Universitetdən redaksiyalara: Jurnalist gəncləri gələcəkdə nə gözləyir? Problemlər AÇIQLANDI
Gununsesi saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Jurnalistika təhsili almış gənclər iş həyatına başlayanda bir sıra çətinliklərlə üzləşirlər.
Universitetdə öyrəndikləri nəzəri biliklər redaksiyaların gözləntiləri ilə çox vaxt üst-üstə düşmür. Bu səbəbdən də onların praktiki bacarıqları və söz ehtiyatı kifayət qədər inkişaf etməmiş olur.
Mövzu ilə bağlı Gununsesi.info-ya danışan Report Media Məktəbinin rəhbəri, media eksperti İsmayıl Rafiqoğlu bildirib ki, jurnalistika təhsilində həm nəzəri, həm də praktik hazırlıq gücləndirilməlidir.
Onun sözlərinə görə, jurnalistika fakültəsini bitirmiş gənclər mətbuatda fəaliyyətə başlayarkən bir sıra problemlərlə üzləşirlər.
“Redaksiyanın gözləntiləri ilə jurnalist diplomu əldə etmiş şəxsin biliyi və bacarığı arasında bir uçurum müşahidə edilir. İllər boyu jurnalistika tarixi, xarici ölkələrin mətbuatı, jurnalistikanın etik prinsipləri üzrə təhsil almış gənc, Azərbaycan parlamenti, Nazirlər Kabineti, ölkənin icra strukturları, Azərbaycanın bölgələri, Bakının rayonları, yaşadığı regionda yerləşən ölkələr barədə demək olar ki, məlumatsız olur”, – deyə o qeyd edib.
Ekspert əlavə edib ki, jurnalistika ədəbiyyata və sözə bağlı sahə olsa da, hazırkı təhsil sistemində nə ədəbiyyata, nə də dilə kifayət qədər zaman ayrılır.
“Tələbələrin həm söz ehtiyatı, həm də kreativ düşüncəsi çox kasaddır. Bu günün gənci kitab oxumaq istəmir, müasir Azərbaycan ədəbiyyatından məlumatsızdır. Yəni tələbənin söz bazası yalnız primitiv məişət söhbətini aparmaq üçün yararlıdır. Dəfələrlə təlim keçdiyim tələbələrin kitab oxumadığının, heç vaxt ciddi sənətə maraq göstərmədiyinin, teatrda olmadığının, layiqli filmlərə baxmadığının şahidi olmuşam” – ekspert bildirib.
İsmayıl Rafiqoğlu təhsil sistemində yaddaşayönümlü yanaşmanın hökm sürdüyünü vurğulayıb:
“Tələbə sadəcə 4 il universitetə gedir, tapşırıqları əzbərləyib imtahanda danışır, sonra da hamısını unudur. Halbuki hər hansı bacarığın unudulmaması üçün onu dəfələrlə tətbiq etmək, yadda saxlamaq və təkrarlamaq lazımdır”.
Ekspertin fikrincə, jurnalistika təhsilində islahatlar aparmaq vacib olsa da, bu proses asan deyil.
“Oturuşmuş düşüncə tərzindən qurtulmaq üçün həm təhsil müəssisələri, həm də Təhsil Nazirliyi artıq qlobal dünyada yaşadığımız, süni intellekt dövründə fəaliyyət göstərdiyimizi nəzərə almalıdır. İnformasiya bu qədər bol olduğu bir zamanda, jurnalist fəaliyyətində lazım olmayacaq bilikləri tələbəyə ötürməyin mənası yoxdur. Düşünürəm ki, jurnalistika fakültələrində nəzəri hissə xeyli azaldılmalı, praktiki bacarıqlar önə çəkilməlidir. Dünya üzrə jurnalistika sahəsində çox maraqlı təhsil proqramları mövcuddur, lakin onların Azərbaycanda tətbiqi olduqca gecikir”, – deyə o, fikirlərini yekunlaşdırıb.
Şəbnəm Rəhimova


