələsi var. Şirkət bununla da taksi sürücülərinin komissiyasını artırır”.
Ayşən Vəli


