“Wolt”dan şikayət var: “Ümidim edirdim ki, pulumu qaytaracaqlar
Icma.az bildirir, Azpost saytına əsaslanaraq.
Vətəndaşlardan biri “Wolt” çatdırılma şirkətindən şikayətçidir. AzPost bildirir ki, müştəri çatdırılma şirkəti vasitəsilə uşaq bezi sifariş verib. Malı təhvil alanda isə ölçünün öz səhvi ucbatından düz olmadığını görüb.
“Uşağın yuxu vaxtı gəldiyi üçün sifariş etdiyim aptekə özüm yaxınlaşıb malı dəyişmək istədiyimi dedim. Aptek isə bu prosesin yalnız “Wolt” müştəri xidmətlərinə müraciət edərək mümkün olduğunu dedi. Müştəri xidmətinə yazdım, onlar aptekə zəng edib malı geri qaytarmaq üçün aptekin hesabından 5 AZN kuryer pulu çıxılacağını dedilər. Səbəb isə kuryerin təyin olunması və gəlib mənim evimdən malı təhvil götürüb aptekə qaytarması göstərildi. Halbuki bu prosesi özüm etmişdim. Aptekdə işləyən satıcı da haqlı olaraq etirazını bildirdi və razılaşmadı”.
Müştəri deyirki, tələsdiyi üçün yeni pampersin tam ödənişini edib köhnəni aptekə qoyub. “Ümidim edirdim ki, “Wolt” mənim pulumu qaytaracaq. İndi isə müştəri xidməti mənə yazır ki, bu bizlik deyil, sizinlə aptek arasında olan məsələdir. Aptek isə pulu yalnız “Wolt”un qaytara biləcəyini deyir”.
Azpost.info
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:102
Bu xəbər 06 Yanvar 2025 08:05 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















